Boxee klar for iPad

Boxee klar for iPad

Innleggav admin » tir 09.08.2011 16:41

Boxee klar for iPadI dag lanseres endelig Boxee for iPad i App Store. Boxee har vært vist fram en rekke ganger, men applikasjonen har blitt utsatt og utsatt. Nå er applikasjonen i App Store og med denne appen, som er helt gratis, kan du nå også streame filmer og TV-serier fra en PC/Mac via et hjemmenettverk til iPad-en din, noe som betyr at du slipper å bruke tid på å konvertere videofilene for iPad.

Den nye Boxee-applikasjonen er også noe for deg hvis du har en Boxee Box. Alle filmer, TV-serier og videoklipp du ser på via den nye appen kan streames direkte til en TV ved hjelp av Boxee Box-en din, og dermed enkelt ses på en stor skjerm.

Boxee klar for iPad


Boxee klar for iPad

Hvis du vil streame video fra din Mac/PC til iPaden med Boxee-applikasjonen, må du først installere Boxee Media Manager på din datamaskin. Denne programvaren sørger for å streame videoer til Boxee-applikasjonen på din iPad. Du må ha denne applikasjonen selv om du har Boxee mediasenteret installert på din Mac.

Både Boxee-applikasjonen i iTunes og Boxee Media Manager er gratis programvare. Boxee til iPad laster du ned gratis fra App Store.

Boxee klar for iPad

Boxee klar for iPad

Boxee på ping


I vår videopodcast ping, har vi flere ganger omtalt mediesenteret Boxee til Mac/PC og den dedikerte Boxee Box.







Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Laster Mangeren ned

Innleggav Shezz » tir 09.08.2011 20:27

Laster Mangeren ned metadata, som Episode/Film info? Jeg fikk ikke se annen metadata enn filnavnet i appen. Plex Media Server laster ned metadata!
medlem i 195 måneder
 

Re: Boxee klar for iPad

Innleggav lifeform » tir 20.03.2012 17:15

Veldig bra program, men jeg har problemer med at Boxee Media Manageren stjeler opp all RAMen min.

Hver morgen jeg kommer til iMacen min så har Media Manager stjelt minst 3-4 GB.

Flere som sliter med samme problemet?
medlem i 161 måneder
 

Re: Boxee klar for iPad

Innleggav lifeform » tir 03.04.2012 6:29

Update på denne:

Jeg får nå nesten daglige problemer med at Boxee stjeler opp alle RAM´en min. Har iMac 27" med 8 GB RAM, men nesten hver morgen når jeg åpner maskinen igjen så har Media Manageren til Boxee stjelt minst 3-4 GB av RAM´en. Dvs alt det ledige minnet på maskinen, og jeg må åpne Aktivitetsmonitor for å lukke programmet.

Var rimelig deprimerende melding kundeservice hos Boxee også gav på dette nylig, som sa de ikke hadde noe anelse og plan for når de ville ha klar fix til denne buggen...

Evt. bug i Lion som kan være skyld i dette? Virker som om programmet ikke klarer å kvitte seg med dataene etter endt streaming e.l. Hooper seg opp...
medlem i 161 måneder
 


Returner til Artikler (iPod1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]