Apple oppdaterer sine iOS-applikasjoner

Apple oppdaterer sine iOS-applikasjoner

Innleggav admin » ons 19.09.2012 21:38

Apple oppdaterer sine iOS-applikasjonerSammen med dagens lansering av iOS 6 har Apple også oppdatert omtrent alle sine populære iOS-applikasjoner. Apple oppdaterte i kveld iPhoto, GarageBand, iMovie, Pages, Keynote, Numbers, Remote, Find My Friends og Cards.

For det meste er det snakk om endringer for å støtte iPhone 5 og iOS 6, men Cards, applikasjonen som lar deg lage og sende virkelige postkort, var den av Apples applikasjoner som fikk størst oppdatering. Den er nemlig nå også tilgjengelig på iPad og støtter Photo Stream slik at du kan hente opp bildene du tok på din iPhone.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Veldig fornøyd med Cards

Innleggav Hoxmark » ons 19.09.2012 22:36

Veldig fornøyd med Cards appen! :)
medlem i 175 måneder
 

Jeg og - har benyttet den

Innleggav admin » ons 19.09.2012 22:40

Jeg og - har benyttet den mange ganger på iPhone. Kjempefine kort Apple trykker. Blir bra å få den i litt større format.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Re: Apple oppdaterer sine iOS-applikasjoner

Innleggav tc47 » ons 19.09.2012 23:03

Cards ser bra ut!
medlem i 189 måneder
 

Ser bra ut. Eneste er pages

Innleggav budbringeren » tor 20.09.2012 1:05

Ser bra ut. Eneste er pages for iphone som ikke er tilpasset og i mitt tilfelle blir ubrukelig. Fin på ipad, men ikke for iphone.

Brukerens avatar
medlem i 241 måneder
 

Viste ikke om denne appen

Innleggav sifa » fre 21.09.2012 12:41

Viste ikke om denne appen før nå! Den virker veldig bra. Har brukt Posten sin egen postkort-app noen ganger, men den er ikke like bra designet, selvfølgelig. Det koster bare 20,- med Posten kontra 30,- med Apple, men med Posten kan kortet bare sendes i Norge.. Takk!

Brukerens avatar
medlem i 189 måneder
 


Returner til Artikler (iPod1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron