Ny rød iPhone-bumper fra Apple

Ny rød iPhone-bumper fra Apple

Innleggav admin » tir 14.08.2012 20:20

Ny rød iPhone-bumper fra Apple

Apple introduserte i dag en ny bumper til iPhone 4/4S. Bumperen er lik de tidligere bumperene som Apple introduserte sammen med iPhone 4, men denne gangen er fargen rød og bumperen støtter (PRODUCT) RED-kampanjen mot AIDS.

Apple har ved jevne mellomrom støttet den internasjonale (PRODUCT) RED-kampanjen hvor en del av prisen på produktet går til kampen mot HIV/AIDS. Totalt skal Apple ha bidratt med mer enn 50 millioner dollar til (PRODUCT) RED-kampanjen gjennom en rekke forskjellige slike røde produkter.

Den nye røde bumperen er helt lik de som allerede finnes på markedet og beskytter din telefon mot skader. Prisen er NOK 249,- i Apple Store og produktet skal kun selges i Apples egne butikker.

Rød bumper

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Re: Ny rød iPhone-bumper fra Apple

Innleggav MSg » tir 14.08.2012 23:28

Uh, jeg likte den.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 224 måneder
 

Er dette gummi, slik at den

Innleggav Icenor » ons 15.08.2012 0:14

Er dette gummi, slik at den f.eks. ikke glir hvis den ligger på plastikk, eller er det noe annet?

Brukerens avatar
medlem i 164 måneder
 

Re: Ny rød iPhone-bumper fra Apple

Innleggav MSg » ons 15.08.2012 0:24

Den er som alle de andre bumperne fra Apple; begge de to "flatene" som treffer et underlag har en gummilegering som gjør at den ikke sklir (like lett) som en del andre tilsvarende produkter. Jeg har en sort bumper fra Apple som jeg bruker når jeg er i bilen. Da kan telefonen ligge på dashbordet på min kjære 240 uten å skli.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 224 måneder
 

Hvorfor legger dere til

Innleggav Unkny » ons 15.08.2012 6:25

Hvorfor legger dere til referal link kickback.no i linkene i artiklene ? Er irriterende, dere burde isåfall skrevet at dere gjør det og kanskje legge ut en link hvor disse ikke er inkl også ?

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Re: Ny rød iPhone-bumper fra Apple

Innleggav Chiang Mai 1963 » ons 15.08.2012 10:47

Det var sannelig på tide! Jeg er svoren tilhenger av Apples (PRODUCT) red-serie, og elsker dessuten rødt. :-P Dette tror jeg blir en "must have" for meg. :)

Brukerens avatar
medlem i 187 måneder
 

Er det sant !!? Satan for en

Innleggav daggad » fre 17.08.2012 0:31

Er det sant !!?
Satan for en nyhet...rød bumper...hvor tar Apple det fra !!???

;)

Brukerens avatar
medlem i 176 måneder
 

Flott at det går noen

Innleggav KongPocoyo » lør 25.08.2012 20:02

Flott at det går noen kroner til en god sak, men fortsatt rimelig stive priser for en plast-bumper.
medlem i 140 måneder
 


Returner til Artikler (iPod1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere