Tilbehørsbutikken er åpen!

Tilbehørsbutikken er åpen!

Innleggav Tilbehørsbutikken » lør 11.10.2014 22:16

Da har butikken om sider åpnet, og er klar for visitering.
Jeg kan som stolt medeier meddele at Tilbehørsbutikken har nå åpnet!

Ta en titt, og se om det er noe du trenger av tilbehør til din telefon!

(Finner dere noen feil eller mangler, meddel dem gjerne med Viktor Græsholt eller Adrian S. Nilsen på Facebook eller send mail til kundeservice@tilbehorsbutikken.no)

http://tilbehorsbutikken.no/
medlem i 113 måneder
 

Re: Tilbehørsbutikken er åpen!

Innleggav oscarthegreat » lør 11.10.2014 23:32

Forsiktig start? Beskjedent utvalg. :bitchin:
medlem i 157 måneder
 

Re: Tilbehørsbutikken er åpen!

Innleggav nightking » lør 11.10.2014 23:33

Det burde vel også stå at laderne er til iphone 6 og evt ipads
medlem i 188 måneder
 

Re: Tilbehørsbutikken er åpen!

Innleggav Tilbehørsbutikken » søn 12.10.2014 2:03

Tar alt til vurdering for å gjøre butikken bredre.
Takk for all tilbakemelding
medlem i 113 måneder
 

Re: Tilbehørsbutikken er åpen!

Innleggav KBiPhone » søn 12.10.2014 7:26

Powerbank sier capasitets range 2000-4500...det er ikke noe valg om å velge det ene eller det andre...men de kan vel ikke variere så mye. Må være enten eller vel?

Brukerens avatar
medlem i 180 måneder
 

Re: Tilbehørsbutikken er åpen!

Innleggav Tilbehørsbutikken » fre 31.10.2014 19:32

Det går på hvor mye du kan lade den opp
medlem i 113 måneder
 

Re: Tilbehørsbutikken er åpen!

Innleggav AndreasP » lør 01.11.2014 22:31

Hei,
Er noe av det du selger på nettsiden ekte? Det aller meste ser ut som om det er piratkopier..
/A

Brukerens avatar
medlem i 212 måneder
 

Re: Tilbehørsbutikken er åpen!

Innleggav Chiang Mai 1963 » lør 01.11.2014 22:51

Tilbehørsbutikken skrev:Det går på hvor mye du kan lade den opp

Det er bemerkelsesverdig stor forskjell på 2000 og 4500. Vil det si at de etter all sansynlighet kan lades til 2000, og ikke mer? Lite tillitvekkende. For meg blir det for mye assosiasjoner til DealExtreme, dessverre.
Sist endret av Chiang Mai 1963 den søn 02.11.2014 1:25, endret 1 gang

Brukerens avatar
medlem i 186 måneder
 

Re: Tilbehørsbutikken er åpen!

Innleggav Dykkeren » lør 01.11.2014 23:34

Tilbehørsbutikken skrev:Tar alt til vurdering for å gjøre butikken bredre.
Takk for all tilbakemelding

Siden dere sier dere er en butikk, så må dere lære dere forskjellen mellom kjøpsloven og forbrukerkjøpsloven. I det hele tatt sette dere inn i hvasom kreves !
medlem i 205 måneder
 

Re: Tilbehørsbutikken er åpen!

Innleggav Tilbehørsbutikken » søn 02.11.2014 2:41

Forskjellen

Det er en god del forskjell på kjøpsloven og forbrukerkjøpsloven. Forbrukerkjøpsloven er ment å verne forbrukereren i ganske stor grad, noe som kommer klart til uttrykk i forbrukerkjøpsloven § 3:

"Det kan ikke avtales eller gjøres gjeldende vilkår som er ugunstigere for forbrukeren enn det som følger av loven her"

Dette innebærer at en profesjonell aktør ikke kan under noen omstendigheter si fra seg ethvert reklamasjonsansvar.

Ser ingen plass på vår nettside som sier at vi ikke har reklamasjonsansvar.

Er det noe konkret du sikter til kan jeg gjerne se på det. Men med den meldingen du skrev kommer vi ingen vei uten noen form for beskrivelse av hva du mener bryter forbrukerkjøpsloven.
medlem i 113 måneder
 

Re: Tilbehørsbutikken er åpen!

Innleggav Dykkeren » søn 02.11.2014 12:26

Dere henviser til kjøpsloven i deres egne handelsbetingelser, men retter markedsføringen mot privatpersoner !
medlem i 205 måneder
 

Re: Tilbehørsbutikken er åpen!

Innleggav AndreasP » søn 02.11.2014 16:06

Jeg mener dere også bør påpeke ovenfor kundene at selv om produktet ser ut som Apple sitt, er dette en piratkopi.. Har forsåvidt aldri sett noen butikk som har gjort dette, men mener fortsatt det hadde vært best slik :P

Men har dere ingen betenkeligheter med å bruke merkenavnet "Earpods" når dette klart er Apple sin merkevare, og dere selger en piratkopi under denne fanen?

======
EDIT: dette emnet er vel også et brudd på retningslinjene til dette forumet?

§1.1 Ulovlig kopiert materiale (piratkopier) er ikke tillatt
Utveksling av, eller forspørsler om utvekslig av, ulovlig kopiert materiale (piratkopier), herunder kopier av rettighetsbeskyttet programvare og musikk, er ikke tillatt. Utveksling av, eller forespørsler om utveksling av, serienummre eller programvare som fremmer urettmessig tilgang til programvare (cracks) er ikke tillatt. Det er ikke tillatt å lenke til sider som formidler eller inneholder piratkopier. Publisering av informasjon fra andre medier, utover allmennt akseptert sitering, er ikke tillatt uten at det foreligger tillatelse fra vedkommende medie.

Brukerens avatar
medlem i 212 måneder
 

Re: Tilbehørsbutikken er åpen!

Innleggav Tilbehørsbutikken » søn 02.11.2014 18:53

Det står ingen plass at dette er Apple sine produkter. Derimot hvordan vår leverandør designer sine produkter er ikke opp til oss. Ønsker du ikke våre produkter? Da dropper du å kjøpe noen ting.
medlem i 113 måneder
 

Re: Tilbehørsbutikken er åpen!

Innleggav AndreasP » søn 02.11.2014 23:35

Dere bruker bevisst merkenavnet "Earpods" som ikke er en modellbetegnelse, men et merkenavn på et Apple-produkt, så jo: dere sier med det at dette er et Apple-produkt. Samtidig selger dere noe som helt tydelig bryter med Apples immaterielle rettigheter (helt tydelig piratkopi av en vare), noe som er DERES ansvar. DERE importerer en piratkopi, for videresalg - noe som i seg selv er ulovlig, ved siden av å være en slett forretningsfilosofi.

Anbefaler folk å styre unna disse.

Og ta det helt med ro, jeg skal ikke kjøpe noe hos dere. Jeg vil bare sørge for at de andre på forumet også er obs på at dere driver "skitten" business.

======

EDIT: Haha, ser dere har vært inne nå i ettermiddag og endret til "Earplugs". Endrer fortsatt ikke faktum at dere har importert piratkopier til videresalg, men et godt steg på veien ^^

Brukerens avatar
medlem i 212 måneder
 

Re: Tilbehørsbutikken er åpen!

Innleggav RC2 » tir 04.11.2014 15:10

Jeg har tatt sjansen og bestilt meg strømbank. Håper den fungerer tilfredsstillende :-)

Brukerens avatar
medlem i 182 måneder
 

Neste

Returner til iPhone ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere