Nå er iOS 6 her

Har noen fått til å vise

Innleggav Joker » tor 20.09.2012 10:29

Har noen fått til å vise hvor mange ugjorte påminnelser på ikonet til "Påminnelser" appen?

Brukerens avatar
medlem i 182 måneder
 

App-store krasjer ofte hos

Innleggav mags92 » tor 20.09.2012 14:17

App-store krasjer ofte hos meg, spesielt når jeg er på topp lister i en kategori :(
medlem i 178 måneder
 

For de som har problem med

Innleggav stigove » tor 20.09.2012 14:52

For de som har problem med Passbook, her er fix som funker:
https://discussions.apple.com/thread/43 ... 0&tstart=0
medlem i 182 måneder
 

Re: Nå er iOS 6 her

Innleggav nightking » tor 20.09.2012 17:16

Hei. Har problemer med app store når jeg skal oppdatere appene mine. Får opp melding at jeg ikke kan bruke u.s app store, jeg må velge norsk. Men jeg har da aldri endra dette. Se bilde under her. Hva gjør jeg?

Bilde
medlem i 189 måneder
 

Re: Nå er iOS 6 her

Innleggav Jon » tor 20.09.2012 17:26

Gå på "Top 25", scroll i bunn, trykk på apple id: <mail>. Når du går inn der bør du ha mulighet til å endre land. Er iallefall sånn på iOS 5.1.1. :)

EDIT: Ser at topp 25 mangler, men forsøk å gå på topplistene hvor de nå er og scroll i bunn. Hvis du ikke finner den der, får du lete litt. I iOS 5 er den iallefall i bunn av topplistene.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 242 måneder
 

Re: Nå er iOS 6 her

Innleggav nightking » tor 20.09.2012 17:38

Tusen takk :D Det løste problemet. Måtte scrolle helt ned i "aktuelt" Å klikke på apple id, så stod det: du er i amerikansk app store, du skal være i norsk, så sendte den meg dit :D
medlem i 189 måneder
 

Re: Nå er iOS 6 her

Innleggav mortengutt » tor 20.09.2012 18:08

Hvordan synes folket iOS6 rammer batteriet? Mitt batteri tappes utallig fort, lada den 3 ganger idag allerede og det måtte jeg aldri med iOS 5.1.1 ved det bruket jeg har. Og har 4S som er 4 mnd gammel så burde jo ikke være problemet. Måtte slå av stedtjeneser nå i håp om at det hjelper.

Andre som opplever dette?
medlem i 223 måneder
 

AppStore spør noen ganger

Innleggav Iggy » tor 20.09.2012 21:16

AppStore spør noen ganger om passord, andre ganger ikke, in-app purchase skjer uten å spørre om passord. Tror jeg må logge helt av AppStore for å unngå at uvedkommende/barna kan handle uten mitt samtykke. Noen som har lignende erfaringer?
medlem i 187 måneder
 

Nå har jeg ca. en halv

Innleggav Aphelion » tor 20.09.2012 23:42

Nå har jeg ca. en halv million kontakter pga. facebook-dritet, kan jeg få sletta de på en enkel måte?

Brukerens avatar
medlem i 241 måneder
 

Aphelion Gå inn på

Innleggav mags92 » fre 21.09.2012 11:48

Aphelion

Gå inn på innstillinger -> Facebook -> kontakter og den slår du av.. Fikk plutselig sick med kontakter jeg også. Alle fra facebook ble fjernet da jeg slo av dette.
medlem i 178 måneder
 

Re: AppStore spør noen ganger

Innleggav MrUnderhill » fre 21.09.2012 12:15

Iggy skrev:AppStore spør noen ganger om passord, andre ganger ikke, ...


Såvidt jeg har sett er blir man ikke bedt om passord ved oppgradering eller når ved gratis Apper. InApp purchase burde be om passord som tidligere, men dette har jeg ikke forsøkt enda.

Du må kanskje inn å sette restriksjoner?
(Innstillinger -> Generelt -> Restriksjoner)
medlem i 166 måneder
 

Batteritiden på min iPhone

Innleggav Zlajo1985 » lør 22.09.2012 2:31

Batteritiden på min iPhone 4 har blitt vesentlig dårligere. Etter at jeg oppdatere til IOS 6, batteriet blir tomt i løp av dagen. Irriterende, for det var ikke slik på IOS 5. Er det mulig!!

Er det flere som har merket samme problem?
medlem i 146 måneder
 

Re: Nå er iOS 6 her

Innleggav Martin Jensen » lør 22.09.2012 18:39

Sliter veldig med batteri problemer på min iPhone 4 etter oppdateringer, noen som har det samma problemet som meg?
medlem i 157 måneder
 

Noen andre som har problemer

Innleggav mags92 » ons 26.09.2012 21:34

Noen andre som har problemer med Wi-fi på iPhone 4? Jeg får koblet meg på når jeg er veldig nært senderen. Men ikke i etasjen over, som har gått helt fint før, og funker fortsatt fint på iPad (iOS 5.1) og Macbook Pro...
medlem i 178 måneder
 

Videoer på ipaden er tomme

Innleggav monjanse » lør 03.11.2012 13:08

Videoer på ipaden er tomme etter synkronisering med iTunes, selvom det viser på iTunes at det er synkronisert og alt det der.

Brukerens avatar
medlem i 145 måneder
 

Forrige

Returner til Artikler (iPod1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron