Her er den nye iPhone

Her er den nye iPhone

Innleggav admin » søn 29.07.2012 19:30

Her er den nye iPhone

Det siste halve året har Apples underleverandører lekket som en sil og en rekke deler og biter til det som er den neste iPhone har blitt lekket. Selskapet iLab som reparerer iPhones har nå fått tak i det som ser ut å være en tilnærmet komplett versjon av den neste iPhone.

Delene og størrelsen er identisk med det vi har sett lekket tidligere og passer perfekt med alle rykter som har florert. Bildene viser en iPhone som er lengre, tynnere og har en ny dock i bunnen.

Bakenden er byttet ut med aluminium, mens flere av designelementene er fortsatt de samme som på dagens iPhone 4S. Metallbåndet og metallet på baksiden har blitt mørkere enn hva det er i dag.

Her er den nye iPhone

Tidligere har mange betvilt at dette designet er Apples nye iPhone, men med så mange forskjellige lekasjer fra mange kilder hvor alt passer sammen er det lite trolig at dette ikke er den neste iPhone.

Her er den nye iPhone

Her er den nye iPhone

Her er den nye iPhone

Her er den nye iPhone

Her er den nye iPhone

Nå som vi vet hvordan Apples neste iPhone ser ut på utsiden, trenger vi bare å få høre hva Apple gir oss på innsiden. Apple forventes å lansere den nye iPhone i løpet av denne høsten. Du kan se enda flere bilder og mer detaljer på iLab.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Gleder meg:)

Innleggav krsk0 » søn 29.07.2012 19:35

Gleder meg:)
medlem i 185 måneder
 

GJesp!!

Innleggav macmorten » søn 29.07.2012 19:35

GJesp!!

Brukerens avatar
medlem i 182 måneder
 

ser fin ut denne. ingen

Innleggav tiboine » søn 29.07.2012 19:42

ser fin ut denne. ingen revolusjerende design da. Men er jo apple det er snakk om :)
medlem i 149 måneder
 

Skeptisk, på bilde #4 går

Innleggav thunder » søn 29.07.2012 19:45

Skeptisk, på bilde #4 går minus-knappen feil vei i forhold til resten av bildene, bildemanipuleringsfeil? :P
medlem i 188 måneder
 

@thunder Sannsynligvis bare

Innleggav admin » søn 29.07.2012 19:50

@thunder

Sannsynligvis bare satt på knappene ettersom det ikke er noen innmat på disse. Dette er samme utside på telefonen som flere andre har fått tak i også.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: Her er den nye iPhone

Innleggav freddjoh » søn 29.07.2012 20:05

Hadde håpet på et helt nytt design jeg. Noe helt annerledes liksom. Synes denne blir veldig lik.
Jaja, da sparer jeg de pengene og beholder 4Sen min istedet. Det blir billigere sånn.

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

Hva er dealen med to

Innleggav Andhest » søn 29.07.2012 20:16

Hva er dealen med to foskjellige materialer på baksiden? Ser det bra ut?
medlem i 200 måneder
 

@freddjoh Apple endrer

Innleggav admin » søn 29.07.2012 20:34

@freddjoh

Apple endrer sjeldent design hvis de ikke kan gjøre noe «bedre». Dvs. de endrer ikke utseende bare få å endre utseende - heldigvis.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

@admin Det forklarer saken,

Innleggav thunder » søn 29.07.2012 20:36

@admin

Det forklarer saken, synes det såg litt pussig ut :)
medlem i 188 måneder
 

Synes denne blir svært lik

Innleggav RS58 » søn 29.07.2012 21:51

Synes denne blir svært lik 4-modellene, som jeg bruker idag. Vurderer om jeg skal kjøpe en 3 G for å få tilbake den egentlige iPhone-følelsen.
medlem i 204 måneder
 

@thunder @admin En viss grad

Innleggav H92 » søn 29.07.2012 22:02

@thunder @admin

En viss grad av bildemanipulering er det nok her. Med mindre bordet telefonen ligger på er opplyst faller det ingen skygger og det er kunstig. Dessuten ser du i det siste bildet at +/- knappene er én del, altså er det noe som skurrer. Men at den blir slik, det kan jeg godt tenke meg :)
medlem i 188 måneder
 

Jeg venter på S modelen :P

Innleggav mati_91 » søn 29.07.2012 23:26

Jeg venter på S modelen :P
medlem i 212 måneder
 

Enig med Admin. Heldigvis

Innleggav budbringeren » søn 29.07.2012 23:34

Enig med Admin. Heldigvis beholder de hva som er bra og ikke jager etter forandring for forandringens skyld.

Baksiden var ikke særlig lekker i mine øyne. Veldig spent på kamera i femmern.

Brukerens avatar
medlem i 241 måneder
 

Jeg synes egentlig at Apple

Innleggav stigzy » man 30.07.2012 0:41

Jeg synes egentlig at Apple bør kjøre et løp der de tilbyr iPhone "Pro" med stor skjerm kraftig innmat osv.. og en iPhone "vanlig" til de som ikke er så kresne. Er egentlig misunelig på skjermstørrelsen til Galaxy S3 men liker ikke Android i det hele tatt.. Andre som føler slik? Hehe...

Brukerens avatar
medlem i 193 måneder
 

Neste

Returner til Artikler (iPod1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]