Apple med oppdatering til iPhone og iPod Touch

Apple med oppdatering til iPhone og iPod Touch

Innleggav admin » ons 03.02.2010 10:38

Apple oppdaterer iPhone OS

Apple slapp i går kveld en liten oppdatering til iPhone og iPod Touch. Oppdateringen sender programvaren opp i versjon 3.1. og skal forbedre målingen av batterinivået, rette feil med applikasjoner som ikke vil starte og en feil med japanske tastaturer. Oppdateringen er tilgjengelig i iTunes og er anbefalt for alle iPod Touch og iPhone-brukere.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

...i tillegg så har

Innleggav terjes » ons 03.02.2010 12:53

...i tillegg så har internett-deling (tethering) igjen blitt mulig for oss med Onecall-abonnement....

Brukerens avatar
medlem i 207 måneder
 

tethering har jeg hatt siden

Innleggav tomsl » ons 03.02.2010 13:49

tethering har jeg hatt siden 3.0 oppdateringa.
medlem i 183 måneder
 

Re: Apple med oppdatering til iPhone og iPod Touch

Innleggav terjes » ons 03.02.2010 14:10

I linken under vil du forstå at ikke alle har vært så heldige som deg... :-/

viewtopic.php?f=408&t=228537&hilit=tethering+onecall

Brukerens avatar
medlem i 207 måneder
 

Hackerne hevder at dette kun

Innleggav Randy » ons 03.02.2010 16:12

Hackerne hevder at dette kun er for å demme opp for alle dem som vurderer å jailbreake telefonene sine etter at 4.0 ikke dukket opp sammen med iPaden..

Jeg tror de har helt rett, for å jailbreake var det første jeg gjorde etter at keynoten var ferdig. Har hatt original software i to år nå, men er drittlei av å vente på multitask og mapper på springboardet..

PS: Selvfølgelig er det nok noe nyttig i updaten, men det er minimalt, og bare for å legitimere en update som vil stenge for jailbreak..
medlem i 217 måneder
 

Enig Randy. Jeg også

Innleggav daggad » ons 03.02.2010 16:32

Enig Randy. Jeg også Jailbreaket telefonen min i går siden det virker som Apple ikke vil komme med multitask på lang tid enda... :(

Brukerens avatar
medlem i 176 måneder
 

Nå er forøvrig 3.1.3 også

Innleggav Randy » ons 03.02.2010 16:53

Nå er forøvrig 3.1.3 også hacket, men har ingen hast med å oppdatere av den grunn, venter på noe bra..

Slik jeg ser det vil det ikke komme noe 4.0 på en lang stund enda, ihvertfall ikke noen mnd. Da ville apple vist 4.0 sammen med iPaden, hele verden fulgte med på den keynoten, og de hadde trengt den ekstra dytten i ryggen 4.0 ville gitt dem. iPaden har jo fått kritikk for akkurat de samme tingene iPhone har fått kritikk for. Når apple ikke tok frem 4.0 ved denne anledningen betyr nok det at 4.0 ikke er klart for verden enda..

Jeg har prøvd å jailbreake telefonen min med et par mnd mellomrom siden jeg fikk den, men har alltid gått tilbake til original SW ettersom jeg har vært forfulgt av problemer. Nå fungerer jailbreaken helt perfekt, og iPhonen min er enda bedre enn den noen gang har vært. Råtipset må være å ikke innstallere ALT av stæsj som finnes, winterboard og ulike themes, sammen med andre ting som kjører i bakgrunnen er med å gjøre telefonen treg. Jeg har en 3G, og min telefon er like snappy nå som før jailbreak..
medlem i 217 måneder
 

Det er vel en grunn til at

Innleggav Nafoni » ons 03.02.2010 17:33

Det er vel en grunn til at Apple ikke har valgt å tilby multitaskin (enda).

Brukerens avatar
medlem i 178 måneder
 

lurer på om noen har den

Innleggav jonnybravo » ons 03.02.2010 18:32

lurer på om noen har den hacken til 3.1.3 da jeg er noob og oppdaterte iphonen min.. gjerne send meg mail t_a_braathen@hotmail.com
medlem i 170 måneder
 

Denne oppdateringen

Innleggav Redgarden » ons 03.02.2010 20:40

Denne oppdateringen nullstilte alle appene mine... Ikke noe stress å skrive inn passordet på facebook på nytt, men verre med at alle savegamene på NFS Shift forsvant! Noen som opplevde det samme? Noen som vet om savegamene ligger "gjemt" et eller annet sted i iTunes? Dumme meg antok at iTunes tok backup av appene før programvaren ble oppdatert.
medlem i 176 måneder
 


Returner til Artikler (iPod1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]