Smartcover for iPhone

Smartcover for iPhone

Innleggav admin » fre 06.01.2012 17:46

Smartcover for iPhone

Apples Smartcover for iPad har blitt et svært populært ekstrautstyr til eiere av iPad 2. Mange har kanskje savnet Apples Smartcover til sin iPhone? Nå har noen gjort noe med det.

TidyTilt er et nytt Kickstarter-prosjekt som gjenskaper en del av iPadens Smartcover - både hva gjelder utseende og funksjoner.

Ved hjelp av en magnetramme som man fester på baksiden av din iPhone 4 eller 4S får du mulighet til å bruke TidyTilt til som støtte hvis du vil se film eller på andre måter ha telefonen liggende. TidyTilt fungerer også som håndtering av ditt headset og med dette dekslet blir det kanskje litt lettere å holde kablene på plass?



TidyTilt er et Kickstarter-prosjekt, men mer eller mindre umiddelbart nådde prosjektet sitt mål på $10 000 og vil nå settes i produksjon. Prisen er ikke mer enn $19 via Kickstarter.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Tror ikke jeg hadde tatt

Innleggav josteinliverod » fre 06.01.2012 17:53

Tror ikke jeg hadde tatt sjansen på å henge opp iPhone'n på et whiteboard eller kjøleskapet.
medlem i 188 måneder
 

Dette er faktisk ikke et

Innleggav Peter S » tir 10.01.2012 23:11

Dette er faktisk ikke et cover til fronten, men derimot til baksiden. Hovedfunksjonen er en bedre måte å oppbevare/kveile opp headsetet. I tillegg gir magneten noen morsomme muligheter..
medlem i 182 måneder
 

Æsj.. Jeg vil ha et slags

Innleggav MSg » søn 15.01.2012 12:09

Æsj.. Jeg vil ha et slags cover til iPhonen min som fungerer tilnærmet som coveret til iPad 2en min.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 224 måneder
 

Smartcover for iPhone

Innleggav ipodtouchfever » søn 15.01.2012 15:13

Idiotisk at det er til baksida

Brukerens avatar
medlem i 156 måneder
 

Re: Smartcover for iPhone

Innleggav MSg » man 16.01.2012 18:25

Jeg ser et klart marked for et smartcover til fremsiden. Jeg hadde lett kjøpt et.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 224 måneder
 

Smartcover for iPhone

Innleggav ipodtouchfever » man 19.11.2012 23:37

Sw-box selger noe lignende smartcover til iPhone, hvor man monterer en ny bakside på iPhonen og det følger med et cover som sitter fast og kan legges over skjermen til beskyttelse. Faktisk ganske lignende hva man finner på noen av Samsung sine smarttelefoner.

Brukerens avatar
medlem i 156 måneder
 

Re: Smartcover for iPhone

Innleggav Lakxsan » tir 20.11.2012 11:47

Har du en link til det produktet du nevner, Ipodtouchfever? Jeg søkte litt på nettsiden til SW-box men fant ingenting.

Lakxsan
medlem i 156 måneder
 

Re: Smartcover for iPhone

Innleggav ipodtouchfever » tor 22.11.2012 11:28

Her har du eksempel på den jeg har:
http://www.sw-box.com/Twill-Leather-Sma ... Black.html
Veldig fin og behagelig stoff. Iphonen føles lettere og er diggere å bruke!:)

Brukerens avatar
medlem i 156 måneder
 


Returner til Artikler (iPod1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron