App til GEAR4 unity remote

App til GEAR4 unity remote

Innleggav Velvelkjell » tor 04.06.2015 18:14

Hei,jeg er temmelig ny inne her men har hatt ipad og iphone iPod i endel år men nå har jeg vel gjort enda et teit kjøp eller det føles i allefall sånn:) har kjøpt en gear4 remote greie sånn at jeg skal få brukt i tinga mine som fjernkontroll men det var jaggumeg lettere sagt enn gjort for nå sitter jeg her med hele trynet fullt av postkasser og enda en dings jeg ikke får brukt.... Håper noen her inne kan hjelpe meg med dette:) har en ipad og en iphone 4 og en gammal iPod touch men jeg får ikke unity remote appen til noen av dem.... Tror jeg har oppdatert iOS så det er for nytt kan noen hjelpe meg og forklare hva jeg skal gjøre for å få fiksa det? På forhånd takk for alle gode råd :) mvh Kjetil
medlem i 107 måneder
 

Re: App til GEAR4 unity remote

Innleggav hansk_e » tor 04.06.2015 23:59

Et kjapt søk på Amazon
WATCH OUT - No longer supported by Gear4 - DISCONTINUED - NO IOS APP AVAILABLE IN US OR UK Totally useless and I guess I should have noted last review was in 2011. DO NOT WASTE MONEY!
medlem i 146 måneder
 

Re: App til GEAR4 unity remote

Innleggav Velvelkjell » fre 05.06.2015 16:25

Okei :( genialt at Elkjøp og expert selger dritten fremdeles da....møkkaopplegg altså... Er vel bare å bestille seg I red eller annen irblaster/plug da skjønner jeg.....
medlem i 107 måneder
 

Re: App til GEAR4 unity remote

Innleggav jerry.c.bush » fre 05.06.2015 17:56

30 dagers bytterett der vel?

Brukerens avatar
medlem i 156 måneder
 

Re: App til GEAR4 unity remote

Innleggav Velvelkjell » lør 06.06.2015 2:52

Ja eller livslang idiotplakat på MIN rygg;) velvel kunne ha vært værre jeg har sikkert mere ubrukelige ting som kan holde den med selskap:) takker så mye for all hjelp og innspill
medlem i 107 måneder
 

Re: App til GEAR4 unity remote

Innleggav hansk_e » lør 06.06.2015 19:00

En liten avsporing, man kan anbefale logitech harmony.

Dette er den beste universalfjernkontrollen jeg har vært borti, og den har også en grei iOS app. Men ulempen er den koster jo en god del da....
medlem i 146 måneder
 


Returner til iPhone ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere