Er dette neste iPhone?

Re: Er dette neste iPhone?

Innleggav sveintore78 » lør 09.06.2012 11:13

Det hadde jo vært lurt for å stoppe Samsungen iallefall.. Men jeg tviler sterkt.
medlem i 168 måneder
 

Re: Er dette neste iPhone?

Innleggav AppleiP » lør 09.06.2012 12:56

ameneon skrev:Noen som tror den presenteres nå på WWDC og er i salg i sommer? :-)

Å, det håper jeg :-)
medlem i 168 måneder
 

Re: Er dette neste iPhone?

Innleggav Nikoraisan » lør 09.06.2012 13:26

ameneon skrev:Noen som tror den presenteres nå på WWDC og er i salg i sommer? :-)

Tror - Nei.
Håper - Ja.

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Re: Er dette neste iPhone?

Innleggav trondrm » lør 09.06.2012 13:58

Blir nok kun iOS 6 som presenteres på mandag. Telefonen og iOS 6 lanseres høyst sannsynlig sammen til høsten.

Har inntrykk av at veldig mange hopper av iPhone nå og tror Apple vil tape brukere på bli så akterutseilt som det ser ut til at de blir nå. Konkurransen er hardere enn noen gang og de nye Android-mobilene er svært interessante. Windows Mobile har jeg ikke sett på, men de er visst innbydende de også.

Det kan virke som om Apple vil nøye seg med de kundene som absolutt vil ha iPhone og kun det.

Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 

JasKo, hvilke funksjoner

Innleggav hpn909 » lør 09.06.2012 20:23

JasKo, hvilke funksjoner savner du?
--
MacBook Pro, iPad, iPhone
medlem i 182 måneder
 

Er dette neste iPhone?

Innleggav joheri » lør 09.06.2012 20:32

Jeg savner ikke veldig mange funksjoner, MEN dette savner jeg:

- en filbehandler på linje med Finder i OS X. Ikke nødvendigvis ned på rotnivå, men et eget avsatt område for lagring av dokumenter, musikk og filmer.

- muligheten til å legge til alle slags filer direkte fra Mail appen, hvor man kan velge filer fra overnevnte filstruktur og gjerne dropbox tilsvarende.

Utover det er iOS bunnsolid i mine øyne.

Brukerens avatar
medlem i 171 måneder
 

Det jeg ikke forstår er

Innleggav hpn909 » lør 09.06.2012 20:41

Det jeg ikke forstår er hvorfor ikke 1881 virker på samme måte som på Android, at den søker på innkommende nummer. Eneste jeg savner.
--
MacBook Pro, iPad
medlem i 182 måneder
 

Re: Er dette neste iPhone?

Innleggav i-Simen » lør 09.06.2012 21:35

Wavelength skrev:Galaxi S3 har induksjonslading som tilbehør. Så en skal ikke se bort fra at dette blir en realitet med iPhone 5. Hva gjelder musikk og video finnes allerede iCloud og iTunes Match som kan gjøre mye av det du nevner. En utvidelse er nok ikke langt unna.

Selv bruker jeg ikke porten til annet enn lading.



webOS har hatt dette i tre år nå. Selv kunne jeg ønske Apple så mer på webOS, de har mye å lære på hvordan iOS evt. kunne forbedres.

Brukerens avatar
medlem i 157 måneder
 

Har Apple mistet grepet?

Innleggav seabourne » søn 10.06.2012 20:16

Har Apple mistet grepet? Hvis de virkelig kommer opp med en ladeport som gjør at jeg ikke får brukt telefonen på dockingene mine, kommer jeg jo ikke til å skaffe meg den. Merkelig konsept ...

Brukerens avatar
medlem i 145 måneder
 

Apple har hatt samme

Innleggav kvasbo » søn 10.06.2012 21:48

Apple har hatt samme ladeport i over ti år nå, og en iPod fra 2001 er faktisk kompatibel med deler av utstyret til en iPhone fra 2012.

