iOS 7 er lansert

Jeg sliter med at systemet

Innleggav AreBare » tor 19.09.2013 8:20

Jeg sliter med at systemet henger når jeg bruker tastaturet på min iPhone 5, noen som har samme problem?
medlem i 126 måneder
 

Har samme problem med at

Innleggav Grape » tor 19.09.2013 9:28

Har samme problem med at tastaturet henger, tar noen sekunder før det reagerer, og henger seg med en gang man har tastet igjen...

Brukerens avatar
medlem i 223 måneder
 

Fikk oppdatert til IOS7 sent

Innleggav PR47 » tor 19.09.2013 9:44

Fikk oppdatert til IOS7 sent i går kveld.
Alt virker greit så langt, bortsett fra bilder som jeg vil bruke som bakgrunner. Alle bildene som jeg brukte som bakgrunn i IOS6, fungerer ikke lenger. Bildene blir blåst opp større enn normalt, og det går ikke an å få de mindre.
Dette irriterer litt, da jeg likte bakgrunnnene jeg brukte fra før. Bilde visningen fungerer ikke helt optimalt heller. Jeg håper de fikser det snart.
Ellers synes jeg Control center er glimrende. Tar nok litt tid å venne meg til det nye utseende. Vet ikke helt hva jeg skal si. Likte egentlig det gamle utseende ganske godt.
medlem i 178 måneder
 

Akkurat det samme, i tillegg

Innleggav AreBare » tor 19.09.2013 9:48

Akkurat det samme, i tillegg får jeg ikke opp Control Center store deler av tiden. Det betyr at telefonen nesten er ubrukelig til alt som har med skriving å gjøre. Meget irriterende! Noen som vet hva som kan være galt?
medlem i 126 måneder
 

Re: iOS 7 er lansert

Innleggav HenrikWL » tor 19.09.2013 9:55

cosmogs skrev:Fryktelig skuffet, Er ut som Kina-bling fra 1987... Kjekt m kontrollsenteret, men den estetisk forferdelige designen betyr nedgradering. Glad Jobs slapp å se dette, for første gang siden iPhone kom har jeg i kveld vurdert å konvertere til annen mobil. Helt til jeg innså - har vel en sikkerhetskopi på iTunes jeg kan gjenopprette fra - iPhonen var jo tilnærmet perfekt slik den var. :-)


Smaken er jo som baken, men iOS 7 er jo mye mindre bling enn hva de tidligere iOS versjonene har vært. Det er jo ikke en dropshadow eller highlight å se noe sted, bare gradienter og kontraster.

Brukerens avatar
medlem i 179 måneder
 

Kjempe fornøyd!

Innleggav memii » tor 19.09.2013 10:01

Kjempe fornøyd! Oppdateringen gikk feilfritt på første forsøk med kabel opp mot iTunes. Har gledet meg til denne oppdateringen.

Brukerens avatar
medlem i 179 måneder
 

Re: iOS 7 er lansert

Innleggav cosmogs » tor 19.09.2013 10:09

Fant ikke podcastene mine, viser seg at man nå må laste ned egen app. Greit å vite. :-P

Brukerens avatar
medlem i 206 måneder
 

Re: Fikk oppdatert til IOS7 sent

Innleggav Lars A. Gundersen » tor 19.09.2013 10:12

PR47 skrev:Fikk oppdatert til IOS7 sent i går kveld.
Alt virker greit så langt, bortsett fra bilder som jeg vil bruke som bakgrunner. Alle bildene som jeg brukte som bakgrunn i IOS6, fungerer ikke lenger. Bildene blir blåst opp større enn normalt, og det går ikke an å få de mindre.

Det skyldes at bakgrunnsbildene nå beveger seg litt når du dreier på telefonen, for å skape en dybdefølelse. Dermed må det finnes litt av bildet som er utenfor kanten for at denne effekten skal kunne gjennomføres.

Brukerens avatar
medlem i 198 måneder
 

Alt virker bra, men hvorfor

Innleggav dagjonas » tor 19.09.2013 11:29

Alt virker bra, men hvorfor i alle dager må det være en gigantisk farget bakgrunn på den allerede store docken? Kan dette endres på (uten jailbreak)? Kunne den ikke vært gjennomsiktig? Ser helt merkelig ut med de nye bakgrunnene til Apple.
Sist endret av dagjonas den tor 19.09.2013 11:32, endret 2 ganger.
medlem i 231 måneder
 

På min iPad ble Ruter appen

Innleggav igo » tor 19.09.2013 12:04

På min iPad ble Ruter appen borte, den finnes heller ikke lenger i App store, har ikke Ruter klargjort den for ios7?
medlem i 164 måneder
 

Grape; Har ikke funnet noe

Innleggav AreBare » tor 19.09.2013 13:13

Grape; Har ikke funnet noe svar så jeg gjenopprettet fabrikkinnstillingene og lastet inn sikkerhetskopi. Etter det funket det utmerket.
medlem i 126 måneder
 

Hei Alt fungerer bra her,

Innleggav Guitar » tor 19.09.2013 13:24

Hei

Alt fungerer bra her, det eneste jeg ikke skjønner er følgende:

Når jeg dra ned fra toppen av skjermen så skal man kunne se en værmelding der, hos meg står det bare:

Torsdag
19. September

Kalender

Hvor er været???

Brukerens avatar
medlem i 214 måneder
 

Synes det ble veldig bra.

Innleggav YGphone » tor 19.09.2013 14:56

Synes det ble veldig bra. Estetisk er det ok, men først og fremst har det gjort det enklere å komme seg frem, og min Safari er blitt MYE raskere å laste, samt enklere å hoppe mellom sider. Nå har jeg en iphone 5, og den funker knirkefritt. Vil kanskje anbefale de som har iphone 4 og ta en sikkerhetskopi,gjenoprette tlf, og så legge inn ios 7.
Sist endret av YGphone den tor 19.09.2013 14:57, endret 1 gang

Brukerens avatar
medlem i 126 måneder
 

Guitar: Været fås nå bare

Innleggav johnsulf » tor 19.09.2013 17:13

Guitar:
Været fås nå bare som tekst i varslingssenter. For å slå på gå på Instillinger -> Personvern -> Stedstjenester og huk av på Været slik at den blir grønn.
medlem i 225 måneder
 

Må man være koblet opp mot

Innleggav Wezzzz » fre 20.09.2013 10:32

Må man være koblet opp mot itunes for å oppdatere?
Er i utlandet og har ikke med meg macen.
medlem i 126 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til Artikler (iPod1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]