Cover/Case/ScreenPro iPhone 6

Cover/Case/ScreenPro iPhone 6

Innleggav Anders0077 » fre 03.10.2014 7:53

Hei og god morgen alle sammen!

Sittet siden Tirsdag og beundret min nye iPhone 6 :-) Jeg har ikke klart å bestemme meg for:

Skal jeg ha kun beskyttelse bak, da vil jeg i såfall gå for orginal silikon eller skinn cover fra Apple. Hva er best? Jeg ser for meg at silikon cover lett kan bli ¨Seig¨ å få opp fra f.eks lommen? Derimot ser jeg for meg at den vil ligge meget godt i hånda og være ¨klistret¨ til håndflaten, noe som er både trygt og behagelig.

Skinn cover har jeg mest lyst på, men ser for meg at denne lett kan bli ¨møkkete¨ og slitt på kort tid?.. Har space grey, så blir i så tilfelle gå for svart, noe om gjør at skinnet ikke like lett kan ses som møkkete eller slitt.

Har også vurdert Screenprotecter, siden silikon og skinn cover kunn dekker baksiden, men har dette noe for seg? En bekjent har Samsung S5, som har denne screenprot, men skjermen virker ¨ seigg¨jeg hadde tidligere iPhone 5, hadde den i 2 år, hadde aldri noe form for screenprotector på den, og opplevde aldri så mye som en ripe på selve skjermen uansett.

Det skal sies at jeg periodevis brukte en såkalt ¨lommebok¨ case til denne, case, i skinn, som dekket hele baksiden og hadde en front man måtte lokke opp, kunne forøvrig ha 2 bankkort i den, veldig praktisk, MEN... Den gjorde telefonen både tyngre,mer klumpete og tungvindt og måtte fysisk kneppe opp magneten for å se hva som skjedde, ved varsler, ringing e.l
Det er også litt ¨feil¨ i mine øyne, og pakke en så pen telefon inn i en slik case...

Noen som har erfaring med noe av det jeg nevner her? tips, eller anbefalinger?

Takk for hjelpen!


Anders

Brukerens avatar
medlem i 181 måneder
 

Re: Cover/Case/ScreenPro iPhone 6

Innleggav stigzy » fre 03.10.2014 8:11

Hei!

Jeg har bestilt et såkaldt tempered glass på 0.3mm som jeg fester på fronten. Denne barra legger du på, så suger den seg på plass selv uten bobler. Jeg har mistet iPhonen noen ganger med den på, og knust den, men spart frontskjermen på iPhonen 2 ganger til nå! ANBEFALER SLIK!

Ellers så tror jeg at jeg kommer til å gå med naken 6 plus med tempered glass for å gjøre den minst mulig ;) Telefonen er stor nok fra før!

Men hvis jeg skulle valgt av silikon eller skinn, så definitivt skinn. UTROLIG irriterende å ta iPhone med silikon case opp fra lommen!

(Venter fortsatt på min iPhone 6 plus fra apple.no)

Brukerens avatar
medlem i 192 måneder
 

Re: Cover/Case/ScreenPro iPhone 6

Innleggav Anders0077 » fre 03.10.2014 8:15

Stigzy:

Ja, det jeg tenker også, at silikon rett og slett må bli en meget seig og ekkelt bakdel, noe som gjør at man må bruke ¨makt¨ for å få den opp av lommen, ser for meg at det ligger meget kontrollert i handa, men dog, veier dette ikke opp for en så seig bakside ;-)

Kunne du lnket til det screen prot glasset ? er ganske sikker på at jeg blir å gå for en minimalistisk bakside med evt et tynt glass/screen prot... :-)

Brukerens avatar
medlem i 181 måneder
 

Re: Cover/Case/ScreenPro iPhone 6

Innleggav stigzy » fre 03.10.2014 8:23

http://www.ebay.co.uk/itm/171443244753?_trksid=p2060778.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Den linken er til iPhone 6, men finnes også til 6 plus. Det fine med den, er at den har buet kant slik at den passer perfekt til iPhone 6.

Brukerens avatar
medlem i 192 måneder
 

Re: Cover/Case/ScreenPro iPhone 6

Innleggav Anders0077 » fre 03.10.2014 11:26

Takk for Link!

Bestilt nettopp! :-)

Brukerens avatar
medlem i 181 måneder
 

Deksel/lommebok Iphone 6

Innleggav harrietlm » tir 07.10.2014 15:49

Hei.
Jeg har kjøpt meg en ny Ihone og håper med litt bedre beskyttelse å bevare den noe lenger enn min nåværende 4s.

Trenger tios til kjøpt av skikkelig beskyttelse.
Otterbox, Griffin, Lifeguard, andre kjør debatt!
Ønsker også å bruke den som lommebok og da vel ingen av de overnevnte kan det tenker jeg at kanskje jeg kan ha den tynneste av dem og legge telefonen inn i et lommebok etui?

