Prosjektleder\Utvikler\Medgrunder til spennende ide

Prosjektleder\Utvikler\Medgrunder til spennende ide

Innleggav jmk85 » tir 01.04.2014 23:37

Hei alle sammen.

De siste månedene har jeg brent inne med en spennende app-ide som jeg mener har et stort globalt potensial. (Det har dere sikkert hørt før)

For å vise at dette er noe jeg faktisk har jobbet mye med og har troen på har jeg hittil gjort følgende:
- Kontaktet en rekke utviklingsfirmaer for å få pris, samt håp om mulig partnerskap
- Kontaktet innovasjon Norge for å få litt tips og råd
- Vært i møte med Startuplab for å få ytterligere tilbakemeldinger, tips etc.
- Markedstestet ideen på en rekke venner og bekjente i målgruppen med veldig gode tilbakemeldinger.

Samtlige jeg har vært i kontakt med syntes ideen er spennende og mener den har et potensial. Utfordringen er derimot at jeg ikke har noen form for "team" og selv ikke besitter noen teknisk kompetanse. Programmering er definitivt ikke mitt felt. Derfor har fremdriften stoppet i påvente i jakt på mer kompetanse.

Jeg søker derfor etter en person som kan gjøre at man kommer videre til steg 2. Å gå igang med utviklingen. Skal ikke legge skjul på at dette er et nytt felt for meg, men har prøvd å innhente så mye kunnskap jeg kan på området slik at jeg har noe å slå i bordet med.

Jeg søker derfor i praksis følgende:
- En medgrunder \ prosjektleder på det tekniske (da en del trolig må outsources. Design etc)
- Eventuelt en utvikler (Android eller IOS. Helst begge men skjønt at de finnes det få av:)

Appen er ganske omfattende i form av at det er en del ting som må implenteres. Den er derfor ikke laget over natten. Har fått anslag på 200-300 timer.
Den skal lages på engelsk da den har muligehter til å slå ann over hele verden og spre seg raskt.

Burde utvikles native på IOS og Android.

Ønsker en som tenner på ideen og har lyst til å være med på et spennende eventyr. Ønsker selvfølgelig å tilby cut av fremtidig inntekt, eventuelt partnerskap + timesbetaling (etter avtale)da jeg ønsker at vedkommende har samme interesse som meg i form av å gå "all in" og ha en solid motivasjon for å dedikere seg til dette.

Dersom dette er av interesse, vennligst send meg en mail på jmk85@outlook.com så avtaler vi et uforpliktende møte med gjennomgang av ideen, betaling etc.

Forutsetninger:
- Noe erfaring
- Bor i Oslo eller i nærheten
- Er villig til å signere på en NDA
- Har tid til å dedikere seg til et spennende prosjekt

Ser frem til å høre fra nettopp deg!
medlem i 120 måneder
 

Returner til Stillinger og tjenester



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere