Få 50GB gratis skylagring med ny Box-app

Få 50GB gratis skylagring med ny Box-app

Innleggav admin » ons 15.01.2014 21:21

Få 50GB gratis skylagring med ny Box-app

Box.com er kanskje den nest mest kjente skylagringstjenesten etter Dropbox og den populære tjenesten har eksistert siden 2005 - en god stund før Dropbox tok markedet med storm. Nå har Box.com lansert helt nye iOS-applikasjoner og i den anledning gir de bort hele 50GB til de som laster ned applikasjonen - uavhengig om de er eksisterende eller nye brukere.

Box.com er en skylagringstjeneste på lik linje med Dropbox, Google Drive og Microsofts Skydrive. Du kan lagre filer i Box som gjøres tilgjengelig på iOS gjennom applikasjonene deres, men skal du ha skrivebordssynkronisering til din Mac/PC må du betale for dette. Gratis-versjonen av Box er dermed best for iOS-brukere som får full tilgang og f.eks. kan synkronisere alle bilder de tar med tjenesten. Gratis-kontoer har en begrensing på databruk på 10GB i måneden - dvs. du kan ikke laste opp/ned mer enn 10GB i måneden. Det bør allikevel holde for lett bruk.

Akkurat nå gir Box.com bort hele 50GB lagring for resten av ditt liv hvis du laster ned de nye Box.com-applikasjonene til iOS og enten oppretter en ny konto eller bruker en eksisterende. Ifølge bloggen til Box.com gjelder dette tilbudet kun de neste 30 dagene og det tar ca. 24 timer før du får oppgradert din konto etter at du har logget inn via iOS-applikasjonen.

Få 50GB gratis skylagring med ny Box-app Få 50GB gratis skylagring med ny Box-app

Den nye iOS-applikasjonen til Box.com er funksjonsmessig svært lik Dropbox sin applikasjon og du kan lett bla gjennom filer, dokumenter og bilder. Du kan også sette applikasjonen til å automatisk laste opp kamerarullen på din iPhone eller iPad, noe som mange synes er svært nyttig for å sikre seg en backup av bilder.

Applikasjonen laster du ned gratis fra App Store til iPad og iPhone. Du kan lese mer om dette tilbudet hos Box.com

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Max størrelse på filene er

Innleggav Dorkfish » tor 16.01.2014 9:49

Max størrelse på filene er 250 MB. En middels stor zipdisk altså...
Sist endret av Dorkfish den tor 16.01.2014 9:59, endret 3 ganger.

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 193 måneder
 

Eller logg inn på

Innleggav MacLet » tor 16.01.2014 11:46

Eller logg inn på dropboxappen med en samsung telefon så får du 48GB i 24mnd:)

Brukerens avatar
medlem i 189 måneder
 

Hvordan får man satt opp

Innleggav Movieheart » tor 16.01.2014 13:43

Hvordan får man satt opp automatisk opplasting av bildene fra kamerarullen? Finner ikke det alternativet i appen...
medlem i 181 måneder
 

Jeg leste nettopp en

Innleggav ameja » fre 17.01.2014 16:18

Jeg leste nettopp en anmeldelse av Box (ca 1 år gammel), og det ble hevdet at en mye tregere opplastingshastighet (som ikke skyldes testerens egen nettverkstilgang) enn f.eks. i Dropbox var en usedvanlig sterk turn-off for denne tjenesten.

Noen som vet om dette fortsatt stemmer?

Brukerens avatar
medlem i 180 måneder
 

Ser ut til at opplasting

Innleggav wiitho » fre 17.01.2014 20:34

Ser ut til at opplasting går greit her.
Sitter på en 60/60, og opplever ikke at det går tregt i deres ende heller.

Jeg har lastet ned appene for å få en mappe i Finder på Macen og i Explorer på Windows også. Var det denne som skulle være en del av betalingstjenesten? Eller har jeg misforstått?
Trodde det var dette som var "skrivebords synkronisering".

Jeg har lastet de ned og bruker de med gratiskontoen (nyopprettet med 50GB)
medlem i 232 måneder
 

Re: Få 50GB gratis skylagring med ny Box-app

Innleggav ameja » man 20.01.2014 22:05

Godt å høre :) Får vel teste ut dette som et alternativet til Dropbox.

Brukerens avatar
medlem i 180 måneder
 


Returner til Artikler (iPod1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron