Flere nye iPhone videoer

Flere nye iPhone videoer

Innleggav admin » man 03.09.2012 15:56

Apple fortsetter å lekke som en sil selv om Tim Cook (Apple-sjefen) nylig antydet at selskapet skulle «double down on security». Siste lekasje er fra Tinhte som tidligere har lekket flere Apple-deler.



På IFA-messen har The Verge dokumentert en komplett «mockup» av den neste iPhone som har blitt utviklet av produsenter av ekstrautstyr.



Det er fortsatt forventet at Apple vil lansere den nye iPhone 12. september, men ingenting er bekreftet.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Håper ikke øreproppene

Innleggav eplefrik » man 03.09.2012 21:45

Håper ikke øreproppene blir slik, ser ikke akkurat så veldig behagelig ut å ha de i øra.
medlem i 146 måneder
 

Re: Flere nye iPhone videoer

Innleggav Chiang Mai 1963 » man 03.09.2012 22:20

Så ikke gode ut, nei... Nå er ikke de originale som har fulgt med tidligere iPhones heller noe å skryte av, de er forferdelig vonde for folk med trange øreganger sånn som meg. Jeg liker i grunnen Apples inear headphones, de kunne fint bli standard syns jeg. Så kan de som vil ha enda bedre lyd kjøpe noe annet.

Brukerens avatar
medlem i 187 måneder
 

Re: Flere nye iPhone videoer

Innleggav Dr.Pepper » man 03.09.2012 22:30

Noen som ser poenget med en lengere skjerm, på bekostning av størrelsen på selve telefonen?

Brukerens avatar
medlem i 224 måneder
 

Re: Flere nye iPhone videoer

Innleggav Wavelength » man 03.09.2012 22:36

Fordi telefonen når blir i 16:9 - som er standarderen for widescreen-filmer.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 177 måneder
 

Hvor sannsynlig er det at

Innleggav Roger H » man 03.09.2012 23:19

Hvor sannsynlig er det at plugen for hodetelefonen flyttes ned ved siden av dock connecteren? Jeg tenker at det kan være noe upraktisk dersom man ønsker å bruke begge pluggene - når det er sagt så har det vel aldri skjedd for egen del at dette har være et problem..
medlem i 185 måneder
 

Re: Flere nye iPhone videoer

Innleggav nevskire » man 03.09.2012 23:50

Om ikke headsetet blir ekstremt tilpasset mine ører så gjør jeg som alle de andre settene som har fulgt med iphone....legger den i skuffen. Har aldri brukt de. Alt for dårlig lyd.

Når det gjelder lengre iPhøn så er jeg såååå glad at de ikke gjør den bredere. Dette er en telefon og ikke pad. Den skal passe i lomma og være lett og grei å ha med seg. Hvem er den som vil snakke i en 5" telefon?

Brukerens avatar
medlem i 196 måneder
 

Skuffende

Innleggav nilsi60 » ons 05.09.2012 10:46

Skuffende

Brukerens avatar
medlem i 166 måneder
 

Re: Skuffende

Innleggav TorB. » ons 05.09.2012 12:56

Hva da?
medlem i 175 måneder
 

@TorB. Er altfor likt som de

Innleggav nilsi60 » ons 05.09.2012 18:10

@TorB.

Er altfor likt som de to forrige.

Brukerens avatar
medlem i 166 måneder
 


Returner til Artikler (iPod1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]