iPod touch er i hendene på de første kundene

iPod touch er i hendene på de første kundene

Innleggav admin » tir 09.10.2012 20:08

iPod touch er i hendene på de første kundeneApples nye iPod touch ble introdusert samtidig som iPhone 5, men den nye iPoden skulle ikke leveres før oktober. 9. oktober ser ut til å være dagen ettersom det rapporteres om en rekke kunder som har fått beskjed om at deres iPod touch er sendt.

I tillegg har de første Apple-butikkene fått produktet inn på lager og de første kundene har fått lagt sine hender på Apples tynneste og mest fargerike iPod touch så langt.



Videoene under viser noen av de første nye iPod touchene under utpakking. Som man kan se av videoen er disse iPod touchene svært, svært tynne - enda tynnere enn iPhone 5.

Når produktene er å finne i norske butikker vet vi ikke helt enda og foreløpig sier ikke Apples nettbutikk noe mer konkret enn at iPoden sendes ut i løpet av oktober. I USA har flere rapportert om å ha fått leveringsbekreftelser, men vi har ikke hørt det samme her i Norge.




Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Gleder meg til min kommer i

Innleggav Kirk » ons 10.10.2012 17:16

Gleder meg til min kommer i posten!

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Re: iPod touch er i hendene på de første kundene

Innleggav Teekej » ons 10.10.2012 17:45

Fikk melding i dag om at min nye nano sendes på fredag, så det samme gjelder muligens de første som bestillte ipod touch (fra apple store Norge) også. Tror de rulles ut samtidig. :-)
medlem i 186 måneder
 

Når bestilte du? Jeg

Innleggav Kirk » tor 11.10.2012 11:08

Når bestilte du? Jeg bestilte 30. september, og den står fortsatt på "Behandler varer" og "Sendes ut oktober".

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 


Returner til Artikler (iPod1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]