Mujjo med lekre iPhone og iPad-vesker

Mujjo med lekre iPhone og iPad-vesker

Innleggav admin » man 18.06.2012 16:10

Mujjo

Denne vinteren anbefalte og omtalte vi Mujjo sine iPhone-hansker og nå er det lille nederlandske selskapet tilbake med det som ser ut som noen virkelige lekre vesker til iPhone og iPad.

Mujjo sine hansker ble vi så glad i at de kommer til å være fast inventar også denne vinteren. Til forskjell fra andre hansker hadde Mujjo sine hansker vevd inn metalltråder inn i hele hansken og dermed fungerte hele hansken med iPhone i stedet for bare tuppene.

Mujjo er nå tilbake og har lansert en ny serie med vesker til iPhone, iPad og MacBook Air/Pro. Produktene ser svært lekre ut og har flotte detaljer i skinn og filt. De ligner en del på produkter fra Hardgraft og svenske PAP.

Mujjo

Mujjo leverer tre forskjellige produkter til Apples iPhone og iPad. Til iPhone er det en enkel skinnsleeve og en «lommebok» i filt og skinn som har plass til telefon og et par kredkittkort.

Til iPad er det en sleeve eller mappe uten noen form for stand, men den har en ekstra lomme for papirer, penner osv. Alle produktene ser ut til å være i høykvalietsskinn og oser kvaliteten vi liker å pakke våre produkter inn.

Mujjo

Du kan lese mer om produktene og bestille hos Mujjo. Vi kjenner ikke til noen norske butikker som fører disse produktene enda, men tidligere har SIBA først hanskene til Mujjo.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Disse ser veldig elegante og

Innleggav CMarker » ons 20.06.2012 12:13

Disse ser veldig elegante og lekre ut ! men hvordan ser den ut forfra ? jeg har søkt litt rundt på hjemmesidene deres og google men jeg har ikke funnet noe :/

litt hjelp ?
medlem i 180 måneder
 

Re: Mujjo med lekre iPhone og iPad-vesker

Innleggav admin » ons 20.06.2012 13:08

Jeg har bedt om å få noen eksemplarer til test fra Mujjo. De kommer mot midten av neste måned.

De har noen flere bilder her
http://mujjo.pressdoc.com/32705-mujjo-l ... le-enheter

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Disse vil bli i salg hos

Innleggav AndreasKristensen » fre 07.09.2012 11:27

Disse vil bli i salg hos flere norske forhandlere i løpet av oktober måned.
Har motatt samples og det er bare å glede seg!!
medlem i 139 måneder
 


Returner til Artikler (iPod1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]