Sammenlikne dette med alle andre fabrikanter, og du vil se at Applebrukere har hatt det fantastisk lett ifm tilbehør i hele denne perioden.

Dersom det er gode tekniske grunner til det ser jeg ikke det helt store problemet med å bytte pluggstandard nå, får bare håpe den varer i ti år til (eller at man går vekk fra kabler til annet enn lading - Bluetooth og Wifi gjør jobben helt fint).

Induksjonslading er moro i teorien, men jeg foretrekker kabel. Altfor lav ladehastighet med induksjon, og med stadig større batterier blir dette et større og større problem.

(Jeg må bytte ut en del stæsj jeg også, så litt irriterende er det jo, tipper imidlertid det kommer en overgang som iallfall støtter strøm, audio og usb).
Sist endret av kvasbo den søn 10.06.2012 21:50, endret 1 gang

Brukerens avatar
medlem i 216 måneder
 

Hvis dette blir den nye

Innleggav gutisuperman » søn 10.06.2012 23:14

Hvis dette blir den nye iPhone blir jeg storfornøyd, for da kjøper jeg heller iPhone 4S som blir satt ned en tusenlapp i pris. Vil hverken ha større skjerm eller en tynnere utgave, ei heller ny ladeplugg! Har flere dockinger som jeg bruker til iPaden og iPhonen, så den vil jeg beholde.

Med mindre det er kraftige maskinvareoppgraderinger i bildet blir det nok 4S på meg om den nye utgaven blir seende slik ut.
medlem i 154 måneder
 

Lurer på et par ting: Hvis

Innleggav trygve » søn 10.06.2012 23:39

Lurer på et par ting: Hvis dette er baksiden av en ny iPhone, ville ikke kanten rundt vært borte? Her sitter antennene, noe alle vet om man har bytta baklokk noen ganger (For eks. med de fra http://www.ifixit.com) På den andre siden, om det var en forside, ville det vært skjerm foran på den, ikke et eplemerke og teksten iPhone. Muffins, anyone?

Dette er åpenbar svindel.

T:-)

PS: Apple vil ikke komme med plast, noe svindelen over tydelig er laget av. Glass og stål! Plast er for kopiister som Galaxy III!
Sist endret av trygve den søn 10.06.2012 23:42, endret 1 gang
medlem i 247 måneder
 

Vil vel være ekstremt om de

Innleggav lasttodie73 » man 11.06.2012 0:40

Vil vel være ekstremt om de skulle skifte ut ladeporten på tlf, men ny ladeport nye dockinger mer penger til Apple :) he he. er ingen Apple hater men bruker ikke Apple produkter lenger, er ikke helt komfortabel med hvordan de styrer ting. men for all del de lager mye bra så det skal bli spennende å se om dette er en del av en ny iPhone.
Sist endret av lasttodie73 den man 11.06.2012 0:54, endret 2 ganger.
medlem i 184 måneder
 

Det spiller ingen rolle hvor

Innleggav seabourne » man 11.06.2012 7:08

Det spiller ingen rolle hvor lenge ladeporten har eksistert. Jeg har kjøpt diverse dockinger fordi de er kompatible med nettopp denne porten, og er ikke det minste interessert i bruke tusenvis av kroner på å bytte ut disse, bare fordi noen huer i Apple har "tenkt".

Jeg er en av dem som sverger til iDevices, men hvis de gjennomfører dette, kommer jeg til å ta en titt på andre når iPhonen blir utslitt.

Håper denne videoen er en bløff.

Brukerens avatar
medlem i 145 måneder
 

Er vel ein klarsak at apple

Innleggav Bjarne80 » ons 13.06.2012 23:40

Er vel ein klarsak at apple måtte før eller senere bytte ut sin standar ladekontakt:
http://www.idg.no/computerworld/article137381.ece
medlem i 157 måneder
 

Forrige

Returner til Artikler (iPod1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron