Apple hadde mer tid til å forbedre kartløsning

Re: Apple hadde mer tid til å forbedre kartløsning

Innleggav Mika71 » ons 03.10.2012 20:37

Nede på venstre skjerm finner du 2 ikoner, den ene er til 3D blant annet.

Brukerens avatar
medlem i 158 måneder
 

Re: Apple hadde mer tid til å forbedre kartløsning

Innleggav Halion51 » tor 04.10.2012 0:41

Vel, når jeg klikker på det andre ikonet (pil), så går den tilbake til der jeg bor..........

Brukerens avatar
medlem i 147 måneder
 

Re: Apple hadde mer tid til å forbedre kartløsning

Innleggav Mika71 » lør 06.10.2012 19:03

Testet " Turn by Turn" i dag. Ingen problem med å finne frem. Den fortalte meg hvor jeg skulle kjøre, akkurat som jeg hadde tenkt å kjøre. Jeg prøvde å lure den med å kjøre en annen vei, dette gjorde jeg med hensikt, for å teste hvordan turn by turn ville reagere, etter 200 m valgte den å beregne en ny rute. ( begge løsninger er likt i fra kjøretiden og kilometer ) Er veldig positiv til apple sin kartløsning.

Brukerens avatar
medlem i 158 måneder
 

Den nye kartløsningen

Innleggav Lafael » søn 07.10.2012 23:54

Den nye kartløsningen lastet ned mye raskere enn googles. Jeg prøvde turn by turn i Oslo-området, og det fungerte uten problemer. Ledet meg sikkert og presist fram. Rutene var ikke vanskelige i form av midlertidige omkjøringer etc, men jeg oppdaget heller ingen feil. Jeg kjører lite på fremmede steder, og har ikke hatt egen bil-gps. Nå har jeg fått en gratis. Foreløpig virker kartløsningen i IOS 6 som et framskritt til mitt bruk.

Det gjelder også integrasjonen med Ruter-appen, der adressene overføres til reiseplanleggeren, og kollektivforslaget er greit tilgjengelig.
medlem i 217 måneder
 

Re: Apple hadde mer tid til å forbedre kartløsning

Innleggav Halion51 » fre 12.10.2012 11:17

Jeg vet at "Fly Over" ikke kan brukes i annet enn store (Amerikanske) byer enda, men om jeg skriver San Fransisco i søkerfeltet for så å trykke på "Fly Over" så tar den meg umiddelbart til mitt hjemmsted i Norge.....er dette en feil som vil bli rettet eller hva om jeg faktisk hadde vært i San F?

Brukerens avatar
medlem i 147 måneder
 

Re: Apple hadde mer tid til å forbedre kartløsning

Innleggav TheRealChristoffer » fre 12.10.2012 11:29

Stockholm har det også;)

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 

Forrige

Returner til Artikler (iPod1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron