Nye iPad er utsolgt

Nye iPad er utsolgt

Innleggav admin » man 12.03.2012 12:39

Nye iPad er utsolgt

Apple kunngjorde i går at etterspørselen etter selskapets nye iPad er «i taket» og at de nå offisielt er utsolgt for alle forhåndsbestillinger av iPad. I Norge har ikke Apple enda åpnet opp for forhåndsbestillinger.

At Apples nye iPad har blitt utsolgt er ingen stor overraskelse og det pleier alltid å være slik ved nye store Apple-lanseringer. I år har Apple derimot planlagt en svært stor lansering og lanserer produktet i hele den vestlige verden i løpet av to uker. Selv om Apple nok har planlagt lanseringen og produsert opp store antall iPader, vil det nok være ventetider.

Søndag var Apple offisielt utsolgt for alle iPader satt av til forhåndsbestillinger via Apple Store på nett og den enesten måten å få en iPad på lanseringsdag er å stå i kø ved de forskjellige Apple-butikkene.

I Norge skal iPaden etter planen lanseres 23. mars og Apple har enda ikke åpnet opp for forhåndssalg. Normalt gjør de dette uken før lansering, noe som betyr at Apple vil åpne opp for forhåndssalg fredag 16. mars. I tillegg vil Apples forhandlere få den nye iPaden på lanseringsdato, men da må man nok som vanlig stille seg i kø for å sikre seg.

Man kan alltid spekulere i om Apple vil utsette lanseringen i Norge hvis etterspørselen er for stor i de «store landene», men historisk sett har Apple holdt seg til lanseringstidspunktene. Antallet iPader som vil bli tilgjengelig vil derimot lett kunne bli svært begrenset.

I landene som har åpnet opp for forhåndsbestilling har leveringstiden nå blitt estimert til 2-3 uker. Får du ikke tak i en ny iPad på lanseringsdagen, vil du sannsynligvis ikke få den før slutten av april.


Via CNET

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

23. mars kanskje?

Innleggav dani93 » man 12.03.2012 13:07

23. mars kanskje?
medlem i 189 måneder
 

Ja :) Rettet!

Innleggav admin » man 12.03.2012 13:14

Ja :) Rettet!

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Sender apple dei til deg 23

Innleggav matgal » man 12.03.2012 16:43

Sender apple dei til deg 23 mars eller får vi det i posten 23 mars?
medlem i 165 måneder
 

Da er jeg sånn passe

Innleggav Cybbe » man 12.03.2012 21:19

Da er jeg sånn passe fornøyd med å ha forhåndsbestilt til levering 16!

Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

hypet som vanlig

Innleggav Gjennomsnittsmennesket » man 12.03.2012 21:54

hypet som vanlig

Brukerens avatar
medlem i 163 måneder
 

Re: Nye iPad er utsolgt

Innleggav freddjoh » man 12.03.2012 23:08

Jeg husker da iPhone 4s kom. Jeg forhåndsbestilte på Apple.no, men den kom 4 uker etter at jeg gikk inn på Elkjøp og kjøpte der. Så forhåndsbestille gidder jeg ikke satse på denne gangen.

Brukerens avatar
medlem i 224 måneder
 

Det er sikkert forbeholdt

Innleggav torbjoern » tir 13.03.2012 7:09

Det er sikkert forbeholdt neste generasjon av iPad (dvs gen 4) å støtte 4G i Europa. Apple vet hva de gjør.

X

Brukerens avatar
medlem i 177 måneder
 

Kjøpte iPad 3 64GB WiFi 4G

Innleggav mrmrcool » lør 17.03.2012 11:52

Kjøpte iPad 3 64GB WiFi 4G i London i går og den virker veldig bra. Knallbra HD-skjerm. Har ikke fått pakket inn simkort ennå eller brukt den så mye ennå men, so far so good............
medlem i 144 måneder
 


Returner til Artikler (iPod1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere