Lekkasjene stemmer - den nye iPhone blir som forventet

På grunn av at minijack har

Innleggav daggad » tor 06.09.2012 20:08

På grunn av at minijack har vært åpen mot himmelen når man har brukt telefonen i regn. Under telefonen er den litt mer beskyttet.

Brukerens avatar
medlem i 176 måneder
 

@daggad Litt mer praktisk

Innleggav iRudi » tor 06.09.2012 20:29

@daggad Litt mer praktisk for hvordan den ligger i lomma også. Når man legger den i lomma så er på/av knappen nedover (og den måtte være opp før pågrunn av minijacken) da blir det mindre fikling for å få pekefingeren på knappen og mobilen i riktig posisjon i hånden. Ikke at det var noe man kan kalle et problem før heller, men blir én mindre bevegelse når du tar telefonen inn og ut av lommen og det lar oss være enda latere enn det vi allerede er.
medlem i 160 måneder
 

Godt poeng ja iRudi !

Innleggav daggad » fre 07.09.2012 8:45

Godt poeng ja iRudi !

Brukerens avatar
medlem i 176 måneder
 

Enig med en her om at

Innleggav budbringeren » fre 07.09.2012 15:30

Enig med en her om at baksiden ikke ser så pen ut. Bortsett fra det er dette en tlf jeg ønsker meg. Bedre kamera enn iPhone 4 har jeg savnet lenge, større skjerm også (bruker iphone mye til skriving med bærbart tastatur). Håper de har gjort noe med hjemknappen, det virker som flere sliter med det inkludert meg selv. Utrolig irriterende når den ikke fungerer ordentlig. Og ja; på tide at 32 gb er minimum.

Noen som vet noe om det nye kamera i iPhone 5? Syns jeg for lenge siden leste rykter om en ny og bedre teknologi som skulle øke kvaliteten på bildene. Nettopp vært på en lang fjelltur, tok bilder hele tiden og dagdrømte om femmern i lommen;)

Brukerens avatar
medlem i 241 måneder
 

Dersom de endrer

Innleggav BjornE » fre 07.09.2012 17:01

Dersom de endrer busskontakten i bunnen av telefonen har jeg kjøpt mitt siste Apple produkt, ever. Ferdig med det!

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Re: Lekkasjene stemmer - den nye iPhone blir som forventet

Innleggav Dr.Pepper » fre 07.09.2012 17:53

Hahah…det var dagens, nei tidenes mest idiotiske uttalelse!

Brukerens avatar
medlem i 224 måneder
 

Jeg synes det er flott at

Innleggav Svupp » fre 07.09.2012 18:28

Jeg synes det er flott at jack-en blir i bunnen av telefonen, for det irriterte meg at ledningen stod til vers når jeg holdt på med noe mens jeg hørte musikk.

Når det gjelder baksiden, kan det se ut som den blir metallfarget på den hvite, og svart på den svarte. Uansett blir det nok svart telefon på meg. Og med tid og stunder så kommer jeg uansett til å tre et deksel utenpå, så da ser man ikke så mye til baksiden allikevel.
medlem i 150 måneder
 

Re: @freddjoh Med 32gb som

Innleggav freddjoh » fre 07.09.2012 18:35

asle12 skrev:@freddjoh Med 32gb som minste modell, mener du da at 32gb versjonen bør koste like mye som 16gb versjonen av 4S koster i dag?


Ja, det mener jeg.

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

Hadde vert kult om den kom i

Innleggav okvalle » lør 08.09.2012 2:12

Hadde vert kult om den kom i 128GB versjon

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Begynner virkelig å lure

Innleggav Freyvoll » lør 08.09.2012 20:14

Begynner virkelig å lure på om det er verdt å oppgradere fra iPhone 4s til 5 nå. Jeg likte virkelig den gamle størrelsen.

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 

Dette er litt offtopic, men

Innleggav Powermac » søn 09.09.2012 17:59

Dette er litt offtopic, men jeg bare lurer.. er det noen andre enn meg som ikke kommer inn på ipod1.no direkte, men må gå via mac1.no? Jeg blir bare forflytta til apple.com og dette skjønner jeg ikke..
medlem i 152 måneder
 

Dette er litt offtopic, men

Innleggav Powermac » søn 09.09.2012 17:59

Dette er litt offtopic, men jeg bare lurer.. er det noen andre enn meg som ikke kommer inn på ipod1.no direkte, men må gå via mac1.no? Jeg blir bare forflytta til apple.com og dette skjønner jeg ikke..
medlem i 152 måneder
 

Re: Dersom de endrer

Innleggav kvasbo » søn 09.09.2012 18:02

BjornE skrev:Dersom de endrer busskontakten i bunnen av telefonen har jeg kjøpt mitt siste Apple produkt, ever. Ferdig med det!


Det tror jeg du kan føle deg trygg på at de gjør.

Synes den har vært med lenge, jeg, ikke mange andre produsenter som har hatt samme kontakt i over ti år.

Brukerens avatar
medlem i 216 måneder
 

@powermac Sikker på at du

Innleggav dodie » søn 09.09.2012 19:36

@powermac

Sikker på at du ikke mangler ett tallet?. http://www.ipod.no sender deg rett til apple.com.
medlem i 164 måneder
 

Rart ingen på dette stedet

Innleggav DenGulKledde » man 10.09.2012 16:11

Rart ingen på dette stedet har posta denne som dukka opp på twitteratet for et et par dager siden.

Ser veldig ut som noe apple kan stå bak... eller?

http://www.youtube.com/watch?v=HknhpAiMbHQ&sns=tw
medlem i 193 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til Artikler (iPod1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]