Apple Watch i USA

Apple Watch i USA

Innleggav Retina » man 16.03.2015 21:40

Skal til New York 29. april, altså 5 dager etter lansering av A Watch.

Hadde håpet på en tidligere realease da det hadde vært større sannsynlighet for å kunne fisket med seg en hjem.. Har noen noe tips om hvordan jeg skal få tak i denne, da den mest sannsynlig er utsolgt da jeg ankommer? :-D

Brukerens avatar
medlem i 113 måneder
 

Re: Apple Watch i USA

Innleggav troffen » tir 17.03.2015 0:07

De skulle vel åpne for forhåndsbestilling 10.april, så du kan jo sjekke med hotellet om det er greit å bestille en med levering dit. Vi gjorde det med en barnevogn en gang og det var null stress (med unntak av at den skulle kommet 2 dager før vi kom, men ble levert sent dagen før vi reiste hjem da :rolls eyes: )

Ellers er det vel det samme der som her når det er mangel på noe. Dvs at privatpersoner videreselger med fortjeneste.
craigslist.org tilsvarer vel finn.no der borte så du kan jo sjekke der eller ebay.
medlem i 198 måneder
 

Re: Apple Watch i USA

Innleggav bzzlink » tir 17.03.2015 19:57

Det pleier også å være mulig å forhåndsbestille med henting i butikk.
medlem i 192 måneder
 

Re: Apple Watch i USA

Innleggav Retina » tir 17.03.2015 20:18

Tenkte faktisk på det.. Men kan jeg bruke et norsk-visa kort på apple.com/us/ da? :-)

Brukerens avatar
medlem i 113 måneder
 

Re: Apple Watch i USA

Innleggav anders72 » søn 12.04.2015 20:10

Bestilte med amerikansk visa og amerikansk adresse via myus.com. Men ordren ble kansellert:(

Apple godtar ikke bestillinger som sendes via JetCarrier, MyUS og liknende fraktvideresendingstjenester.

Tror det kommer til å være nesten umulig å få kjøpt denne i butikk etter 24 april også, Apple anbefaler jo at folk bestiller på nett.

Har kjøpt iPhone i USA, trikset da å stå i kø før butikken åpner. Jeg måtte prøve flere butikker og t-banen rundt etterhvert som butikkene åpnet.
medlem i 164 måneder
 


Returner til iPhone ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]