Her er den nye iPhone

Re: Her er den nye iPhone

Innleggav Nikoraisan » man 30.07.2012 1:05

stigzy: du mener som de har det i dag med 4s, 4 og 3gs?

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Er jo null poeng å endre

Innleggav sifa » man 30.07.2012 3:22

Er jo null poeng å endre design bare for å gjøre det! Godt at hvertfall noen forstår det :-)
Skal si meg enig i at denne ikke så spesielt pen ut, men det har vel åpenbart sin hensikt.

@RS58
Å kjøpe en iPhone 3G nå som du har en 4'er og 5'ern snart kommer ut, blir vel nesten like fornuftig som å kjøpe en gammel "kasse-TV" i dét LED-TV'n ble lansert..

@stigzy
Skjermstørrelsen til Samsung-telefonene er jo helt håpløs! å jo ikke plass i lomma en gang..

@Nikoraisan
Stemmer! Du er en av få som forstår dette!

Brukerens avatar
medlem i 188 måneder
 

Triste greier :(

Innleggav mrTablet » man 30.07.2012 8:52

Triste greier :(

Brukerens avatar
medlem i 173 måneder
 

Jeg har en Galaxy S3, og den

Innleggav jpsalvesen » man 30.07.2012 9:01

Jeg har en Galaxy S3, og den er jo litt stor men samtidig er den rimelig tynn så den går greit i lomma (men det ser jo bedre ut når man har den i brystlomma på jakken).. Uansett, velkommen etter. Jeg frykter at det blir mindre Damn You Autocorrect fremover når skjermen blir så stor at man kan skrive på den.

Brukerens avatar
medlem i 212 måneder
 

Ikke aktuelt å skifte hvis

Innleggav leifhar » man 30.07.2012 9:54

Ikke aktuelt å skifte hvis jeg da og må skifte bilholderen. Godt fornøyd med tomtom-appen (GPS)
medlem i 187 måneder
 

Åh! Det ser jo veldig bra

Innleggav Arne Borgersen » man 30.07.2012 10:42

Åh! Det ser jo veldig bra ut! Men hvorfor har de byttet tilbake til å ha minijack nede på telefonen igjen? Jeg synes å huske at de har byttet på dette før, jeg liker vel best å ha den på toppen... det er vel kanskje bare en vanesak igjen :P

Litt morsomt at iPhone løpebåndet mitt som laget av Belkin er for en iPhone med minijack nede, men på venstre side, ikke høyre :P

Brukerens avatar
medlem i 189 måneder
 

@Arne Borgersen IPhone har

Innleggav Gwog » man 30.07.2012 11:16

@Arne Borgersen

IPhone har aldri hatt minijacken nede. Du har med andre ord et løpebånd fra Belkin laget spesifikt til iPod touch.

Jeg for min del håper ikke dette er den nye iPhone. Synes den ser uproposjonert ut. Lang og smal får den til å virke snodig ut i mine øyne...Litt som en fjernkontroll. Men jeg liker at jack-ingangen er nede. Ganske logisk når den går ned i lomma. At de tar bort glasset fra baksiden er jo også en åpenbar fordel. Uansett blir det spennende å se det ferdige produktet.

Brukerens avatar
medlem i 205 måneder
 

@Gwog Takk! Jeg kunne ikke

Innleggav Arne Borgersen » man 30.07.2012 14:02

@Gwog

Takk! Jeg kunne ikke huske en iPhone med minijack nede før heller, men det var iPod Touch som hadde minijack nede! :D Hadde helt glemt det... Begynner å bli en stund siden jeg brukte iPod Touch når jeg tenker meg om...

Brukerens avatar
medlem i 189 måneder
 

Det jeg liker å se er at de

Innleggav daggad » tir 31.07.2012 9:12

Det jeg liker å se er at de ikke går bort ifra konseptet med skuer og gode muligheter til å fikse den selv.
Men det virker som at det er tilbake til å åpne telefonen via skjermsiden som på 3g(s), det er svært bra da det ofte er skjermen som er ødelagt og denne blir kjapp å bytte da.

Ellers tviler jeg veldig på at telefonen vil ha fargene vi ser den i her. Alt for kjedelig for Apple og de må da ha den i hvit ??
Den lange smale skjermen tror jeg også er bra. Man sveiper over med en tommel, men kan lese nettsider bedre om den legges på siden.

Iphone er Apples viktigste produkt. De tar ingen sjanser med denne så jeg føler meg trygg på at det er en rimelig fullspecet versjon som blir annonsert i nærmeste fremtid.

Brukerens avatar
medlem i 175 måneder
 

Ikke nevneverdig pent med

Innleggav Syfer » tir 31.07.2012 22:44

Ikke nevneverdig pent med forskjellig material på baksiden, enten metall eller glass.

Skulle også ønske at telefonen blir mer "rund" i sidene slik at den blir bedre å holde i.
medlem i 218 måneder
 

Re: Her er den nye iPhone

Innleggav budbringeren » tir 31.07.2012 23:16

Ønsker også rundere form på 5ern. Eneste jeg ville ha savnet, er å plassere iphonen på flater under facetime. Med rundere former er man nødt til å holde iphonen hele tiden.

Brukerens avatar
medlem i 240 måneder
 

If the iPhone 5 looks like

Innleggav MacFans » ons 01.08.2012 6:42

If the iPhone 5 looks like this, Apple may be screwed...
Dette ser akkurat ut som iPhone 4S og iPhone 4. En design som nå er 2 år gammel.
medlem i 175 måneder
 

Re: Her er den nye iPhone

Innleggav kvasbo » ons 01.08.2012 14:38

iPhone 4s ser ikke utdatert ut i dag, så jeg ser ikke poenget med å gjøre større endringer på designet.

Godt industridesign har mye lenger levetid enn to år, og det er fint lite vits å endre noe bare for å endre det.

Målgruppa til Apple er ikke teknofantaster som må ha det nyeste og er nødt til å vise det, det er alle de andre som vil ha en bra telefon og som har råd til å betale for det.

Brukerens avatar
medlem i 215 måneder
 

Re: Her er den nye iPhone

Innleggav Syfer » ons 01.08.2012 16:15

kvasbo skrev:iPhone 4s ser ikke utdatert ut i dag, så jeg ser ikke poenget med å gjøre større endringer på designet.

Godt industridesign har mye lenger levetid enn to år, og det er fint lite vits å endre noe bare for å endre det.

Målgruppa til Apple er ikke teknofantaster som må ha det nyeste og er nødt til å vise det, det er alle de andre som vil ha en bra telefon og som har råd til å betale for det.


Ergonomisk sett kunne det vært langt bedre, bla med rundere kanter som gjør telefonen bedre å holde.
medlem i 218 måneder
 

Re: Her er den nye iPhone

Innleggav dodie » ons 01.08.2012 23:26

Telefonens design er greit nok det. Men jeg fatter ikke hvorfor de vil gjøre den lenger?! Dersom skjermen bare skal forstørres i lengden (16:9) håper jeg på noe alá dette
http://venturebeat.com/2012/05/22/iphon ... g-display/
medlem i 163 måneder
 

Forrige

Returner til Artikler (iPod1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]