Dyktig programmerer (iPhone, iPad, Android) søkes!

Dyktig programmerer (iPhone, iPad, Android) søkes!

Innleggav emyrli » man 27.02.2012 22:59

Er du personen vi søker etter?

Lett omgjengelig ressurskraft som er skikkelig dyktig på utvikling av avanserte programmer til iPhone, iPad eller Android? Ønsker du å være med på å skape noe, for så å faktisk leve av dette til slutt? Lei av din nåværende jobb, søker nye utfordringer, og lengter etter å gjøre noe du virkelig KAN og VIL?

Vi har en mindre komplisert og lett gjennomførbar forretningside til et marked uten noen som helst form for konkurranse, derav denne forespørsel!

Krav til søker:

Vi ønsker en person med initiativ og engasjement innenfor programmering, som har en effektiv og strukturert arbeidsform. Kandidaten vi søker må kunne jobbe selvstendig, og må ha evnen til å lede andre programmerere i fremtiden.

Vi tilbyr spennende og utfordrende oppgaver, konkurransedyktige betingelser, og medeierskap for rette vedkommende!


Hvis du ikke er den vi leter etter, så har du kanskje en lovende slektning/bekjent som VIRKELIG KAN, og VIL skape noe han eller hun kan være stolte av?!



Kortfattet søknad og cv mottas på:

programmerer@linuxmail.org



Opp og frem!!!
medlem i 145 måneder
 

Re: Dyktig programmerer (iPhone, iPad, Android) søkes!

Innleggav Unkny » tir 28.02.2012 10:22

Hva firma er dette ? Er greit å vite hvor man eventuelt skal søke.

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Re: Dyktig programmerer (iPhone, iPad, Android) søkes!

Innleggav MSg » tir 28.02.2012 11:14

Denne ble flyttet til stillingsdelen av forumet. Selvom det søkes programmerer til iOS-/Androidplattformer skal det ikke ligge slikt i programvaredelen av forumet.

Du har også allerede postet denne og fått den fjernet en gang men jeg gir den en sjanse til.

Vil også få med at hvis jeg skulle søkt en stilling hadde jeg mer enn gjerne villet visst hvilket firma jeg søkte meg inn i samt hvem som faktisk har skrevet søknaden (navn, stilling etc.)

Vennligst endre på dette så får tråden lov til å leve.
Sist endret av MSg den tir 28.02.2012 11:17, endret 1 gang
Grunn: La til info.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 224 måneder
 


Returner til Stillinger og tjenester



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]