iOS 5.1 er lansert

Koble iPhonen til din Mac

Innleggav alexo89 » lør 10.03.2012 22:59

Koble iPhonen til din Mac eller PC, i iTunes velger du iPhonen fra lista til venstre og velg gjennopprett.

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Re: iOS 5.1 er lansert

Innleggav tharaka » søn 11.03.2012 12:37

Å endre DNS for å laste ned.... Ikke vet jeg mye om sånt, men en DSN adresse peker jo på et nettsted/IP-adresse? og dermed kan man ved å endre DNS adresse "peke" på et annet sted enn Apple og dermed laste ned noe dritt?

tharaka
medlem i 145 måneder
 

Re: iOS 5.1 er lansert

Innleggav Elinee » søn 11.03.2012 14:43

Hei, jeg trenger litt hjelp.
Hjemme har vi 1 stasjonær og 2 bærebare pcer. Alle sangene mine og itunes bibloteket ligger på den stasjonære pcen. Men i det siste har den begynt å klikke, har virus og absolutt ingenting funker på den stasjonære pcen. Jeg har seff alle sangene på ipoden min. Hvordan kan jeg klare å overføre alle sangene på touchen over på en av de bærebare???:)
medlem i 145 måneder
 

iOS 5.1 er lansert

Innleggav Adahlen » søn 11.03.2012 14:44

Strømforbruket har bare blitt verre her :/ ladet telefonen fullt opp i natt, har til nå hørt på to sanger på spotify, samt ring én telefon og surfet litt på nettet. Har 16% igjen!
medlem i 161 måneder
 

Re: iOS 5.1 er lansert

Innleggav petrus764 » søn 11.03.2012 14:47

Har du slått av stedstjener for tidssone? Ser det fremdeles er aktivt 24/7.

Innstillinger - stedstjener - systemtjenester (elns nederst) - slå av for det du ikke trenger, iads, diagnostikk og tidssone har jeg slått av. Aktiver også at telefonen skal vise gps-ikon når systemtjenester bruker gps nederst.

Brukerens avatar
medlem i 185 måneder
 

Re: iOS 5.1 er lansert

Innleggav diesel1 » søn 11.03.2012 15:17

Geir.Eide. JA jeg har samme problemet, mister dekning hele tiden og går i søkemodus, avbryter samtaler, bruker laaaaang tid før den finner nett igjen, i samtale med Apple Onsdag 7/3 sa de att Telenor hadde oppgradert noen sendere i Norge som 4s sliter med, de påstår att inginørene i Apple jobber med saken, men de kan ikke si hvor lang tid det tar og fikse dette, jeg synes dette er meget kritikkverdig da jeg har kjøpt et dyrt produkt som IKKE fungerer.
Er det noen andre som har de samme problemene ?
medlem i 184 måneder
 

At jeg har oppdatert min

Innleggav Anna. » man 12.03.2012 14:45

At jeg har oppdatert min iPhone 4s , uten noen problemer.
men nå kan jeg ikke lenger dele internett, noen som vet hvorfor, eller hvordan jeg kan få det tilbake ?
å er det noen andre som har det samme problemet, evt andre problemer ?
medlem i 145 måneder
 

Hvem operatør har du? Gå

Innleggav alexo89 » man 12.03.2012 14:49

Hvem operatør har du?

Gå til innstillinger, generelt, nettverk, delt internett nederst. skru av og på delt internett. da likker den på plassen sin under innstillinger.

Om ikke dette går har du nok chess, tele2, NWN eller ventelo?
Da må du oppdatere operatør innstillingene på nettverk.

Gå på hjemmesiden dems og sjekk ut ;)

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Forrige

Returner til Artikler (iPod1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]