Min erfaring med Apple Watch

Re: Min erfaring med Apple Watch

Innleggav Hall11 » tor 15.10.2015 14:04

Jeg har hatt klokka snart ei uke nå og jeg er kjempefornøyd. Jeg var litt spent på batterikapasiteten etter alt som har blitt skrevet om dette, men jeg har ennå ikke klart å bruke mer enn 65 % av kapasiteten på én dag. Jeg har normalt 50-55 % ledig kapasitet igjen når jeg legger klokka til lading rundt midnatt.

"Autowave" - du ønsket å endre måten tiden vises på. Jeg vet ikke om det er mulig. Det jeg imidlertid vet er at på norsk så brukes "." og ikke ":" mellom time og minutter. Dermed viser m.a.o. klokka korrekt (i engelsk skriftspråk brukes imidlertid ":" og det har nok forplantet seg litt til Norge).

Flott å få meldinger, etc inn på klokka. Siri er også flink til å forstå meg når jeg svarer på SMS-er. Har lastet ned DataMan som viser hvor mye datatrafikk jeg har igjen på mitt telefonabonnement hver måned. Gir en rask og enkel oversikt på klokka ("overblikksbilde").
medlem i 225 måneder
 

Re: Min erfaring med Apple Watch

Innleggav geircito » ons 21.10.2015 19:48

watchOS 2.0.1 er nettopp kommet (21.10.2015)

Fixer:
● Fixes an issue that could cause software updates to stall
● Fixes issues that were impacting battery performance
● Resolves an issue that prevented a managed iPhone from syncing iOS Calendar events to Apple Watch
● Addresses an issue that could prevent location information from properly updating
● Fixes an issue that could cause Digital Touch to send from an email address instead of a phone number
● Addresses an issue that could cause instability when using a Live Photo as a watch face
● Resolves an issue that allows the sensors to stay on indefinitely when using Siri to measure heart rate

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: Min erfaring med Apple Watch

Innleggav Lurium » ons 18.11.2015 19:54

Ser stadig flere med epleklokke på armen.

Hva er de eiere som er her sine erfaringer, positive og negative på klokka?
medlem i 234 måneder
 

Re: Min erfaring med Apple Watch

Innleggav Ogga » ons 06.07.2016 19:47

Jeg vurderer en Apple Watch. Hva sier folket som har hatt den en stund? Kjekk gadget eller bare tull?
medlem i 222 måneder
 

Re: Min erfaring med Apple Watch

Innleggav BrumBrum74 » tor 07.07.2016 8:45

Kjekk gadget.

Om du kjøper brukt kan du gjøre et godt kjøp nå.

Verdt pengene synes jeg i alle fall.

Brukerens avatar
medlem i 201 måneder
 

Re: Min erfaring med Apple Watch

Innleggav DADDY » fre 08.07.2016 18:34

Ogga skrev:Jeg vurderer en Apple Watch. Hva sier folket som har hatt den en stund? Kjekk gadget eller bare tull?


Tull.

Om natta må den lades, da burde den fulgt med på søvnen din.

Elsker leker, men denne ble for drøy.

Brukerens avatar
medlem i 188 måneder
 

Re: Min erfaring med Apple Watch

Innleggav gvalstad » lør 09.07.2016 16:22

Kjekk gadget.

Meldinger, telefon, postens sporing, bank, musikk osv
medlem i 190 måneder
 

Forrige

Returner til iPhone ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron