Gi gammelt utstyr trådløs lyd med Auris

Gi gammelt utstyr trådløs lyd med Auris

Innleggav admin » man 25.02.2013 15:40

Gi gammelt utstyr trådløs musikk med AurisEtter at Apple introduserte AirPlay og trådløs overføring av musikk og endret den gamle dock-connectoren til Lightning, har eldre iPod-anlegg ikke vært like atraktive.

En liten dings med navn Auris kan gi ditt gamle anlegg nytt liv. Auris gir deg nemlig trådløs overføring av lyd til alle enheter med en 30-pins dock-connector.

Auris er et Kickstarter-prosjekt som har blitt virkelighet og gir liv til gammelt utstyr med 30-pins dock-connector. Det er rett og slett en liten dings du kobler til ditt iPod-anlegg sin dock-connector og «vips» så har du fått støtte for trådløs musikkoverføring.

Auris gir deg dessverre ikke AirPlay-støtte, men baserer seg heller på Bluetooth. Auris støtter Bluetooth 4 og overføringen fra en nye iPhone eller iPad blir dermed veldig enkelt. Bluetooth gir deg ikke samme lydkvalitet som AirPlay gir, men Bluetooth fungerer også på Android og Windows Phone-telefoner og kan dermed gi ditt gamle anlegg litt lengre levetid eller et nytt bruksområde.

Gi gammelt utstyr trådløs musikk med Auris

Auris koster €49 og er tilgjengelig fra The Auris i både hvit og svart. Les mer om produktet på deres nettside eller se videoen under.


Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: Gi gammelt utstyr trådløs lyd med Auris

Innleggav gvalstad » man 25.02.2013 16:29

medlem i 190 måneder
 

Selges på clas ohlson for

Innleggav Hager » man 25.02.2013 18:00

Selges på clas ohlson for 299,-
medlem i 139 måneder
 

Eller denne for 50 spenn

Innleggav bzzlink » tir 26.02.2013 11:19

Eller denne for 50 spenn inkl. frakt

http://dx.com/p/bluetooth-v2-0-audio-re ... ack-173072

Også viktig å vite at de ikke fungere på alle som har dockconnector. De gamle dockene som har firewirelading, så fungerer de ikke.

Hvis noen vet om den som fungerer på de, så si ifra, for jeg har en Apple Hi-Fi som fortsatt rocker :)
Sist endret av bzzlink den tir 26.02.2013 11:22, endret 3 ganger.
medlem i 193 måneder
 

Noen som har link til den

Innleggav mortengutt » ons 27.02.2013 15:09

Noen som har link til den fra clas ohlsson? Samt erfaring med den? Blir lyden "lav" eller blir kvaliteten bra?
medlem i 223 måneder
 

Noen som har link til den de

Innleggav mortengutt » man 04.03.2013 15:07

Noen som har link til den de har på clas ohlsson? Finner ikke den på hjemmesiden når jeg søker på ord jeg tror den kan hete, takk :)
medlem i 223 måneder
 

Re: Gi gammelt utstyr trådløs lyd med Auris

Innleggav ton » man 04.03.2013 17:59

Hallo Mortengutt, har ingen link men jeg kjøpte en på C.O. på lørdag den heter DMTECH. model:BTdock1.Fungerer bra den.
medlem i 189 måneder
 

Noen som vet om DMTECH model

Innleggav Oldie » ons 06.03.2013 18:52

Noen som vet om DMTECH model BT dockt 1 fra CO fungerer sammen med Phillips " kuledock " ? Jeg har allerde forsøkt en bluetoothenhet kjøpt på Elkjøp , menn da fungerte ikke lyd knappene på Philipsenheten.
medlem i 178 måneder
 

Her er linken til den på

Innleggav pixelimp » tor 07.03.2013 11:20

Her er linken til den på Clas Ohlson, liten og søt. Har ikke erfaring med den.

http://www.clasohlson.com/no/Bluetooth- ... r385055000
Sist endret av pixelimp den tor 07.03.2013 11:21, endret 1 gang

Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 

Re: Gi gammelt utstyr trådløs lyd med Auris

Innleggav Oldtimer » tor 07.03.2013 12:42

Howdy folks..!!
Jeg har nettopp mottatt en slik Auris dings fra Komplett.no men får ikke kontakt med noen av "dock" spillerne mine, være seg Bose eller harman/kardon :-( Jeg har prøvd med blåtann og Aux kabel uten hell... blått led lys på dingsen blinker som bare det men ingenting skjer :-! Noen som har tips om hva det kan være ??? På forhånd takk og ha en fortsatt fin dag 8-)
medlem i 162 måneder
 

Re: Gi gammelt utstyr trådløs lyd med Auris

Innleggav mortengutt » fre 08.03.2013 2:02

Samme problem her, kjøpte min på Clas idag og får kobla den til og den lyser blått som den skal men ingen lyd. Noen som vet?
medlem i 223 måneder
 

Min dings fra Clas krever at

Innleggav humpmyleg » fre 08.03.2013 16:07

Min dings fra Clas krever at strømmen er koblet til.
medlem i 206 måneder
 

Re: Gi gammelt utstyr trådløs lyd med Auris

Innleggav Oldtimer » tir 12.03.2013 10:01

Tok kontakt med Komplett.no som anbefalte meg å sende Auris dingsen i retur :cries: Dette er gjort så får vi se hva som skjer :rolls eyes:
medlem i 162 måneder
 


Returner til Artikler (iPod1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]