Søker designer til godt betalt oppdrag (headere, bannere ect

Søker designer til godt betalt oppdrag (headere, bannere ect

Innleggav Iin » man 01.08.2011 12:20

Hei!

Jeg søker en som er dyktige på design av bannere, illustrasjoner, logo, header og lignende elementer som skal brukes i et større norsk tekstbasert nettspill innenfor sjangeren mafia. Arbeidet er betalt med et romslig budsjett.

Jeg velger å ikke gå ut med hvilket nettsted det er snakk om her, men send meg en PM eller epost dersom du er interresert i arbeidet, så får du nærmere info.

Det er i alt snakk om en stor mengde bannere (med banner mener jeg et grafisk element bestående av overskriftstekst og en illustrasjon) som skal designes. Om betalingen skjer per banner, ved timespris eller en totalpris kan vi bli enige om. Dersom du tar kontakt gir jeg gjerne eksempler på hva slags bannere det er snakk om, og andre detaljer om arbeidet. I tillegg er det snakk om en hoved-header som skal være på toppen av nettstedet, samt en rekke mindre grafiske elementer (ikoner, små illustrasjoner ol).

Du trenger ikke være en erfaren designer med stor portefølje (selv om det er et pluss). Vi er også interessert i unge og utforskende designere, vi er åpne for alle. Ettersom arbeidet består av mange elementer, er det ikke et must at man designer alt, og vi forbeholder oss også retten til å stoppe deg underveis og kun betale for det du har gjort så langt.

Du må kunne samarbeide tett med utvikler av nettstedet, enten over chat eller telefon. Du må også kunne starte å designe så snart som mulig.

Ta gjerne kontakt på PM eller på epost (pohjoh@gmail.com) dersom du er interessert eller vil har mer info. :)
medlem i 152 måneder
 

Returner til Stillinger og tjenester



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]