Google slipper YouTube for iOS

Google slipper YouTube for iOS

Innleggav kolby » tir 11.09.2012 16:46

YouTube iOS

Etter at det ble klart at Apple fjerner deres egen YouTube-app i iOS 6 har det vært forventet at Google ville komme med en offisiell klient til iOS. Nå har de klart å gi ut appen før selve iOS 6.

Google har lagt utseende og navigasjone i den nye appen mer mot sin egen app for Google+ enn den gamle av Apple. I tillegg har de inkludert flere av de sosiale funksjonene som YouTube tilbyr.

YouTube iOS

Den er derimot ikke tilpasset iPad, men ifølge Google selv er det på vei. Innen «noen måneder». Dersverre er ikke den nye appen like integrert i iOS slik den forrige var/er, så hvis du vil åpne YouTube-videoer fra en link vil den spilles av i nettleseren fremfor den ny appen.

YouTube iOS

YouTube er selvfølgelig gratis og kan lastes ned og installeres i dag.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 

Eneste som skuffer er

Innleggav rattata12 » tir 11.09.2012 18:57

Eneste som skuffer er mulighet til å velge oppløsning, har enda ikke funnet den muligheten, så om noen har tips, så takker jeg veldig gjerne ja til å få vite! 1080p/720p burde vert mulig å velge....!
medlem i 174 måneder
 

Så bra oppløsning er det

Innleggav sifa » ons 12.09.2012 1:45

Så bra oppløsning er det ikke på iPhone-skjermen, så det ville ha vært unødvendig!

Brukerens avatar
medlem i 189 måneder
 

Om jeg har forstått det

Innleggav iRudi » ons 12.09.2012 15:21

Om jeg har forstått det riktig så får du optimal oppløsning så lenge du er koblet til et kjapt nok nett. Er du på hjemme nettet ditt så tror jeg YouTube appen viser maksimal oppløsning uansett. Sikkert andre som har mer peiling enn meg på dette så blir ikke overrasket om jeg tar feil.
medlem i 160 måneder
 

Re: Google slipper YouTube for iOS

Innleggav Berg » ons 12.09.2012 15:58

@Sifa
Hva om man velger å bruke airplay fra en ipad /iphone til atv2 vil du da fremdeles kun ha lav oppløsning?
Har heller mer tro på det iRudi skriver, at det avhenger av nettlinja :-/
medlem i 182 måneder
 

Det er helt utrolig at de

Innleggav Aeyoun » ons 12.09.2012 20:30

Det er helt utrolig at de ikke lagde en versjon tilpasset også iPad. Videre synd nettsiden ikke har fått like mye kjærlighet som programmene.
medlem i 142 måneder
 

Ble skuffet over at det ikke

Innleggav Vegard1 » fre 14.09.2012 21:54

Ble skuffet over at det ikke kom en iPad-versjon av denne også. Burde vært det. Likte heller Apple sin YouTube-app bedre enn denne. Håper vertfall Google slipper en iPad app om ikke lenge... :)

Brukerens avatar
medlem i 148 måneder
 

Nå sier jo Google selv at

Innleggav MSg » lør 15.09.2012 10:07

Nå sier jo Google selv at det kommer en iPad-versjon innen kort tid, så det er bare å smøre seg med tålmodighet.

Jeg synes youtubes nettsider automatisk burde kunne videresende til applikasjonen slik at den blir mer integrert enn den er nå. Det bør ikke være for vanskelig.

Det jeg ikke liker er at appen er litt knotete å finne frem i.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 224 måneder
 

Re: Google slipper YouTube for iOS

Innleggav sifa » søn 16.09.2012 23:55

@Berg
Har du atv2 kan du jo like så godt bruke YouTube på den.. men når du sier det så husker jeg at det var sånn det var da YouTube var integrert i iOS. Altså at oppløsningen kom an på tilkoblingshastigheten. Har ikke testet hvordan dette er i Google sin app enda.

Brukerens avatar
medlem i 189 måneder
 

Re: Google slipper YouTube for iOS

Innleggav Berg » tor 27.09.2012 9:52

@Sifa
Ikke noe problem å bruke youtube direkte fra, ATV2, men er du eller andre som meg, finner man fort ut at å knote med den ellers så fine apple ir remoten ikke er like morsomt i lengden. noe raskere å søke med ios enheten pga tastaturet :-)
medlem i 182 måneder
 


Returner til Artikler (iPod1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]