iOS blir ny og flat med iOS 7

Hmm.. Ser veldig bra ut

Innleggav mcmurphy » tir 11.06.2013 23:52

Hmm.. Ser veldig bra ut dette, men hva med alle andre apper? Hvis ikke disse får nytt flat design, vil vel hjemmskjermen se ganske lik ut, da 9 av 10 apper jeg bruker, ikke er fra Apple...

Brukerens avatar
medlem i 190 måneder
 

Ser rett og slett grusomt

Innleggav AllFather » ons 12.06.2013 8:40

Ser rett og slett grusomt ut, og ikonene ser ut som noe en pjokk i barnehagen laget med en nevefull av fargestifter.

Funksjonsmessig ser det dog fornuftig ut.

Brukerens avatar
medlem i 238 måneder
 

Etter å ha prøvd det kan

Innleggav martol1ni » ons 12.06.2013 15:33

Etter å ha prøvd det kan jeg meddele at jeg ikke merker stor forskjell i batteritiden.
medlem i 140 måneder
 

Jeg liker virkelig ikke

Innleggav Skilpadde » ons 12.06.2013 17:02

Jeg liker virkelig ikke designet... Synes det ser billig ut. Ligner på android. Nei, er nesten ikke sikker på om jeg gidder å oppdatere. Liker ikke at de har gjort det så "flatt". Jeg likte faktisk, og jeg veit jeg er i mindretall, "filten, treverket og teksturen". Ingen vinner for meg.
medlem i 137 måneder
 

Jeg har jailbreaket min

Innleggav Svupp » ons 12.06.2013 19:57

Jeg har jailbreaket min telefon, og er glad for at funksjonaliteten blir bedre. Men det jeg ser av bildene her i artikkelen, synes jeg designet er vanskeligere å se. En dag ute i sollys, huff... :-( Håper virkelig man kan justere farger og kontrast så det blir lettere å se...
medlem i 150 måneder
 

Grelle farger, spør du meg!

Innleggav Wolf2 » tor 13.06.2013 9:55

Grelle farger, spør du meg! Spesielt grønnfargen ser ille ut. Minner meg mye om en overmetta Samsung TV med såkalt dynamisk fargevalg... :-)
Syns også ut som om mange logoer og fonter har blitt tynnere og mindre tydeligere.
Om det er så ille som det ser ut, har jeg fått én grunn mindre til å velge iPhone - og én grunn mer til å velge en Sony Xperia av den vanntette typen...

Brukerens avatar
medlem i 178 måneder
 

Re: iOS blir ny og flat med iOS 7

Innleggav Nikoraisan » tor 13.06.2013 10:13

For min del kunne ikonene vært som før (I don't really care) , men frostet glass-utseendet er jeg veldig fan av. Funksjonsmessig har de lagt til alt det som gjorde at jeg gikk for Android, så jeg er fristet til å bytte tilbake da jeg ikke har noen tro på at Google kommer til å fikse på det jeg savner med iOS.

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Liker designet. Har

Innleggav Martin Ekse » fre 14.06.2013 11:13

Liker designet. Har oppdatert til iOS 7 Beta 1 på iPhonen, er selvfølgelig noen bugger, men det er en beta. Jeg tror Apple vil gjøre dette bra, og sluttresultatet vil bli noe annet enn alle versjoner av iOS opp til iOS 6. Noe av det jeg håper de endrer er noen av ikonene, noen er rett og slett stygge. Jeg liker konseptet med at nesten allt er basert på gjennomsiktighet. Jeg synes også det er litt for lite farger.
medlem i 129 måneder
 

Re: iOS blir ny og flat med iOS 7

Innleggav s.b.h » fre 14.06.2013 19:24

Må si meg enig med AllFather og Skilpadde, ser billig og barnslig ut. Noe en av mine kolleger umiddelbart uttrykte da jeg viste ham telefonen med et bilde av "hjemskjermen" på IOS7. Og de bakgrunnene da, går de på syre? Tror Steve hadde vemmes hvis han hadde sett dette. Dog skal jeg innrømme at f.eks e-post og meldingssenter er blitt penere.

Kontrollsenter er ok, men jeg slår ikke disse funksjonene av/på hele tiden.
Ville heller hatt et mer funksjonelt tastatur med egne taster for å flytte marør frem og tilbake og svært gjerne en angreknapp.
(iThoughtsHD for iPad har et genialt tillegg for tastaturet i så måte)
En form for widgets hadde også vært knall.

Ser på IOS7 som et krampaktig forsøk på å gi brukerne et "nytt" OS, og beklageligvis har de feilet. Her deler Apple ut knapper og glansbilder til sine indianere i håp om at de fortsatt skal være trofaste. Lykkes de? Neppe.
medlem i 184 måneder
 

Re: iOS blir ny og flat med iOS 7

Innleggav butare » fre 14.06.2013 19:50

Jeg byttet bakgrunn nesten med en gang. Klarte ikke den som var default. Nå er det bedre.
medlem i 198 måneder
 

Re: iOS blir ny og flat med iOS 7

Innleggav japasu » fre 14.06.2013 21:48

s.b.h skrev:….
Ser på IOS7 som et krampaktig forsøk på å gi brukerne et "nytt" OS, og beklageligvis har de feilet. Her deler Apple ut knapper og glansbilder til sine indianere i håp om at de fortsatt skal være trofaste. Lykkes de? Neppe.


Jeg er faktisk litt fascinert over de som kommer med disse påstandene om at Apple har feilet. Det er helt greit å ha egne meninger, men det er nok litt drøyt av deg å påstå at Apple har feilet - spesielt siden du uttaler deg om en Developer preview. Personlig har jeg nok en liten følelse av at Apple vil lykkes godt med dette (også)...

Brukerens avatar
medlem i 191 måneder
 

Re: iOS blir ny og flat med iOS 7

Innleggav s.b.h » lør 15.06.2013 9:22

Du har din mening, jeg har min :-)
Nå kan selvsagt ting endres underveis men hvorfor skulle de avvike kraftig fra konseptet sitt denne gangen?
medlem i 184 måneder
 

Forrige

Returner til Artikler (iPod1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]