iPad mini er i produksjon

iPad mini er i produksjon

Innleggav admin » ons 03.10.2012 16:55

iPad mini er i produksjon

Ifølge troverdige rykter hos Wall Street Journal har Apple nylig startet opp produksjonen av iPad mini hos sine leverandører i Asia.

Ryktene om iPad mini har avtatt noe etter lanseringen av Apples iPhone 5, men nå blusser de opp igjen med mer informasjon fra Wall Street Journal - Apples førstevalg når det gjelder beviste lekasjer til media.

Wall Street Journal hevder at Apple har startet opp produksjonen av det som blir en mindre utgave av iPad, populært kalt iPad mini. Det har lenge vært spekulert i om Apple vil lage en mindre iPad og ryktene har mer eller mindre konkludert rundt en iPad mini med 7.85" skjerm og mye av den samme innmaten som dagens iPad 2.

I tillegg til at Apple skal ha startet produksjonen hos de asiatiske underleverandørene, så skal Apple også ha startet produksjonen i Foxconn sin nye fabrikk i Brazil. Mange har antatt at hvis Apple lanserer en iPad med lav pris før jul vil dette garantert bli årets julegave. I så fall trenger Apple all den produksjonskapasiteten de kan skaffe.

Annonseringen av iPad mini har lenge blitt antatt å være i løpet av oktober og en lansering i begynnelsen av november. Den eneste konkrete datoen som er omtalt er 17 oktober og en lansering i begynnelsen av november.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Jatakk :) Jeg skal ha en!

Innleggav Criz » ons 03.10.2012 17:02

Jatakk :) Jeg skal ha en!

Brukerens avatar
medlem i 161 måneder
 

Må se når den kommer.

Innleggav jebjella » ons 03.10.2012 17:57

Må se når den kommer. Mulig jeg kjøper meg en
medlem i 163 måneder
 

Dette synes jeg blir litt

Innleggav Martin Jensen » ons 03.10.2012 21:37

Dette synes jeg blir litt tragisk. Da har virkelig Apple mistet egenskapen til å være kreativ og finne på noe helt nytt. Vist det viser seg at dette blir produsert, så har de gravd sin egen grav, men tanke på kopiering av Android tablets.
medlem i 157 måneder
 

Pent å meldei at Apple

Innleggav sifa » ons 03.10.2012 22:22

Pent å meldei at Apple kopierer Android tablets! Hahaha

Brukerens avatar
medlem i 189 måneder
 

Re: iPad mini er i produksjon

Innleggav kekepops » ons 03.10.2012 23:45

Det heter 'bevisste' og 'visste'. Beklager, men klarer ikke la være å kommentere det ettersom jeg har sett du har gjort feilen mange ganger :p

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 

Martin Jensen: Man bør vel

Innleggav nosey » fre 05.10.2012 0:24

Martin Jensen: Man bør vel ha rett til å lage så mange ulike utgaver man vil av et produkt man selv har oppfunnet... Det kalles ikke kopiering når man lager en mindre utgave av noe man selv har laget, men som noen andre produsenter derimot har kopiert og laget i en mindre utgave!
Og det er vel ganske så vanskelig å "finne opp nettbrettet på nytt" allerede...!? Toskete og usaklig innlegg!

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 

iPad mini? Finnes allerede,

Innleggav Aphelion » lør 06.10.2012 12:28

iPad mini? Finnes allerede, heter iPhone :)

Brukerens avatar
medlem i 241 måneder
 

Re: iPad mini? Finnes allerede,

Innleggav SimonChen » lør 06.10.2012 12:56

Aphelion skrev:iPad mini? Finnes allerede, heter iPhone :)

Du mener vell iPod Touch, hehe :p

Brukerens avatar
medlem i 179 måneder
 

Re: iPad mini er i produksjon

Innleggav m4rius » lør 06.10.2012 17:58

iPhone = badekar
iPad mini = jacuzzi
iPad = svømmebaseng

See the different?
medlem i 187 måneder
 

Different =

Innleggav Casper » lør 06.10.2012 18:36

Different = annerledes
Difference = forskjell

See the difference?
medlem i 199 måneder
 

Re: iPad mini er i produksjon

Innleggav m4rius » man 08.10.2012 14:56

Whatever :) Regner med at poenget kom frem uansett :)
medlem i 187 måneder
 

Joda. Det var bare et

Innleggav Casper » man 08.10.2012 15:41

Joda. Det var bare et resultat av litt overskuddsatferd fra min side. Forøvrig er jeg helt enig i din beskrivelse.
medlem i 199 måneder
 

Re: iPad mini er i produksjon

Innleggav AmaBluray » man 08.10.2012 15:50

Skjønner ikke helt hva iPad mini har med massasjebad eller hydroterapi å gjøre ?
medlem i 138 måneder
 

Re: iPad mini er i produksjon

Innleggav m4rius » man 08.10.2012 16:41

Hvis du tenker på at det var en måte å sammenligne størrelser på så klarer du kanskje forstå det om du legger godviljen til :)
medlem i 187 måneder
 

Neste

Returner til Artikler (iPod1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]