Facebook planlegger ny kjapp app

Facebook planlegger ny kjapp app

Innleggav admin » ons 27.06.2012 19:40

Facebook lover ny kjapp appHvis du er en flittig bruker av Facebook sin app på iOS så har du garantert lagt merke til at det ikke akkurat er den raskeste applikasjonen på iOS. Den er faktisk vanvittig treg uavhengig av om du har en iPad, iPhone eller iPod touch.

Ifølge New York Times planlegger Facebook å lansere en ny og vesentlig raskere versjon av deres populære applikasjon neste måned.

Dagens Facebook-applikasjon er egentlig en webapplikasjon pakket inn i en iOS-applikasjon. Dette er en av årsakene til applikasjonen ikke er så rask som «vanlige» iOS-applikasjoner. Årsaken til at Facebook har laget en webapplikasjon pakket inn i en iOS-app er for å prøve å standardisere utviklingen på tvers av plattformer.

Ifølge New York Times vil Facebook droppe webapplikasjonen og gjøre om sin applikasjon til en ordentlig Objective-C applikasjon. Dette skal ifølge kildene til New York Times gi oss en vesentlig raskere applikasjon.

Applikasjonen skal lanseres neste måned, men vil ikke gi oss noen nye funksjoner eller nytt grensesnitt - kun hastighetsøkning og DET er etterlengtet.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Endelig..

Innleggav krsk0 » ons 27.06.2012 19:44

Endelig..
medlem i 184 måneder
 

Jaggu på tide! Facebook på

Innleggav pushit » ons 27.06.2012 19:58

Jaggu på tide! Facebook på iOS er det desidert verste jeg noen gang har vært borti. Spesielt de par siste versjonene. At dette makkverket har sluppet gjennom kvalitetskontrollen er et mirakel av proporsjoner.

Brukerens avatar
medlem i 193 måneder
 

Nydelig:) Er dette noe som

Innleggav Pliskin » ons 27.06.2012 20:55

Nydelig:)

Er dette noe som skjer på andre platformer også?

eller feks. et krav fra apple, med tanke på ny og bedre facebook integrasjon i ios. at de har gjort en avtale? :-/
Sist endret av Pliskin den ons 27.06.2012 21:03, endret 1 gang

Brukerens avatar
medlem i 205 måneder
 

Endelig, kanskje jeg skal

Innleggav FT » tor 28.06.2012 0:09

Endelig, kanskje jeg skal gidde å installere den appen. På min HTC ble facebook tregere for hver oppgradering, installerte en eldgammel version og da ble fb brukbart igjen.
medlem i 179 måneder
 

Enig med pushit.

Innleggav kurka » tor 28.06.2012 14:11

Enig med pushit. Facebook-appen er noe forbanna skrot. Det er overraskende at et så stort firma som Facebook ikke klarer å lage noe bedre. De fleste andre ser jo ut til å klare det fint.

Brukerens avatar
medlem i 192 måneder
 


Returner til Artikler (iPod1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron