Pant din iPhone eller mobil

Pant din iPhone eller mobil

Innleggav admin » ons 15.08.2012 14:20

Pant din ødelagte iPhone eller mobilHar du et hav av gamle telefoner liggende i skuffer og skap? Da kan den nye tjenesten Pantmobilen.no være noe for deg. Tjenesten betaler nemlig pant for mange brukte og gamle mobiltelefoner.

Ødelagte, gamle og brukte mobiltelefoner utgjør et stadig større miljøproblem og en potensiell ressurs. Fungerende telefoner kan «pusses opp» og selges på lavprismarkeder i Afrika og Asia, mens på telefoner som ikke fungerer kan materialene gjenvinnes og brukes i nye telefoner.

Pant din iPhone eller mobil

Det norske selskapet Pantmobilen.no har nå lansert en tjenste som lover å gjøre det lettere å kvitte seg med din gamle mobil og i noen tilfeller betaler de også for telefonen din, selv om den er ødelagt.

Har du en gammel iPhone du gjerne vil bli kvitt uten å måtte begi deg ut på bruktmarkedet og annonsere for telefonen din, kan Pantmobilen.no sende deg en konvolutt som du legger telefonen i og deretter returnerer helt gratis og uten å måtte legge ut for porto. Pantmobilen.no betaler deg deretter for telefonen - også hvis den har mangler som knust skjerm osv.


Noen av prisene hentet fra Pantmobilen.no:


  • iPhone 3G 16GB - NOK 343,-

  • iPhone 3GS 16GB - NOK 627,-

  • iPhone 4 16GB - NOK 1027,-



Du får åpenbart mer igjen for telefonen ved å selge den på Finn.no, men hvis du har veldig gamle telefoner eller ødelagte telefoner får du sjeldent solgt dem på Finn.no til en fornuftig pris. Pantmobilen.no kan dermed være en enkel måte å kvitte deg med gamle mobiler, få betalt og gjøre miljøet en tjeneste.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Solgte min iPhone 4 16 GB

Innleggav unalfcbmessi » ons 15.08.2012 14:25

Solgte min iPhone 4 16 GB for 3500 kr på finn.no :) Som var brukt, hadde riper på skjermen og glasset bak. I tillegg var den 2 år gammel. Så det er bare og prøve seg, man får mye for Apple produkter på FINN!
medlem i 153 måneder
 

Hurra! Jeg får 2 kroner for

Innleggav Siggii » lør 18.08.2012 1:09

Hurra! Jeg får 2 kroner for min gamle Nokia 6600 med knust skjerm! Da er sydenturen enderlig i boks!

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Er da ikke kun for pengenes

Innleggav wellendorf » lør 18.08.2012 20:27

Er da ikke kun for pengenes skyld da ;)
medlem i 164 måneder
 


Returner til Artikler (iPod1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]