Håper noen der ute kan hjelpe meg og har erfaringer. Kanskje unødvendig å si at pris også er en faktor... :-)
medlem i 185 måneder
 

Re: Cover/Case/ScreenPro iPhone 6

Innleggav Coswordo » tir 07.10.2014 19:22

Www.spigen.com har veldig mange fine.
Har selv bestilt og fått crystal clear plastikk deksel.. Ganske tynt, og veldig pent da man fortsatt ser formen på telefonen godt! De har også flere andre ganske tynne deksler :)
medlem i 180 måneder
 

Re: Cover/Case/ScreenPro iPhone 6

Innleggav stigzy » tir 07.10.2014 19:22

Jeg er i grunn veldig usikker på om jeg skal bruke cover til min iPhone 6 plus. Tenkte hovedsakelig kun tempered glass slik at fronten er litt beskyttet. Men etter å ha reparert sikkert opp mot snart 1000 iphones i mitt ENK, så vet jeg hvor lett kanten på en iPhone bøyer seg, som resulterer i knust skjerm uansett.

Kanskje jeg bare skal bestille noen cover fra kina og prøve meg frem :) Tenker uansett mest mulig slim cover med noenlunde beskyttelse. :bitchin:

Brukerens avatar
medlem i 192 måneder
 

Re: Cover/Case/ScreenPro iPhone 6

Innleggav sap_2000 » tir 07.10.2014 19:40

Har på mine to tidliger iphoner (3GS og 4S) brukt læretui som man dytter telefonen inn i fra dag 1.
4S 64GB har jeg hatt siden lansering og ser fortsatt så godt som ny ut. Beste telfonen jeg har hatt. Null tull. Selger den først når jeg stoler på den nye 6'ern.

Læretuiet som beskytter begge sider har mesteparten av æren for at telefonen er strøken i dag. Tar 0,3 sek å fiske den ut og man holder en ren og original telefon i handa ved bruk.

Håper min 6 gull 128GB blir like bra.
Den skal også inn i et læretui.
Har kjøpt denne http://www.ebay.com/itm/381003981543?_t ... EBIDX%3AIT
medlem i 149 måneder
 

Re: Cover/Case/ScreenPro iPhone 6

Innleggav premium2006 » tir 07.10.2014 22:30

Kjøpte et iphone 6 spigen neo hybrid cover/bumper i fargen gun metal. Er sinnsykt fornøyd.er meget tight og ikke minst pent. Kjøpte dette på amazon fra usa. Ble ca 300,- ink ekspress shipping som tok 4 dager med DHL til nord norge.
Tror dette er så tight at man ikke får sand/støv mellom deksel og rammen, som igjen gir stygge merker.
Anbefales!

http://www.amazon.com/gp/aw/d/B00LL6ZPX ... SY200_QL40

Brukerens avatar
medlem i 194 måneder
 

Re: Cover/Case/ScreenPro iPhone 6

Innleggav IphoneNorway » ons 08.10.2014 7:05


Brukerens avatar
medlem i 188 måneder
 

Re: Cover/Case/ScreenPro iPhone 6

Innleggav Owee87 » lør 11.10.2014 16:38

Noen som har erfaring med Tech21?

Jeg har hørt og lest at dette er en bra case for iphone.

https://www.tech21.com/classic-check-bl ... -iphone-6/
medlem i 151 måneder
 

Re: Cover/Case/ScreenPro iPhone 6

Innleggav oscarthegreat » lør 11.10.2014 20:41

Mange spigen på ebay.
medlem i 157 måneder
 

Re: Cover/Case/ScreenPro iPhone 6

Innleggav Fake87 » tir 21.10.2014 12:37

Veldig mange syns iPhone 6 Plus blir alt for stor med et cover, meg inkludert. Jeg kan derimot anbefale BodyGuardz Carbon Fiber "trekk": http://www.bodyguardz.com/armor-carbon-fiber-apple-iphone-6-5-5.html Denne bevarer baksiden av telefonen og passer perfekt sammen med f.eks Moshi sitt iVizor Tempered Glass som er det som er det beste jeg har funnet til å bevare skjermen på en pen måte.
medlem i 123 måneder
 

Re: Cover/Case/ScreenPro iPhone 6

Innleggav Owee87 » tor 23.10.2014 8:37

Etter at jeg ikke gadd å vente lenger på at det originale silikonetuiet skulle bli tilgjengelig så endte jeg med å bestille i skinn fra apple. Bestilte 15. oktober med forventet leveringstid 27 oktober. Regnet med at det skulle gå kjappere i og med at noen nevnte at de fikk den ca 4 dager før estimert dato. Jeg har fortsatt ikke fått noen update etter at den i følge status ble sendt 16.oktober. Er det ikke mulig å spore pakken? Sendes tydeligvis med "KONINKLIJKE TPG POST BV"
Utålmodig!
medlem i 151 måneder
 

Neste

Returner til iPhone ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron