Apple oppdatere iOS 7 til 7.0.2

Apple oppdatere iOS 7 til 7.0.2

Innleggav admin » tor 26.09.2013 21:30

iOS 7.0.2 er uteApple slapp i kveld en liten oppdatering til iOS 7 som sender den opp til versjon 7.0.2 (7.0.1 var kun for iPhone 5s/c). Oppdateringen retter den relativt kjedelige feilen som gjorde det mulig å omgå skjermkoden på telefonen.

Oppdateringen anbefales installert umiddelbart ettersom denne feilen gjorde det mulig for uvedkommende å bruke en låst telefon. Oppdateringen er som vanlig tilgjengelig gjennom Apples innebygde oppdateringsfunksjon.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

lurer på hvorfor det ikke

Innleggav robin1993 » tor 26.09.2013 22:13

lurer på hvorfor det ikke er noe forbedringer på bateri som har blitt så mye dorligere etter ios 7


Mvh robin1993
medlem i 145 måneder
 

På min iPad mini dukker det

Innleggav bambini » tor 26.09.2013 23:07

På min iPad mini dukker det hele tiden opp en melding om at jeg må koble den til iTunes for å få push til å funke. Har gjort det, synkronisert, tatt sikkerhetskopi, i det heltatt lett etter noe som kan fikse det, men meldingene bare fortsetter. Noen andre med samme problem som kan bistå? :)

Brukerens avatar
medlem i 215 måneder
 

Jeg har problemer med å

Innleggav wacz016 » tor 26.09.2013 23:47

Jeg har problemer med å laste ned apps. Også oppdateringer. Ikonet blir bare mørkt, og det står "venter..." under. Sånn kan det være i flere dager før den blir nedlastet.

Brukerens avatar
medlem i 174 måneder
 

Re: Apple oppdatere iOS 7 til 7.0.2

Innleggav killerloop200 » fre 27.09.2013 7:08

Jeg får ikke fram Airplay-symbolet i iOS7 på "Control Center" - verken på 4s eller Pad.
Vet at jeg ikke får Airdrop på 4s, men Airplay mot min AppleTV burde vel være der?
(AirDrop requires a WiFi chip that can create an ad hoc network. The 4S doesn't have that.)
Noen har foreslått og skifte fra språk (fra norsk til engelsk f.eks. eller motsatt) og så stille det tilbake igjen. Da har de fått frem Airplay-symbolet ved å dobbelttrykke og sveipe to ganger til høyre. :-) (Funket ikke!) :-(
Andre har foreslått å skru av og på WiFi-routeren.... hmm..

Noen som vet?
medlem i 158 måneder
 

killerloop200: Jeg leitet

Innleggav GakkNet » fre 27.09.2013 9:54

killerloop200: Jeg leitet også etter AirPlay, men det vises ikke lenger i musikk eller video-apper. Isteden finner jeg det på verktøymenyen når man sveiper opp. Leitet på rett sted?
medlem i 172 måneder
 

@bambini har det samme

Innleggav tomasspangelo » fre 27.09.2013 17:41

@bambini har det samme problemet!
medlem i 144 måneder
 

Sliter med bluetooth med min

Innleggav Sunnyboy » fre 27.09.2013 17:58

Sliter med bluetooth med min Landrover og også på nettverket hjemme, på min iphone 5 etter denne oppgraderingen.
medlem i 145 måneder
 

Ikke imponert over denne

Innleggav zeegratar » fre 27.09.2013 19:22

Ikke imponert over denne versjonen. Blir dessverre siste gang jeg bruker iPhone.

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Bluetooth ble bedre i min

Innleggav sjossang » fre 27.09.2013 21:24

Bluetooth ble bedre i min bil med 7.0.2. Før denne oppgraderingen (fra 7) kunne jeg ikke stoppe/starte avspilling fra bilkonsollen.

Brukerens avatar
medlem i 166 måneder
 

Re: Ikke imponert over denne

Innleggav runema » lør 28.09.2013 9:41

zeegratar skrev:Ikke imponert over denne versjonen. Blir dessverre siste gang jeg bruker iPhone.

Huffda... :-(

Brukerens avatar
medlem i 206 måneder
 

Re: Sliter med bluetooth med min

Innleggav convert » søn 29.09.2013 16:09

Sunnyboy skrev:Sliter med bluetooth med min Landrover og også på nettverket hjemme, på min iphone 5 etter denne oppgraderingen.


Plutselig sluttet min iPhone via bluetooth å koble seg på telefonen i bilen, en Volvo V50. Har aldri hatt problem med det før. Kan det være 7.0.2 som lager problemer. Ser på nettet at flere har fått bluetoothproblemer etter oppgradering.
Forslag til løsning har jeg ikke funnet. Anyone??

Brukerens avatar
medlem i 195 måneder
 

Re: Apple oppdatere iOS 7 til 7.0.2

Innleggav butare » søn 29.09.2013 16:20

Har ingen problemer med tilkobling i bilen etter oppgadering.
medlem i 198 måneder
 

Re: Sliter med bluetooth med min

Innleggav convert » søn 29.09.2013 16:29

convert skrev:
Sunnyboy skrev:Sliter med bluetooth med min Landrover og også på nettverket hjemme, på min iphone 5 etter denne oppgraderingen.


Plutselig sluttet min iPhone via bluetooth å koble seg på telefonen i bilen, en Volvo V50. Har aldri hatt problem med det før. Kan det være 7.0.2 som lager problemer. Ser på nettet at flere har fått bluetoothproblemer etter oppgradering.
Forslag til løsning har jeg ikke funnet. Anyone??


Slettet bilen i telefonen og paret telefon/bil på nytt. Funker fint igjen :-)

Brukerens avatar
medlem i 195 måneder
 

Hei, får ikke på wifi,

Innleggav RAY007 » fre 11.10.2013 11:22

Hei, får ikke på wifi, bluetooth står og spinner og finner ingenting, og det etter installering av IOS 7.0.2 Har kjørt hardstart, har slettet nettverksinnstillinger når i flymodus. men ingenting ser ut til å nytte. Noen som har noen nyttige tips? eneste jeg ikke har gjort enda er å reinst. hadde vært kult om noen hadde en ide hva jeg skal gjøre.
medlem i 125 måneder
 

Neste

Returner til Artikler (iPod1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]