iPhone 5 presenteres 29. september?

iPhone 5 presenteres 29. september?

Innleggav Wavelength » tor 18.08.2011 19:59

iPhone 5 presenteres 29. september?

Flere uavhengige nyhetsider for Apple har hørt at Apple planlegger å vise frem neste generasjon iPhone i slutten av september. TiPB har meldt at selve salget vil begynne 7. Oktober. I følge kilder til 9to5mac.com skal Apple ha planer om å lansere iPhone 5 enten den 7. Oktober eller 14. Oktober, men siden de siste stadiene av produksjonen for tiden går bra, sikter Apple nå mot en lansering den 7. Oktober. Apple skal, i motsetning til iPad 2, nå tilby forhåndsbestilling fra dagen den vises frem.

Dette er fortsatt på ryktestadiet, og det er usikkert om dette også gjelder Norge.

Det er usikkert om iPhone 5 blir kun en ytelsesoppgradering av iPhone 4, eller om det blir et nytt design på telefonen. Det forventes at det minimum er en oppgradering til Apples Dual-Core A5 prosessor som vi ser i iPad 2, et åtte megapixel kamera og iOS 5.

Hva en eventuell formendring på telefonen vil innholde er usikkert, det har vært mange rykter. Mye tyder på en tynnere og slankere telefon, om det skulle bli en endring. Det har også vært snakk om en ny og rimeligere iPhone-modell.

Dette er bare rykter, men 9to5mac.com føler seg rimelig sikre på at iPhone 5 presenteres 29. September, med mulighet for forhåndsbestilling samme dag. De er også rimelig sikre på at telefonen sendes til forbrukerne 7. Oktober.

Så nå gjelder det bare å vente.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 177 måneder
 

Er 64GB lagringskapasitet en

Innleggav pushit » tor 18.08.2011 20:05

Er 64GB lagringskapasitet en realistisk forventning for iPhone5? 32GB er bare sååå 2009.

Brukerens avatar
medlem i 193 måneder
 

Re: iPhone 5 presenteres 29. september?

Innleggav win_xp » tor 18.08.2011 20:56

Selv printeren min har mer en 64 :)

Brukerens avatar
medlem i 242 måneder
 

Re: iPhone 5 presenteres 29. september?

Innleggav Wavelength » tor 18.08.2011 20:57

Hva skal en printer med over 64GB minne?

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 177 måneder
 

Re: iPhone 5 presenteres 29. september?

Innleggav Traktor » tor 18.08.2011 21:28

Kanskje lagre bilder som importeres med integrert minnekortleser.

Brukerens avatar
medlem i 185 måneder
 

Skal bli herlig å bytte ut

Innleggav stigzy » tor 18.08.2011 23:30

Skal bli herlig å bytte ut over 2 år gamle iPhone 3GS'en :)

Brukerens avatar
medlem i 193 måneder
 

Skal bli deilig å bytte ut

Innleggav Sigurd Mikkelsen » fre 19.08.2011 0:29

Skal bli deilig å bytte ut over tre år gamle 3G'en pluss førstegenerasjonen til kona som hun arvet av meg.. ;)
medlem i 217 måneder
 

Re: iPhone 5 presenteres 29. september?

Innleggav pushit » fre 19.08.2011 0:54

Jeg leste feil, dette er jo en artikkel om printerminnekapasitet.

Brukerens avatar
medlem i 193 måneder
 

Gleder meg :))

Innleggav Powermac » lør 20.08.2011 10:07

Gleder meg :))
medlem i 152 måneder
 

Håper virkelig ikke iPhone

Innleggav Stheen » lør 20.08.2011 11:39

Håper virkelig ikke iPhone 5 vil få aluminiums bakside! Da oppstår riper så sinnsykt lett, og etter en uke så ser baksiden ut som om tlf har vært brukt i månedsvis.

Håper virkelig på en iPhone med glass bak, rett og slett for at det føles veldig kmpakt og solid ut i hånden, og for at det ser veldig fint ut. Håper også at iPhone 5 blir tynnere, bedre kamera, og kraftigere innmat. Skulle gjerne sett større skjerm, men da må vel den øke antall pixler, og dermed må alle app store appene bli gjort klare for iPhone 5, slik de ble til iPhone 4.

Jeg håper ikke at den vil få skjerm som går helt til kanten, da blir det ofte litt problematisk, for litt av hånden du holder iphonen med berører litt av skjermen, og dermed så trykker du på knapper ufrivillig!

Håper virkelig at iPhone kommer denne høsten, for jeg er veldig klar til å bytte ut min Nexus One!

Brukerens avatar
medlem i 183 måneder
 

Er klar for å bytte ut min

Innleggav KlodrikMcKr » lør 20.08.2011 12:41

Er klar for å bytte ut min Sonny Ericson 2007 med 15 MB ttotaltminne!

Brukerens avatar
medlem i 167 måneder
 

Hva tror dere om

Innleggav FriDag » tor 25.08.2011 17:21

medlem i 164 måneder
 

Min hvite 3GS ser ut som en

Innleggav sinatra » tir 20.09.2011 7:46

Min hvite 3GS ser ut som en sveitserost. Så det skal bli deilig å få byttet. Jeg håper det blir aluminium bak da. I alle fall ikke plast. Synes iPhone 4 er for kantete å holde i. Konseptbildet over ser ut som et ålreit design.

Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Riper på baksiden..?? Min

Innleggav per57 » tir 14.08.2012 23:57

Riper på baksiden..?? Min 3Gs jobbtelefon er 3 år gammel,det er ikke en ripe på den.
Det er noe som heter beskyttelse, og mobilvesker.
medlem i 210 måneder
 


Returner til Artikler (iPod1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron