Apple inviterer til Media Event 12. september

Er litt spent på om det

Innleggav Svupp » ons 05.09.2012 12:41

Er litt spent på om det blir mindre sim-kort, og hvor lenge det tar før OneCall tilbyr dette. Om sim-kortet blir mindre, tør jeg ikke hoppe til å forholdsbestille dersom jeg allikevel ikke får tak i sim-kort.

...Og i fjor så jeg også, at de som var først i køen med forhåndsbestillingen, nødvendigvis ikke var de første som fikk sin levert. :-) Mens jeg da ventet 3 uker på min, så bestilte andre i familien mye senere enn meg, og hadde kortere leveringstid, og fikk sin bare et par dager etter meg.
medlem i 150 måneder
 

@.Anders Det er kun i Apple

Innleggav admin » ons 05.09.2012 13:24

@.Anders

Det er kun i Apple Store du får ulåst i dag. Hvis ikke Apple endrer dette så blir det sånn med iPhone 5 også.

@manemis

Du kan kjøpe ulåst i Apple Store i USA, men husk å få tak i AT&T varianten og ikke Verizon ettersom denne ikke fungerer i Europa. iPhone 5 vet vi enda ikke hvordan blir og siden det mest sannsynlig blir LTE vet man ikke om det blir en USA-variant og en Europa-variant. LTE i USA fungerer ikke med LTE i Europa - derfor er iPad 3 uten LTE her til lands.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Kan fortelle at iOS 6 er et

Innleggav OlavYoo » ons 05.09.2012 13:56

Kan fortelle at iOS 6 er et meget elegant iOS som funker veldig bra hittil, utifra hva jeg har opplevd i Beta på min "New" iPad og iPhone 4s :)
medlem i 146 måneder
 

Blir det live streaming fra

Innleggav Freyvoll » søn 09.09.2012 13:11

Blir det live streaming fra Apple?

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 

Lurer på det samme som

Innleggav erikth1 » tir 11.09.2012 20:15

Lurer på det samme som Freyvoll.
Håper virkelig de sender live, ser frem til morgendagen!
medlem i 160 måneder
 

Re: Apple inviterer til Media Event 12. september

Innleggav s.b.h » tir 11.09.2012 22:38

Håper alle tar feil om design på iPhone 5, akkurat som da de skulle lansere iPhone 5 forrige gang og det dukket opp en 4S. Den gang, som nå, tøt nettet over av mockups på hvordan telefonen skulle se ut og de var definitivt mer elegante enn de vi ser i dag ;)
medlem i 184 måneder
 

Re: Apple inviterer til Media Event 12. september

Innleggav tc47 » ons 12.09.2012 0:32

Enig, vil også at det skal være noe helt forskjellig enn det alle "lekkasjene" viser. Men dessverre tror jeg det er en grunn til at lekkasjene virker så sikker og at det blir sånn som de viser den.
medlem i 189 måneder
 

Re: Apple inviterer til Media Event 12. september

Innleggav .Anders. » ons 12.09.2012 0:47

s.b.h skrev:Håper alle tar feil om design på iPhone 5, akkurat som da de skulle lansere iPhone 5 forrige gang og det dukket opp en 4S. Den gang, som nå, tøt nettet over av mockups på hvordan telefonen skulle se ut og de var definitivt mer elegante enn de vi ser i dag ;)

Hva er egentlig så galt med "iPhone 5" designet? Hvis man ser vekk fra baksiden :-P

Brukerens avatar
medlem i 164 måneder
 

Re: Apple inviterer til Media Event 12. september

Innleggav Tempelhaug » ons 12.09.2012 13:54

Så itavisen idag mente at iOS 6 skulle komme senere denne måneden? Det kan da ikke stemme, er det ikke naturlig at det kommer i kveld norsk tid?
medlem i 182 måneder
 

Re: Apple inviterer til Media Event 12. september

Innleggav Wavelength » ons 12.09.2012 13:57

Kommer nok ved lanseringsdatoen for iPhone 5.
Dette er trolig bare fremvisning, og selve telefonen er nok for salg ved en senere anledning (ila 14 dager).

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 177 måneder
 

Re: Apple inviterer til Media Event 12. september

Innleggav Tempelhaug » ons 12.09.2012 14:05

Men de har jo vist fram iOS 6 før? Mente å huske at sånn historisk sett bruker nytt iOS å bli lagt ut for nedlasting i timene etter presentasjonen av ny telefon, eller husker jeg feil?
medlem i 182 måneder
 

Re: Apple inviterer til Media Event 12. september

Innleggav Wavelength » ons 12.09.2012 14:15

Hvis jeg husker rett så kom ikke iOS 5 før datoen iPhone 4S kom på markedet. Mulig jeg tar feil.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 177 måneder
 

Re: Apple inviterer til Media Event 12. september

Innleggav KeyJey » ons 12.09.2012 15:00

Nå har Apple store stengt på nett :D Spent!
medlem i 146 måneder
 

Re: Apple inviterer til Media Event 12. september

Innleggav m4rius » ons 12.09.2012 15:06

s.b.h skrev:Håper alle tar feil om design på iPhone 5, akkurat som da de skulle lansere iPhone 5 forrige gang og det dukket opp en 4S. Den gang, som nå, tøt nettet over av mockups på hvordan telefonen skulle se ut og de var definitivt mer elegante enn de vi ser i dag ;)


Det er 99.9% sikkert at den nye iPhonen blir slik!
medlem i 187 måneder
 

Re: Apple inviterer til Media Event 12. september

Innleggav Tempelhaug » ons 12.09.2012 15:13

Er visst du som har rett Wavelength, iOS 5 kom 8 dager etter eventen.
medlem i 182 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til Artikler (iPod1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]