iPhone 6 vil ikke koble til Tomtom bilholder med Bluetooth

iPhone 6 vil ikke koble til Tomtom bilholder med Bluetooth

Innleggav Honday » lør 15.11.2014 21:07

Hei
Har en tomtom bilholder med handsfree. Se linken.
http://www.tomtom.com/en_us/products/accessories/for-smartphone/hands-free-car-kit-smartphone-9UOB.052.03/

Problemet er at med min gamle iPhone 5 hadde jeg ingen problemer med å koble til den via Bluetooth. Men nå med min nye iPhone 6 så finne den ikke bilholderen. Den kommer ikke opp i listen engang.

Er det noen som vet hva problemet kan være?

Brukerens avatar
medlem i 207 måneder
 

Re: iPhone 6 vil ikke koble til tomrom bilholder med Bluetoo

Innleggav Macini » søn 16.11.2014 0:01

Bare for å begynne et sted! Hva gjør du når du skal koble iPhone 6 sammen med TomTom-holderen?

Brukerens avatar
medlem i 216 måneder
 

Re: iPhone 6 vil ikke koble til Tomtom bilholder med Bluetoo

Innleggav bzzlink » søn 16.11.2014 13:52

Finnes det noen måte å nullstille TomTom'en?

Kanskje den kan være parret, med et gitt antall enheter, og du har nådd det antallet?
medlem i 192 måneder
 

Re: iPhone 6 vil ikke koble til Tomtom bilholder med Bluetoo

Innleggav Macini » søn 16.11.2014 13:54

Når du skal paire en TomTom-holder så må du holde inne knappen på høyre side noen sekunder så den går i meny-modus og følge anvisnigene videre, har gjort dette noen ganger

Brukerens avatar
medlem i 216 måneder
 

Re: iPhone 6 vil ikke koble til Tomtom bilholder med Bluetoo

Innleggav Honday » søn 16.11.2014 21:41

Hei igjen
Måtte lete etter bruksanvisningen etter at jeg fant ut at det ikke var telefonen som var problemet. Men nå ordnet det seg.
Når jeg kjøpte den så måtte jeg sette den søkbar. Har byttet telefon noen ganger siden den gangen og ikke trengt å gjøre det igjen fordi backupen har tatt seg av det. Den har overført alle Bluetooth koblingene. Men denne gangen så har den ikke gjort det. Vet ikke hvorfor.
Når jeg fant bruksanvisningen og fikk satt den søkbar så koblet den til med en gang.

Tusen takk. :-)

Brukerens avatar
medlem i 207 måneder
 


Returner til iPhone ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]