To nye iPad mini-reklamer

To nye iPad mini-reklamer

Innleggav admin » man 12.11.2012 12:06

Apple la i går ut to nye reklame for deres nye iPad mini. Begge reklamene sammenligner den store iPaden med iPad mini og fokuserer på iPad som en e-bokleser og bilderedingering.



Som vanlig er det alltid interessant å se hvilket innhold Apple viser fram på sin iPad og når det kommer til bøker er det følgende som gjelder: The Sun Also Rises av Hemmingway, The Valley of the Moon av Jack London, East of Eden av Steinbeck, How The West Was Won av Louis L'Amour, Moby Dick av Herman Melville og Gone Fishing av James H. Schmitz.


Den andre annonsen fokuserer på bilderedigering og da er det Apples egen iPhoto-applikasjon som vises fram over den passende sangen Two Of A Kind.


Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Vi har alle forskjellige

Innleggav budbringeren » man 12.11.2012 20:10

Vi har alle forskjellige ønsker, behov og smak. Men i mitt tilfelle, er det første gang jeg ikke føler meg fristet av et nytt apple produkt. iPhonen er alltid med meg, det er jo tlfen min, men med den har jeg med ebøkene, mailen osv osv.. Å i tillegg ha med en liten iPad frister liksom ikke, og når man først skal slenge en iPad i ryggsekken, syns jeg ikke et brett skal være mindre enn den opprinnelige iPaden. Kanskje det viser seg at jeg er i mindretall og dette blir stor suksess også i fremtiden.

Hadde faktisk blitt veldig fristet av det motsatte, en større iPad.

Brukerens avatar
medlem i 240 måneder
 

hvor finner dere reklame

Innleggav Mindatahjelp » tir 13.11.2012 1:10

hvor finner dere reklame videoene?
medlem i 136 måneder
 

Re: To nye iPad mini-reklamer

Innleggav Mads7 » tir 13.11.2012 12:01

Youtube, på Apples egen konto der

Brukerens avatar
medlem i 183 måneder
 

Re: To nye iPad mini-reklamer

Innleggav robin1993 » fre 11.04.2014 3:36

hei vet at dette er en gammel post men hvorfor kan jeg ikke se reklamene lennger ? :-(
medlem i 145 måneder
 

Re: To nye iPad mini-reklamer

Innleggav Valotunk » lør 12.04.2014 0:33

Fordi linkene ikke lenger er gyldige.
medlem i 198 måneder
 

Re: To nye iPad mini-reklamer

Innleggav robin1993 » lør 12.04.2014 1:10

ok , varer de bare en kort periode?
medlem i 145 måneder
 

Re: To nye iPad mini-reklamer

Innleggav Sondre Ileby » lør 12.04.2014 17:03

Apple fjerne gamle videoer antaglig for å framheve det nyeste på kanalen sin, og unngå missforståelser, blanding av produkter osv.
Veldig dumt, men fortsatt somregel mulig å finne på youtube om du leter på andre kanaler enn apples offisielle.
medlem i 122 måneder
 


Returner til Artikler (iPod1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]