Beskytt din iPad mini i en bok

Beskytt din iPad mini i en bok

Innleggav admin » ons 19.12.2012 17:20

BookBook for iPad mini

Twelvesouth sin BookBook-serie for MacBook Air, iPad og iPhone har vært en stor suksess og mange liker åpenbart å skjule sine Apple-produkter inne i det som ser ut som gamle bøker. Når er våre venner i Twelvesouth tilbake med BookBook for iPad mini.

Twelvesouth, selskapet som utelukkende produserer ekstrautstyr til Apple-produkter, har alltid produsert gode produkter med en spesiell sjarm. BookBook er intet unntak og det er nok ikke mange som på forhånd trodde at folk gjerne ville skjule sine Apple-produkter i gamle bøker - så feil kan man ta.

BookBook er nemlig en serie med beskyttelsesprodukter til Apples bærebare datamaskiner, iPhone, iPad og nå også iPad mini. BookBook er produsert til å etterligne en gammel bok og er laget i skinn. Produktene til Twelvesouth oser normalt kvalitet og det skulle forundre oss om BookBook for iPad mini var noe unntak.

BookBook for iPad mini

I motsetning til andre versjoner av BookBook så har BookBook for iPad mini en egen liten mappe på innsiden. Denne kan sette iPad minien opp i en vinkel og dermed fungere mer som andre deksler til iPaden og ikke bare som beskyttelse.

Prisen på BookBook for iPad mini er $69 og du finner den nok snarlig hos Eplehuset, Humac, Apple Store og andre steder hvor Apple-produkter selges.

Du kan lese mer om BookBook for iPad mini hos Twelvesouth.com

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Er verd hver krone mener nå

Innleggav espen007 » ons 19.12.2012 20:09

Er verd hver krone mener nå jeg. En ren luksusfølelse å holde i en slik. Solid og gjennomført kvalitet som passer godt med resten av iPad'en :-) Litt kronglete å få satt inn connector, men det er en øvelessak.
medlem i 184 måneder
 

Kult, men dekker denne noe

Innleggav DADDY » tor 20.12.2012 12:35

Kult, men dekker denne noe av skjermen?

Har en skinnsak til den store ipadden som gjør at 2-3 mm. på alle kanter ikke fungerer optimalt i alle.

Vil ha en til jul...

Brukerens avatar
medlem i 188 måneder
 

Jeg har en slik og kona har

Innleggav oefossan » tor 20.12.2012 14:08

Jeg har en slik og kona har en slik. Et kjempebra produkt som er håndlaget. Bestiller du i fra Twelvesouth.com sender de med DHL. Tar fra 3 - maks 7 dager fra du bestiller til den er på døra. Den dekker ikke skjermen i det hele tatt.
Jeg har den siste Ipad 4, ok kona Ipad 3. Ikke noe problem med tilkobling for laderen. Jeg trenger ikke ta den ut av "boka" for å lade. Angrer ikke en dag.
medlem i 184 måneder
 

Re: Beskytt din iPad mini i en bok

Innleggav DADDY » tor 20.12.2012 23:30

Enig, bra passform. En herlig leke til minipadda.

Ræva fotograf... :rolls eyes:

Bilde

Brukerens avatar
medlem i 188 måneder
 


Returner til Artikler (iPod1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]