Wally gjør din iPhone om til en kortholder

Wally gjør din iPhone om til en kortholder

Innleggav admin » ons 06.02.2013 15:54

WallyDe færreste liker å drasse med seg mer enn nødvendig. Vår iPhone har tatt over notisblokka, kalenderen og telefonboken, men den har fortsatt ikke gjort lommeboka eller kortholderen verdiløs.

Kickstarter-prosjektet Wally prøver å gjøre din iPhone om til en kortholder uten at størrelsen på telefonen øker nevneverdig. Wally er rett og slett en kortholder i skinn som legges på baksiden av telefonen.

Vi har et svakt hjerte for Kickstarter-prosjekter og Wally ser ut som et prosjekt som kan ha potensial. Wally er en kortholder i skinn som du enkelt og greit klistrer på baksiden av din iPhone 5 eller iPhone 4/4S. Den har da plass til et par kredittkort og eventuelt noen sedler på baksiden. Praktisk.



Wally er laget av italiensk skinn og fåes i svart eller brun utgave. Produktet koster $40 og du må ut med $10 for å få sendt det til Norge. Wally har allerede nådd sitt Kickstartermål og de selger i begrenset antall. Du kan bestille på Kickstarter.com.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: Wally gjør din iPhone om til en kortholder

Innleggav Mika71 » ons 06.02.2013 16:35

Bankkort og mobil er dårig combo spør du meg, vips så fungerer ikke bankkort lenger. Har hatt det, at mobil og kort låg i samme skinnsak som var beregnet for mobil og kort. Måtte bestille nytt kort ..

Brukerens avatar
medlem i 158 måneder
 

Re: Wally gjør din iPhone om til en kortholder

Innleggav Dykkeren » ons 06.02.2013 16:52

Og det kan ikke vært andre årsaker ?

Har hatt en slik kombinasjon i årevis og aldri hatt problemer. Det er også dokumentert at det ikke er noen sammenheng mellom ødelagte bankkort og mobiltlf.-nærhet. Søk litt på nettet og du vil se at årsaken ikke er en slik kombinasjon !
medlem i 206 måneder
 

Re: Wally gjør din iPhone om til en kortholder

Innleggav Mika71 » ons 06.02.2013 19:26

Da var eller er du heldig. Jeg var ikke heldig med dette. Jeg har aldri hatt problemer med mitt kort inntil jeg hadde slik løsning ifjør, det endte med at jeg ikke kunne betale. Til og med banker skriver det på sine sider. Jeg for min del holder mobil og kort, hver for seg. Så slipper jeg dette.

https://www.oest.no/banken/person/betal ... rttips.asp

https://www.landkredittbank.no/kundeser ... k-av-kort/

http://www.honefossbank.no/betaling/ban ... elagt.aspx

Brukerens avatar
medlem i 158 måneder
 

bruker bookbook jeg

Innleggav monken » ons 06.02.2013 20:50

bruker bookbook jeg
medlem i 177 måneder
 

Har sett lignende

Innleggav Voodoosurf » ons 06.02.2013 23:26

Har sett lignende løsninger, det er jo mange slike med plass til kort/penger.
Men jeg ville aldri hatt en slik løsning.
Mister/stjålet - så har du mista alt du hadde både iPhone og korta/cashen du hadde med deg ut.

Brukerens avatar
medlem i 194 måneder
 

@Voodoosurf, jeg tenker helt

Innleggav Lillianw83 » tor 07.02.2013 0:50

@Voodoosurf, jeg tenker helt motsatt jeg! Å ha telefonen i lommeboken har bare vært fordeler for meg det. Har jeg forlagt den(dem), så får jeg bare Find My iPhone til å finne den. Samme når det gjelder lommetyver. Føler meg mye tryggere nå som jeg kan spore opp både tlf OG lommeboken :)
medlem i 171 måneder
 

Re: Wally gjør din iPhone om til en kortholder

Innleggav Alfred.Woodden » tor 07.02.2013 1:44

Dette så helt fantastisk ut!

Hadde egentlig lyst på den sorte, men ser at den er utsolgt.

@Admin - Hva med at Little Angry Boy lager noe lignende?

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

Om bankkortet bruker

Innleggav Wilford » tor 07.02.2013 12:11

Om bankkortet bruker magnetstripe og ikke brikke, blir det ødelagt av magnetismen fra telefonen. Sånn er det bare.

Brukerens avatar
medlem i 163 måneder
 

Ødelegger du kortene dine

Innleggav AllFather » fre 08.02.2013 11:16

Ødelegger du kortene dine med noe slikt er det noe annet du har vært i nærheten av.
Er bevist gang på gang at mobiler ikke ødelegger magnetstriper.

Du kan sågar legge kredittkortene på en kjempeelektromagnet uten t stripen bir defekt.
Eneste måten du kan ødelegge stripen et kort med en magnet er hvis du trekker kortet frem og tilbake fort og flere ganger på magneten.

Dette skaper bølger som igjen kan ødelegge informasjonen lageret .
So don't tell porkies...

Brukerens avatar
medlem i 239 måneder
 

Re: Wally gjør din iPhone om til en kortholder

Innleggav Nikoraisan » fre 08.02.2013 13:56

Mika71 skrev:Bankkort og mobil er dårig combo spør du meg, vips så fungerer ikke bankkort lenger. Har hatt det, at mobil og kort låg i samme skinnsak som var beregnet for mobil og kort. Måtte bestille nytt kort ..

Motbevist av Mythbusters...

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Den her bakt inn i/festa til

Innleggav johnarnejohnarne » man 11.02.2013 21:45

Den her bakt inn i/festa til min sena ultraslim så er eg solgt!
medlem i 212 måneder
 

Har selv brukt lignende

Innleggav Thom1970 » man 11.02.2013 23:41

Har selv brukt lignende produkter for IPhone og kort i flere år og har aldri hatt trøbbel med bruk av hverken magnetstripe eller chip på noen av mine kort.
medlem i 166 måneder
 


Returner til Artikler (iPod1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron