Jeg har nok ikke misforstått noe som helst, jeg sier kun hva sidene er for meg. En god del av reaksjonene her indikerer at andre ser det på samme måte. Jeg sier jo at jeg vet admin kan gjøre hva de vil, men jeg gjentar at det ikke betyr at vi må like det.
Community/diskusjonsdelen er det som skiller disse sidene fra en Apple-sentrert "IT-avis", noe som hadde vært en helt uintressant website; jeg kan lese slike nyheter mange andre steder før de blir publisert her, ettersom det (med unntak av admins egen produkter

kun blir publisert annenhånds Apple-'nyheter' her.
Det er morsomt at du selv sier du tilbringer mesteparten av tiden din i formumdelen men allikevel kaller den underordnet. Det er jo sjarmerende at du prøver å se det fra admins side, men jeg vil påstå at uten forumdelen hadde mac1 vært død eller anemisk også som kommersielt prosjekt. Admin bør derfor gjøre alt for at brukerne skal føle seg hjemme, og bør også fra et kommerielt synspunkt ta forumbrukernes klager på alvor.
Å lage regler som man selv ignorerer er et typisk feilgrep som irriterer brukere og kan drive dem vekk. Nå har jo Mac1 et tilnærmet monopol i Norge, og er et svært solid stykke håndverk, så jeg er sikker på at admin sover godt om nettene.
Men det betyr ikke at jeg må like det.