Lage hjemmeside for MobilFix

Lage hjemmeside for MobilFix

Innleggav skyrate » lør 30.01.2010 18:55

Hei alle dere flinke kreative mennesker.

Mobilfix er et selskap som har drevet innen telecom i en år rekke. Det nyeste produktet vårt er service på iPhone. Markedet for rep av Apple produkter er stadig voksende og derfor ønsker Mobilfix å være med fra starten.

Vi er blandt Norges fremste innenfor fin eleketronikk og har tung faglig kunnskap innen IT/Telecom/Sikkerhet med mye mer. Mobilfix er frem til nå drevet på dugnad og skal nå over til heltidsjobb for flere av oss.

I den anledningen har vi behov for å skreddersy en løsning på vår web som gjør at kundene våre kan motta informasjon om nyheter innen våre grener samtidig som det kan handles deler og bestilles service på defekt utstyr. Sistnevnte skal være kompleks nok til å kunne logges på og følge service utviklingen på innmeldt defekt utstyr.

Til slutt ønsker vi at Mobilfix skal bli et samfunn for våre felles Apple intr altså er forum modul også ønskelig.

Systemet MÅ være et 100% web drevet konsept.
Systemet MÅ være i samme layout.

Send gjerne epost til frode@mobilfix.no med forslag til hvordan dette kan løses. Det er selvsagt avmålt penger til dette, men om du sikter høyt er ikke dette aktuelt.

Mobilfix kjøper ikke konsept før det er helt ferdig. Med dette menes at vi ønsker visuelle demoer før vi binder oss til kjøp.

Selv liker vi iFixit.com og unlock.no sine design og måter å løse web sider på. Stjel gjerne ideer fra disse om man er usikker på design.

Sist men ikke minst: Det må være en publisering motor på baksiden som er enkel for oss å betjene.

Ta gjerne en kikk på siden vi har i dag. Dette er IKKE slik vi ønsker det :)

Hører evt fra dere :)
Sist endret av skyrate den søn 31.01.2010 9:16, endret 1 gang
medlem i 183 måneder
 

Re: Hjemmeside til MobilFix

Innleggav taG » lør 30.01.2010 19:14

Dere sier ikke noe om budsjett. Dere forventer altså at mange skal legge ned masse arbeid i konseptutvikling uten at kompensasjon er en selvfølge. Dette blir gjerne omtalt som spekulativt arbeid og er fra mitt synspunkt en fremgangsmåte som undergraver seriøsiteten til firmaet. Mer om spekulativt arbeid [engelsk]. Jeg ønsker Mobilfix lykke til men ber dere spekulere (pun intended) litt på poengene bak nevnte lenke.

Poenget mitt er at dere heller ser på porteføljene til de som kunne tenke seg å jobbe med Mobilfix og utifra det grunnlaget velger en som kan bli samarbeidspartner på prosjektet. På det viset respekterer dere tiden til alle som ikke vinner «anbudet» om vi skal kalle det for det. Dere bør også konkretisere budsjettet for denne jobben.

Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 

Re: Hjemmeside til MobilFix

Innleggav skyrate » søn 31.01.2010 8:33

Må kanskje si meg enig i at dette kunne oppfattes slik.

Poenget er ikke å be mange mennesker bruke masse tid på dette. Ideen bak tråden var snarere å luke ut alle dem som ikke har gjort noe slik før.

Vi er ikke noe flinke på det vi ber om derfor aner vi ikke verdien bak hva vi ønsker oss. Derfor legger jeg ut en tråd her slik at vi kan få en diskusjon rundt dette inkl kostnadsrammer for en slik løsning.

Håper det rettet noe opp i hvordan jeg/vi tenker.

Med demo menes at det kryr av moduler og løsninger i tråd med hva vi etterspør. Vi ønsker en sammensatt pakke som ser lik ut uansett hvor du befinner deg i vår web. Dere som driver med webdesign er mer bevandret enn oss her.

Budsjett er ikke offentlig for dette skal ikke være styringsdelen av produktet. Det finnes mange studenter etc der ute som trenger ekstra penger og som er veldig flinke på konsept av dette slag.

Alle vet verdien av sin egen innsats og kan komme med tilbud utfra dette vel?
medlem i 183 måneder
 


Returner til Stillinger og tjenester



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron