iOS 7 er lansert

Weezzzz: Du trenger kun wifi

Innleggav tommy_tott » fre 20.09.2013 12:01

Weezzzz: Du trenger kun wifi tilkobling. Trykk Innstillinger - generelt- oppdatering

:)

Brukerens avatar
medlem i 221 måneder
 

Oppdaterte min iPhone 4 i

Innleggav Gitman » fre 20.09.2013 14:45

Oppdaterte min iPhone 4 i går og alt ser ut til å fungere helt fint. Noen små nykker helt i starten med at ting ikke reagerte med en gang, nesten som det måtte gjøre seg kjent først, men etter en stund gikk alt som smurt. Ingen batteriproblemer eller hengende keyboard som jege har lest om. Tar litt tid med å bli vant til alt det nye men har ingenting å klage på så langt.
medlem i 230 måneder
 

Re: iOS 7 er lansert

Innleggav Chiang Mai 1963 » fre 20.09.2013 15:36

cosmogs skrev:Fryktelig skuffet, Er ut som Kina-bling fra 1987...

Man ser ting forskjellig. For meg er iOS7 så estetisk vakkert at jeg får lyst til å smile.

Brukerens avatar
medlem i 186 måneder
 

Re: iOS 7 er lansert

Innleggav Dorkfish » fre 20.09.2013 16:22

Det gikk jo som det pleier det. Rett til hel***te. iPaden jeg bruker i jobbsammenheng kræsja helt og måtte gjenopprettes. Alle appene jeg trenger er jo selvfølgelig borte, og av en eller annen grunn finnes det ingen backup. Og tror du noen på jobb kan hjelpe meg med dette i helga? Neida...

Dette er en av de tingene jeg liker minst med ipad og IOS: Det er veldig ofte at et eller annet dritt skjer og alt går galt under oppdatering. Altfor ofte i mitt tilfelle.

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 193 måneder
 

Re: iOS 7 er lansert

Innleggav Chiang Mai 1963 » fre 20.09.2013 20:14

Skjønner at jeg har vært heldig. Siden jeg kjøpte min første iPhone 3G i 2008 har jeg kjørt alle oppdateringer som har vært uten et eneste problem. Samme gjelder for iPad 2 og mini, samt nyeste iPod Touch. Aldri en krasj eller ting som har sluttet å fungere. *touch wood*

Brukerens avatar
medlem i 186 måneder
 

IOS 7 Oppgraderingen min har

Innleggav NoMoreWinShit » fre 20.09.2013 21:50

IOS 7 Oppgraderingen min har ødelagt Ipad 4. Nå virker ikke keyboard eller tall på padda. Kommer derfor ikke inn på den, pga brukerkoden... Install, nullstill og reinstall, rent system etc. virker heller ikke. F@@@@@en ..... Jeg er FLY forbanna....
Sist endret av NoMoreWinShit den fre 20.09.2013 21:51, endret 2 ganger.
medlem i 185 måneder
 

Er en bug med at tastaturet

Innleggav lifeform » lør 21.09.2013 14:48

Er en bug med at tastaturet ikke funker i det hele tatt når man kobler av og på bluetooth-tastatur :-)

Skulle helst ha fått skrivet litt med iPhonen også... Funker igjen når man restarter telefonen.
Sist endret av lifeform den lør 21.09.2013 14:51, endret 1 gang
medlem i 160 måneder
 

Jeg vil ikke anbefale noen

Innleggav jerry.c.bush » man 30.09.2013 1:58

Jeg vil ikke anbefale noen å oppgradere sin iPhone 4 til iOS 7. Jeg har gjort det på to stk nå. Hurragod kur treg de ble. Det minner meg om gode gamle Symbiandager der man måtte ha tålmodighet så til de grader.
Her har Apple rett og slett tatt seg litt for mye vann over hodet og latt en alt for lite kraftig og gammel telefon få denne oppgraderingen. Det er rett og slett ikke tilrådelig.
iPhone 4s har ikke noe problemer. Den er like kjapp som før.

Brukerens avatar
medlem i 156 måneder
 

Forrige

Returner til Artikler (iPod1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron