Forhåndsbestille Apple Watch fra Apple Store USA

Re: Forhåndsbestille Apple Watch fra Apple Store USA

Innleggav desibabu » man 29.06.2015 10:12

Hvordan blir det med MVA i Sverige? Slipper man å betale for det eller, planlegger jo en biltur til DK så kan på vei tilbake plukke en.
medlem i 182 måneder
 

Re: Forhåndsbestille Apple Watch fra Apple Store USA

Innleggav Superhai » man 29.06.2015 11:00

DADDY skrev:Er dette en flopp som jeg bør stå over?


Jeg var i England kort tid etter at klokka var lansert, og det var ikke noe problem å få tid til å få se på denne, uten å avtale timer - derimot kunne de ikke selge en til meg. Så jeg tror nok stormen Apple forventet ikke kom. Men når det er sagt er det en fiffig liten sak. Det er derimot for meg som ikke bruker klokke på armen i utgangspunktet, ikke så mye verdi i den. Jeg har alt jeg trenger i telefonen. Og å bruke den som et stilikon - den må lades hver dag, og du vil kanskje bytte den når ny modell kommer året etter.

Nordmenn må betale svensk mva, og får ikke noe returnert. Men du trenger ikke betale norsk mva.
medlem i 131 måneder
 

Re: Forhåndsbestille Apple Watch fra Apple Store USA

Innleggav turb0man » man 29.06.2015 11:55

http://store.apple.com/se/watch/bands

Fy fan førr nån prisa på klokkereim! Korsn i fan kan ei stålreim koste nesten 5000,- ?

=-O

Brukerens avatar
medlem i 186 måneder
 

Re: Forhåndsbestille Apple Watch fra Apple Store USA

Innleggav DADDY » man 29.06.2015 14:05

@Superhai, hvorfor fikk du ikke lov til å kjøpe?

Tenker jeg blir sur hvis jeg er Berlin og ikke får kjøpe..., men er fortsatt litt usikker om versjon 1 er den riktige.

Brukerens avatar
medlem i 188 måneder
 

Re: Forhåndsbestille Apple Watch fra Apple Store USA

Innleggav Josh82 » tir 30.06.2015 2:01

DADDY skrev:@Superhai, hvorfor fikk du ikke lov til å kjøpe?

Tenker jeg blir sur hvis jeg er Berlin og ikke får kjøpe..., men er fortsatt litt usikker om versjon 1 er den riktige.


Har ikke vært mulig å kjøpe klokken over disk på Apple store's fysiske butikk før inntil nå nylig var nok derfor han ikke fikk kjøpe den
medlem i 226 måneder
 

Re: Forhåndsbestille Apple Watch fra Apple Store USA

Innleggav DADDY » tir 30.06.2015 10:38

Takk, da forstår jeg det bedre.

Blir nok litt ferieshopping.

Brukerens avatar
medlem i 188 måneder
 

Re: Forhåndsbestille Apple Watch fra Apple Store USA

Innleggav turb0man » tir 30.06.2015 10:58

My brother kjøpte på Apple Store i London igår :)

Brukerens avatar
medlem i 186 måneder
 

Re: Forhåndsbestille Apple Watch fra Apple Store USA

Innleggav Superhai » tir 30.06.2015 11:15

Josh82 skrev:
DADDY skrev:Har ikke vært mulig å kjøpe klokken over disk på Apple store's fysiske butikk før inntil nå nylig var nok derfor han ikke fikk kjøpe den

Ja, det var derfor. Hun som jobbet der var veldig ivrig og jeg kunne prøve forskjellige modeller (jeg spurte ikke om å prøve edition-modellene), og hun var nesten litt lei seg for at man kun kunne bestille online. Jeg er vel nesten glad for at den ikke kunne kjøpes der og da, for jeg hadde antageligvis gjort det... og kanskje angret når jeg kom hjem.
medlem i 131 måneder
 

Re: Forhåndsbestille Apple Watch fra Apple Store USA

Innleggav DADDY » tir 14.07.2015 16:34

Hva tror folket om klokka?

Er det må-ha eller skal jeg droppe det?

Stille om klokka her på forumet.

Brukerens avatar
medlem i 188 måneder
 

Re: Forhåndsbestille Apple Watch fra Apple Store USA

Innleggav mortengutt » ons 15.07.2015 9:13

Jeg har hatt klokken siden første dag den ble sluppet på markedet og er knallfornøyd, bruker den hver dag og genialt på treningen. Men det er smak og behag om det noe en "må ha". Men jeg merker daglig at det er et blikkfang, for merker folk på bussen, jobb og ute på byen spør og ser på den - så det er jo absolutt noe folk er nysgjerrige på. Men om det er noe alle og enhver vil bruke minst 4000 kr på er en annen sak.

For min del handler det om interesse og at jeg er en geek som liker teste ut nye ting. Folk var jo ikke begeistret når iPaden kom heller, men fikk den dagg 3 etter den ble sluppet i USA og når jeg satt på en internettkafe med ca 30 ukjente forbipasserende rundt meg merket jeg at den ville bli en hit. Klokka kan ikke sammenlignes helt, men opplever tilstadighet at folk spør om den, vil prøve den samt få en litt tour... Blir spennende å se hvordan den utvikler seg og om det blir en stor salgshit når den kommer ut i hele verden. :)
medlem i 222 måneder
 

Re: Forhåndsbestille Apple Watch fra Apple Store USA

Innleggav Hall11 » tor 16.07.2015 14:28

Klokka vil jo fra i morgen kunne kjøpes på utvalgte butikker i Sverige. Om den fremdeles er tilgjengelig om noen uker, kunne det vært greit å ta en tur over grensa. Vil det være noen som helst forskjeller på denne klokka og den man etter hvert får kjøpt i Norge, mon tro? Når vil klokka kunne kjøpes her i landet tror dere?
medlem i 225 måneder
 

Re: Forhåndsbestille Apple Watch fra Apple Store USA

Innleggav monken » tor 16.07.2015 19:49

Så lenge du kjøper den i et EØS-lønd spiller det ingen rolle hvilket tror jeg.
Løp og kjøp over grensa viss ikke forbrukerkjøpsloven er så viktig for deg :-P

Tipper du får kjøpe den her i landet rundt lanseringen av ny iPhone her i landet
medlem i 177 måneder
 

Re: Forhåndsbestille Apple Watch fra Apple Store USA

Innleggav DADDY » fre 17.07.2015 9:53

Wir haben die Apple Watch für dich reserviert.


;)

Ned for frokost så ber jeg en av Berlins taxier om å kjøre meg til Apple.

EDIT: Kjøpt.

Brukerens avatar
medlem i 188 måneder
 

Forrige

Returner til iPhone ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere