Enkel og stilig beskyttelse med SurfacePad

Enkel og stilig beskyttelse med SurfacePad

Innleggav admin » man 18.02.2013 14:28

SurfacePad for iPhone

Markedet for deksler til iPhone er enormt, men dessverre er det fler dårlig en gode deskler og beskyttelsesprodukter til vår telefon. Når selskapet twelvesouth lanserer et nytt deskel er det verdt å følge med.


twelvesouth er et selskap som har spesialisert seg på å produsere ekstrautstyr til Apple-produkter og bare Apple. twelvesouth står blant annet bak de velkjente BookBook-coverene til iPad, MacBook og også iPhone.

Nå har de kommet med SurfacePad. SurfacePad er en minimalistisk beskyttelse i skinn for iPhone 4S og iPhone 5. Den finnes i tre farger (svart, hvit og rød) og er klart inspirert av Apples Smart Cover til iPad og iPad mini. I motsetning til Smart Cover så går denne hele veien rundt telefonen på venstre side.

SurfacePad for iPhone

SurfacePad er ikke ment som en fullgod beskyttelse for alt av fall, men heller som en beskyttelse mot riper nå telefonen ligger i lomma sammen med nøkler, penger og annet. SurfacePad kan, som Apples Smart Cover, også bruke som en stand til telefonen og holde den i vinkel.

SurfacePad

SurfacePad har skjært ut hull for kameralinsen og LED-lyset bak, men det største problemet med SurfacePad er vel egentlig å bruke den som kamera ettersom «flappen» ikke må holdes over linsen eller skjermen.

Allikevel ser SurfacePad ut til å kunne bli en favoritt for de som liker å ha en «naken» iPhone uten beskyttelse. Den er tynn, elegant og enkel og materialvalget blir aldri feil opp mot den harde og kalde aluminiumen.

Prisen for SurfacePad er $34.99 fra twelvesouth.com og den blir nok snart å finne hos norske Apple-forhandlere ettersom de normalt fører twelvesouth sine produkter.

SurfacePad for iPhone

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

DustinHome har

Innleggav katermuc » man 18.02.2013 15:34


Brukerens avatar
medlem i 208 måneder
 

denne må jeg ha, får håpe

Innleggav hakani8 » man 18.02.2013 22:11

denne må jeg ha, får håpe den dukker opp i butikkene om ikke altfor lenge! 100 kr i frakt er vel litt for stivt synes jeg...
medlem i 192 måneder
 

@hakani8 Eplehuset har den :)

Innleggav sifa » man 18.02.2013 23:41

@hakani8
Eplehuset har den :)

Brukerens avatar
medlem i 188 måneder
 

@sifa, supert! får ringe

Innleggav hakani8 » tir 19.02.2013 0:36

@sifa, supert! får ringe dem imorra og høre om de har den på steen & strøm!
medlem i 192 måneder
 

Eplehuset Gjøvik har i sort

Innleggav niram » tir 19.02.2013 10:35

Eplehuset Gjøvik har i sort og hvit :)
medlem i 156 måneder
 

hvor mye tar de?

Innleggav katermuc » tir 19.02.2013 12:49

hvor mye tar de?

Brukerens avatar
medlem i 208 måneder
 

Pippin i Kristiansand har

Innleggav macpro96 » tir 19.02.2013 13:58

Pippin i Kristiansand har den :) 359,-
medlem i 171 måneder
 

Kostet 349 på eplehuset

Innleggav hakani8 » tir 19.02.2013 18:25

Kostet 349 på eplehuset storgata
medlem i 192 måneder
 

Re: Enkel og stilig beskyttelse med SurfacePad

Innleggav Tempelhaug » tir 19.02.2013 19:29

Denne, med en lomme på framsiden for et visa-kort eller to hadde vært det ultimate iphone-tilbehøret. For lekker var den.
medlem i 181 måneder
 

Noen som vet om den er på

Innleggav Vegard1 » tor 21.02.2013 15:03

Noen som vet om den er på Eplehuset Bergen/Haugesund? :)

Brukerens avatar
medlem i 147 måneder
 

Det står at den er for

Innleggav nosey » tir 19.03.2013 21:13

Det står at den er for iPhone 4S og 5, men da passer den vel til iPhone 4 også??

Også lurer jeg på HVORDAN er iPhonen festet til denne? Ser ikke ut som at det er noen form for ramme å klikke iPhonen nedi...?

Brukerens avatar
medlem i 138 måneder
 

Re: Enkel og stilig beskyttelse med SurfacePad

Innleggav a_man » ons 20.03.2013 6:29

Hmm, satt og leste litt om denne, og ser at det er mange som klager på at limet ikke holder bra nok og at kantene på flippen på skjermen og den bak splittes etterhvert slik at innmaten synes i gjennom. Noen av dere som faktisk har den og kan bekrefte eller ubekrefte?

Brukerens avatar
medlem i 196 måneder
 

Jeg har ikke en selv, men

Innleggav nosey » ons 20.03.2013 11:55

Jeg har ikke en selv, men tenker å skaffe meg en. Hvis dette skulle bli et problem så er det vel bare å klage, da bør man enten få tilbake pengene eller en ny en...?? :o

Ser utrolig lekkert ut! Men passer den til iPhone 4 også? 4 og 4S er jo like store, men tenkte at det kunne være noe med festet eller noe, eller passer til den 4 også?


Jeg skjønner heller ikke hvordan den er festet til tlf..?
Sist endret av nosey den ons 20.03.2013 12:02, endret 1 gang

Brukerens avatar
medlem i 138 måneder
 

Re: Enkel og stilig beskyttelse med SurfacePad

Innleggav nosey » fre 22.03.2013 12:48

Noen som har en SurfacePad til iPhone 5/4S/4, som har brukt den en liten stund, som kan si om den holder eller om den fort går i stykker, og hvordan er den festet til iPhonen? er den limt fast?? :o isåfall må det være et lim som ikke blir sittende igjen på iPhonen når man tar av SurfacePad-en da...??

Brukerens avatar
medlem i 138 måneder
 

Neste

Returner til Artikler (iPod1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]