Apple introduserer iOS 6

Jeg syns dette var en

Innleggav oyrist » ons 13.06.2012 0:05

Jeg syns dette var en Keynote med mange nyttige funksjoner for iPhone. Eneste skuffelse er at vi må vente helt til høsten før iOS6 kommer. Filsystem mener jeg er for datanerder. Jeg har overhodet ikke behov for det. Derfor elsker jeg Apple.
medlem i 211 måneder
 

Yogi "Psst, JasKo. Ingen

Innleggav s.b.h » ons 13.06.2012 0:47

Yogi "Psst, JasKo. Ingen bryr seg om hva du hadde for to år siden."
(dustete kommentar forresten)

Det var vel kanskje for å illustrere at Apple burde fått ræven i gir og gjort dette for to år siden. For ikke å snakke om vedlegg i e-poster, og SIRI er fremdeles ikke tilgjengelig på Norsk.

Hadde virkelig håpet på en del andre endringer, som f.eks GUI og multitasking, noe som kunne gjort produktet mer moderne. Widgets kanskje. IOS6 er jo like døllt som før, enkelt, men kjedelig.
Hvis det skal fortsette slik vil ingen bry seg om hva Apple gjør...
medlem i 185 måneder
 

Re: Apple introduserer iOS 6

Innleggav andycap85 » ons 13.06.2012 1:32

Hei. lurer på en ting angående iOS6.
Siden Siri funksjonen ikke ble støttet på iphone 3gs og iphone 4, men iphone 4s. Men nå virker det som den kommer til iphone 4 og 3gs alikevel? Siden iOS6 skulle støtte disse og Siri er en av funksjonene i iOS6.

Noen som har tenkt på dette? De sa nemlig ingen ting på keynoten om at noe ikke støtter noen av disse idevicene.

Noen som har noe hørt noe om dette? Eller testet ios 6 dev på en iphone 4?
medlem i 178 måneder
 

Re: Apple introduserer iOS 6

Innleggav Cybbe » ons 13.06.2012 1:36

Siri kommer til iPad 3, ikke iPhone 4 eller iPhone 3GS.

Brukerens avatar
medlem i 237 måneder
 

Re: Apple introduserer iOS 6

Innleggav andycap85 » ons 13.06.2012 1:38

andycap85 skrev:Hei. lurer på en ting angående iOS6.
Siden Siri funksjonen ikke ble støttet på iphone 3gs og iphone 4 når den funksjonen kom i iOS5. Men nå virker det som den kommer til iphone 4 og 3gs alikevel? Siden iOS6 skulle støtte disse tlf og Siri er en av funksjonene i iOS6.

Noen som har tenkt på dette? De sa nemlig ingen ting på keynoten om at det var noen av funksjonene som ikke støttet.

Noen som har noe hørt noe om dette? Eller testet ios 6 utvikler versjonen på en iphone 4?
medlem i 178 måneder
 

Re: Apple introduserer iOS 6

Innleggav bo1e » ons 13.06.2012 13:20

Kjipt at ikke første gen ipad får ios6. I og med at iphone 3gs får, så burde ipad 1 også kunne få. Men som noen nevnte et sted så er iphone 3gs fortsatt i salg, mens ipad 1 er gått ut av salg. Når apple skal spy ut nye versjoner av dingsene ganske hyppig så går det ikke veldig lang tid før folk ikke lenger får oppdateringer til sine ting, og føler seg presset til å kvitte seg med dem og kjøpe nytt. Ikke særlig kundevennlig eller grønn strategi.
medlem i 204 måneder
 

Re: Apple introduserer iOS 6

Innleggav katermuc » ons 13.06.2012 14:23

Sammenlignet med andre leverandører så synes at Apple er flink til oppdatere eldre modeller. Hverken HTC, Samsung eller Nokia gidder å oppdatere 2 år gamle telefonmodeller.

Brukerens avatar
medlem i 209 måneder
 

Re: Apple introduserer iOS 6

Innleggav bo1e » fre 15.06.2012 12:50

Nei det kan godt hende at andre ikke er noe bedre. Men der finnes det til gjengjeld et community som utvikler alternativer, sånn at det ikke alltid er helt håpløst selv om produsenten ikke kommer med oppdateringer til eldre modeller.
medlem i 204 måneder
 

Re: Apple introduserer iOS 6

Innleggav gvalstad » fre 15.06.2012 12:53

bo1e skrev:Når apple skal spy ut nye versjoner av dingsene ganske hyppig så går det ikke veldig lang tid før folk ikke lenger får oppdateringer til sine ting, og føler seg presset til å kvitte seg med dem og kjøpe nytt. Ikke særlig kundevennlig eller grønn strategi.

1 ny versjon hver 12-16 mnd er ikke hyppig sammenlignet med andre produsenter heller.
medlem i 191 måneder
 

Jeg skulle virkelig ønske

Innleggav Svupp » tir 26.06.2012 15:47

Jeg skulle virkelig ønske det snart blir mulig å flytte bilder til andre mapper, så jeg fikk tømme kamerarullen. Nå ligger jo alt der, og bildene blir jo ikke flyttet til andre mapper, bare "tagget".
medlem i 151 måneder
 

Re: Apple introduserer iOS 6

Innleggav ddybing » tir 26.06.2012 17:38

foxter skrev:Etter hvert følger nok telefonen og etter...

Hverken iPad, iPod Touch, iPhone, eller iOS generelt har noen gang hatt en åpent filsystem.

Brukerens avatar
medlem i 165 måneder
 

Re: Apple introduserer iOS 6

Innleggav thfroysa » fre 14.09.2012 21:10

Noen som har fått telefon-påminnelse til å fungere ?
Tenker da på den "minn meg på når jeg drar"

Får opp en feilmelding hvor det står: "Feil. Påminnelsen kunne ikke opprettes fordi kalenderkontoen ikke støtter stedsbaserte påminnelser"

Noen som har erfaring med dette ? Evt. løsning ?
medlem i 192 måneder
 

Forrige

Returner til Artikler (iPod1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]