Apple oppdaterer iOS til 6.1.2

Så man gjør det i grunn

Innleggav Svupp » fre 22.02.2013 14:07

Så man gjør det i grunn på samme måte som første gang jeg jailbreaket? Da jailbreaket, og alt lå jo på telefonen, så jeg trengte ikke legge tilbake noe ny sikkerhetskopi. Tenkte å oppgradere via icloud og deretter jailbreake.. og da blir vel prosedyren slik som første gang?
medlem i 150 måneder
 

Re: Så man gjør det i grunn

Innleggav meblik » fre 22.02.2013 14:28

[quote="Svupp"]Så man gjør det i grunn på samme måte som første gang jeg jailbreaket? Da jailbreaket, og alt lå jo på telefonen, så jeg trengte ikke legge tilbake noe ny sikkerhetskopi. Tenkte å oppgradere via icloud og deretter jailbreake.. og da blir vel prosedyren slik som første gang?[/quote]

Når du allerede har en JB tlf, vil du ikke kunne bare oppdatere. Må gjennopprette den via itunes først, og deretter legge da inn siste sikkerhetskopi fra icloud eller itunes, og deretter JB, nå med ios 6.1.2.
medlem i 181 måneder
 

Ok, da skjønner jeg. Takker

Innleggav Svupp » fre 22.02.2013 14:34

Ok, da skjønner jeg. Takker for svar.
En ting til... Jeg bruker PKGbackup, og er det da så enkelt at etter jeg har jailbreaket den igjen, så er det enkelt å få alt jailbreakede pakker og innstillinger tilbake ved å legge inn siste sikkerhetskopi fra PKGbackup?
medlem i 150 måneder
 

Re: Apple oppdaterer iOS til 6.1.2

Innleggav meblik » fre 22.02.2013 15:32

Er litt usikker, har aldri prøvd den selv....
Men så vidt jeg har skjønt skal det visstnok funke på d viset ja ;)
Så kan jo alltids gjøre et forsøk, om det ikke funker, får du starte på ny... :rolls eyes:
medlem i 181 måneder
 

Re: Apple oppdaterer iOS til 6.1.2

Innleggav StåleTvete » fre 22.02.2013 17:31

Har nå sikkerhetskopiert min iPhone 5, gjennopprettet som ny og lastet inn sikkerhetskopien.
Jailbreaket den på nytt og alt fungerer strålende :-)

Da setter jeg igang med iPad'en også :-)

Brukerens avatar
medlem i 182 måneder
 

men må man gjenopprette den

Innleggav Svupp » fre 22.02.2013 17:48

men må man gjenopprette den som ny før man legger inn sikkerhetskopi? kan man ikke legge inn sikkerhetskopien med en gang? Synes og huske itunes spør om man vil gjenopprette som ny, eller fra sikkerhetskopi..
medlem i 150 måneder
 

Re: Apple oppdaterer iOS til 6.1.2

Innleggav meblik » fre 22.02.2013 18:14

Kan nok bare legge inn med en gang ja, tror ikke d har noe å si...
Men selv gjenopprettet jeg ipad og satte jeg den opp som ny, jb og gjenopprettet fra sikkerhetskopi til slutt :-)
medlem i 181 måneder
 

Gjenopprettet du da fra

Innleggav Svupp » fre 22.02.2013 19:15

Gjenopprettet du da fra sikkerhetskopi tatt med itunes eller icloud? Eller programvare for å sikkerhetskopiere jailbreaket innhold?
medlem i 150 måneder
 

Re: Apple oppdaterer iOS til 6.1.2

Innleggav meblik » fre 22.02.2013 19:33

Sikkerhetskopierte inn på Pc, og la inn via iTunes etterpå ja...
medlem i 181 måneder
 

Forrige

Returner til Artikler (iPod1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]