Apple annonserer en stor oppdatering av iTunes i oktober

Apple annonserer en stor oppdatering av iTunes i oktober

Innleggav kolby » ons 12.09.2012 23:01

iTunes 11

Apple annonserte i kveld en ny versjon av iTunes med et «dramatisk enklere» grensesnitt med et nytt kant-til-kant design.

iTunes 11

Blant nyhetene finner vi et forbedret søk som gir resultater mens du skriver, en helt ny MiniPlayer og en oppdatert iCloud-integrasjon for å vise alt medieinnholdet som er lagret i nettskyen og samtidig lagre hvor du er i en sang eller film på tvers av enheter.

We created iTunes because we love music and we’re going back to our roots with an incredibly clean design that keeps your music at the forefront,” said Eddy Cue, Apple’s senior vice president of Internet Software and Services. “The new iTunes works seamlessly with iCloud, always keeping your entire library at your fingertips, and we’re adding great new features that make listening to your music more fun,
sier Eddy Cue i en pressemelding fra Apple.

iTunes 11

Den nye versjonen av iTunes vil være tilgjengelig i slutten av oktober.

Etter keynoten ble det gitt ut en oppdatering av iTunes til versjon 10.7, som gjør den kompatibel med iOS 6 og de nye iPod-modellene.

iTunes 11

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 

Om kjøp av lossless blir

Innleggav rattata12 » ons 12.09.2012 23:20

Om kjøp av lossless blir realisert, så roper jeg hipp-hipp hurra, elelrs er dette for min del kun design løft... iTunes er fint det, men synes media håndteringen er tung...
medlem i 173 måneder
 

itunes 10.7 er akkurat

Innleggav Skogsguden » ons 12.09.2012 23:36

itunes 10.7 er akkurat sluppet.

...og det er vel fremdeles september?

Brukerens avatar
medlem i 209 måneder
 

@Skogsguden 10.7 er bare en

Innleggav kolby » ons 12.09.2012 23:48

@Skogsguden

10.7 er bare en liten oppdatering som kom nå. Den store oppdateringen vil sannsynligvis ta iTunes til v.11 og kommer i oktober.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 

Om jeg ikke bommer helt kom

Innleggav -Even » tor 13.09.2012 0:39

Om jeg ikke bommer helt kom det en slik "queue" løsning for sanger. Slik som er støttet i spotify. Om dette stemmer er det verdt oppdateringen i seg selv.

Brukerens avatar
medlem i 187 måneder
 

Det jeg savner med iTunes,

Innleggav Ludde83 » tor 13.09.2012 1:17

Det jeg savner med iTunes, er at når man bruker NAS som plassering for iTunes. Så nullstilles denne til den originale hver gang man slår av maccen. Det er ganske irriterende.

Brukerens avatar
medlem i 151 måneder
 

Re: Apple annonserer en stor oppdatering av iTunes i oktober

Innleggav Skogsguden » tor 13.09.2012 8:18

Kunne ikke vært mer enig, Ludde.

Har det samme problemet selv. Kjempeirriterende!

Brukerens avatar
medlem i 209 måneder
 

Oppdateringen kom ikke med

Innleggav Dr.Pepper » tor 13.09.2012 10:11

Oppdateringen kom ikke med Programvare Oppdatering, måtte laste ned manualt. Merkelig.

Brukerens avatar
medlem i 223 måneder
 

Det eneste jeg egentlig

Innleggav iBoy » tor 13.09.2012 20:44

Det eneste jeg egentlig savner i iTunes, er bedre muligheter for å katalogisere videoer, slik at man kan søke på f.eks. skuespiller eller regissør. Nå må jeg gjøre dette i et annet program. Men jeg har ikke lest noe om at de skal gjøre noe med dette i neste versjon heller.
medlem i 244 måneder
 


Returner til Artikler (iPod1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron