Little Angry Boy «offisielt» lansert

Little Angry Boy «offisielt» lansert

Innleggav admin » tor 16.06.2011 23:14

Little Angry BoyHvis du har fulgt litt med på ping og her på iPod1.no har du helt sikkert fått med deg Little Angry Boy-prosjektet til Arne, Magnus, Mats, Marcus og Dr. iPod. Etter snart 8 måneder er endelig de fleste produktene å finne i vår nettbutikk.

Utviklingen av produkter fra scratch har tatt lengre tid enn vi først antok, men butikken åpnet med de første iPhone sleevene i slutten av mai og nå har vi endelig fått inn alle beskyttelsesproduktene til iPhone og iPad 1.

Little Angry Boy har foreløpig produktene Little Angry Sleeve (en formsydd skinnsleeve til iPhone 4), Little Angry Case (clip-on lavprofil plastcase til iPhone 4) og sist, men ikke minst, Little Angry iPad Cover (en formsydd skinncase til iPad 1). Produkter til iPad 2 er fortsatt under utvikling.

Alle produkter er til salgs på LittleAngryBoy.no og etter hvert en rekke forhandlere. Vi gleder oss til å høre tilbakemeldingene på produktene som vi har jobbet svært hardt med de siste månedene.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: Little Angry Boy «offisielt» lansert

Innleggav Traktor » tor 16.06.2011 23:31

Ikke for å være kjip, men er ikke dette litt på kanten til å være ren reklamering? Uansett et bra tiltak, produktene ser ganske bra ut.

Brukerens avatar
medlem i 184 måneder
 

Mottok min Little Angry

Innleggav akan86 » tor 16.06.2011 23:58

Mottok min Little Angry Sleeve i dag. Så langt er jeg storfornøyd!
Følelsen av kvalitet er definitivt tilstede, samt at utseende er flott!
Gleder meg til skinnet får et preg av å være litt slitt da det nok så sikkert kommer til å skje!
medlem i 184 måneder
 

Personlig skulle jeg ønske

Innleggav Berg » fre 17.06.2011 0:48

Personlig skulle jeg ønske at dere kom med en hybrid av litle angry- sleeve/ case. Det vil si, en så slim som mulig case i skinn. Er ikke karen som bruker sleeves da jeg ser på det som tungvint å måtte dra den opp hver eneste gang jeg skal bruke den. Ila en normal dag drar jeg opp telefonen av lomma i et sett, da går for sleeven i skuffen eller søpla, pluss at det finnes alt for mange plast caser der ute fra før av.
medlem i 181 måneder
 

Ser ikke noe problem med at

Innleggav AllFather » fre 17.06.2011 9:53

Ser ikke noe problem med at de reklamerer for egne produkter, eneste de bør gjøre er å tydlig si dette når de lager saker om det, og de må ikke under noen omstendigheter komme med "anmeldelser" av produktene, fordi det blir bare flaut.

Brukerens avatar
medlem i 238 måneder
 

Re: Little Angry Boy «offisielt» lansert

Innleggav Andreas_S » fre 17.06.2011 10:10

Syns i grunn det er litt spesielt at dere reklamerer for egen side, men så fort noen andre nevner sin egen nettbutikk så er det smekk på pungen..

Brukerens avatar
medlem i 190 måneder
 

Re: Little Angry Boy «offisielt» lansert

Innleggav HenrikWL » fre 17.06.2011 10:17

Traktor skrev:Ikke for å være kjip, men er ikke dette litt på kanten til å være ren reklamering? Uansett et bra tiltak, produktene ser ganske bra ut.


Noen fordeler skal man vel ha som eier og drifter av siden. ;)

For øvrig: sjekker ut produktene nå. Digga Little Angry Sleeve!

Brukerens avatar
medlem i 179 måneder
 

Håper virkelig dere lykkes

Innleggav bambini » fre 17.06.2011 10:29

Håper virkelig dere lykkes med dette og alle andre flotte ideer om ting dere kan tjene penger på. Etter at alle vi her ute har kunnet nyte deres tjenester i mange år, og dette gjør dere gratis, så fortjener dere at dette snart blir god butikk for dere.

Brukerens avatar
medlem i 215 måneder
 

Jeg skjønner at jeg vil

Innleggav Randy » fre 17.06.2011 11:06

Jeg skjønner at jeg vil virke surmaget nå, men måten dere markedsfører produktene deres på åpner, og oppfordrer, til direkte tilbakemeldinger, so here goes..

Først og fremst finner jeg det lite problematisk at dere reklamerer på egen side. Det er tross alt DERES side, og jeg antar dere har veid opp for- og motargumenter.

Det som derimot irriterer meg, er at dere ikke tilfører verden noen ting som helst nytt med produktene deres. Etter alle podcastene hvor dere berømmer nytenkning, evolusjon, revolusjon og innovasjon, overasker det meg veldig at dere har klart å komme opp med akkurat det samme som alle andre produserer. Ingen innovasjon, ingen "smarte løsninger", ingenting annet enn en fordyrende logo, og gjentatte lovnader om at dette er kvalitet. Kvalitet i motsetning til hva da? De veskene man finner på DealExtreme til 1 dollar inkludert frakt?

Jada, jeg vet at dersom jeg ikke liker det, så trenger jeg ikke å kjøpe det, og bare rolig, det skal jeg ikke heller. Men føler dere ikke bare bittelitt at dere har bommet litt på mål?

Jeg vil gjerne anbefale denne nettsiden til dere som leter etter noe annet enn det man finner bak disken på Teknikmagasinet. Happy hunting ;)

http://www.noreve.com/langue/en.html
medlem i 216 måneder
 

Det var da ille hvor

Innleggav aasbakk » fre 17.06.2011 11:20

Det var da ille hvor negative enkelte er til at vi får et nytt tilbud gjennom forumet.
Markedet er overøst med tilbehør for Apple produkter, og vi står helt fritt til å kjøpe hvor en vi måtte ønske.

Little Angry Boy ser veldig bra ut, og jeg synes at Arne, Magnus, Mats, Marcus og Dr. iPod fortjener ros for det de har laget.

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 

Re: Little Angry Boy «offisielt» lansert

Innleggav Lars A. Gundersen » fre 17.06.2011 12:47

Dette innlegget blir åpenbart rammet av §1.3 som forbyr ren markedsføring og spam på forumets sider, så jeg renger med at moderatorene tar det vekk umiddelbart. Jeg har rapportert det.

Sukk, adminene viser særs lite fingerspitzgefühl her. De slår til tider hardt ned på andres markedsføring av (egne) produkter, selv om de kan være relevante, men tillater seg selv å poste etter helt andre regler.
De glemmer at dette ikke er en avis et redaksjonelt produkt, men i det store og det hele et communityprosjekt med brukergenerert innhold, hvor reglene bør gjelde for alle, mods eller ikke mods, admin eller ikke admin.

På denne måten risikerer de bare å skape motforestillinger for seg selv og det produktet de pusher. Jeg vet at jeg iallfall aldri kommer til å kjøpe et LAB-produkt etter dette.

Brukerens avatar
medlem i 198 måneder
 

Når kommer den Arne hadde

Innleggav nbgoldin » fre 17.06.2011 13:56

Når kommer den Arne hadde på sin iPad 2 på en Ping sending her forleden? (Clip on bak som man kunne bruke smartcoveret med)

Brukerens avatar
medlem i 198 måneder
 

Re: Little Angry Boy «offisielt» lansert

Innleggav Traktor » fre 17.06.2011 14:01

Helt enig, blir litt galt at det er greit når det en en administrator som legger det ut., mens når vi vanlige brukere gjør det blir det fjernet med en gang. Hjelper vel lite å rapportere det, da admin sansynelig har stor påvirkning av behandlingene av rapportene.

Brukerens avatar
medlem i 184 måneder
 

Re: Little Angry Boy «offisielt» lansert

Innleggav HenrikWL » fre 17.06.2011 15:38

Det er admin som eier og driver siden, derfor er det admin som bestemmer hva som skal være der og hvem som får legge det ut. Dette er ikke noe demokrati, det er en privat nettside – selvsagt skal eierne få lov til å gjøre det de vil.

Kommentarer ovenfor her om «community-side med brukergenerert innhold» ser jeg på som malplasserte – i beste fall lurer jeg på om det er de samme sidene vi besøker. Brukerne som genererer innhold (artikler) her kan jeg vel stort sett telle på én hånd, 2-3 av dem er administratorer.

Dette er virkelig storm i et vannglass.

Brukerens avatar
medlem i 179 måneder
 

Re: Little Angry Boy «offisielt» lansert

Innleggav Andreas_S » fre 17.06.2011 15:45

Å betrakte det som storm i det hele tatt er vel ganske drøyt. Har jo bare kommet noen få kommentarer her..

Det så ut som fine produkter, men prisene synes jeg personlig er for høye og utvalget er for dårlig. Men et sted må man jo begynne og.

Brukerens avatar
medlem i 190 måneder
 

Neste

Returner til Artikler (iPod1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]