Etui til iPhone 6

Etui til iPhone 6

Innleggav Tempelhaug » lør 27.09.2014 20:23

Er det noen som har originalt skinnetui (eventuelt silikon) til iPhone 6 som kunne sjekket om det er plass til feks et bankkort + førerkort inni etuiet? Eller noen som har noen formening om det er mulig?
medlem i 181 måneder
 

Re: Etui til iPhone 6

Innleggav Mars » lør 27.09.2014 21:08

jeg vet ikke hva jeg snakker om - men vil tro du må brette tilside de nevnte etuier for å få plassert noe på baksiden av telefonen. virker isåfall litt trøblete.

Brukerens avatar
medlem i 224 måneder
 

Re: Etui til iPhone 6

Innleggav magnusalex » søn 28.09.2014 13:14

Det er plass til et kort, men det tror jeg vil ripe opp telefonen ganske bra. Den er ganske stram rundt kantene, og å ta den av/på for å ta ut et bankkort vil være en dårlig løsning.

Brukerens avatar
medlem i 187 måneder
 

Re: Etui til iPhone 6

Innleggav SajidAmin » søn 28.09.2014 21:36

medlem i 191 måneder
 

Re: Etui til iPhone 6

Innleggav mactiss » man 03.11.2014 17:07

Den så utrolig flott ut! Har du mottatt covere enda, fornøyd?

Er det like fint som på bilde, blir det et slikt et på meg også, når jeg skal oppgradere! Ser at de snart har noe klart til Ipad air 2, spent på det, for dette oset av kvalitet :-)
medlem i 128 måneder
 

Re: Etui til iPhone 6

Innleggav gunnar10009 » tir 04.11.2014 0:01

Sjekker du ut ilounge.com finner du mange løsninger på slike etuier. Jeg bruker etui fra :-) spigen.com
medlem i 185 måneder
 

Re: Etui til iPhone 6

Innleggav mactiss » tir 04.11.2014 16:28

Takker for tips!
Bruker i dag en BookBook på en 4s, som jeg er veldig fornøyd med. Denne tar tre kort pluss egen lomme for sedler. Kunne tenke meg noe lignede for en eventuelt iphone 6.
Har wallet pelle egen lomme for sedler?
Forslag til andre flotte skinn «lommebøker» for iphone 6?
medlem i 128 måneder
 

Re: Etui til iPhone 6

Innleggav bruiseprestine » tor 06.11.2014 22:14


Brukerens avatar
medlem i 175 måneder
 

Re: Etui til iPhone 6

Innleggav SajidAmin » fre 07.11.2014 0:21

mactiss skrev:Den så utrolig flott ut! Har du mottatt covere enda, fornøyd?

Er det like fint som på bilde, blir det et slikt et på meg også, når jeg skal oppgradere! Ser at de snart har noe klart til Ipad air 2, spent på det, for dette oset av kvalitet :-)


Så absolutt! Kvaliteten er heilt topp.
medlem i 191 måneder
 

Re: Etui til iPhone 6

Innleggav Dykkeren » fre 07.11.2014 11:29

Fikk en slik i går http://goo.gl/iB1x6D til 11$ inkl. frakt (iPhone 6 Plus). Grei plass til 1 kort og magneten holder "frontpallen" greit på plass.
medlem i 205 måneder
 

Re: Etui til iPhone 6

Innleggav mactiss » fre 07.11.2014 17:03

SajidAmin skrev:
mactiss skrev:Den så utrolig flott ut! Har du mottatt covere enda, fornøyd?

Er det like fint som på bilde, blir det et slikt et på meg også, når jeg skal oppgradere! Ser at de snart har noe klart til Ipad air 2, spent på det, for dette oset av kvalitet :-)


Så absolutt! Kvaliteten er heilt topp.


Er det lomme til sedler også? og hvor mye kom det på totalt med frakt og moms eventuellt toll?
medlem i 128 måneder
 

Re: Etui til iPhone 6

Innleggav espen007 » fre 07.11.2014 17:43

Vedrørende TweleveSouth: Jeg har hatt covere for både iPad og iPhone fra dem. Ser stilig ut men blir veldig fort slaskete og faller fra hverandre (heper, glidlås, sømmer). Produktet lyser av kvalitet når man ser det på websiden, men det er desverre ikke tilfelle......
medlem i 184 måneder
 

Re: Etui til iPhone 6

Innleggav a_man » lør 08.11.2014 0:20

Det skal også nevnes at TwelveSouth var villige til å sende nye deksler det var feil med. Jeg hadde et til min iPhone 5s, og jeg sendte en mail og sa ifra at dekselet hadde løsnet i limet (selve flippen som dekker skjermen). Fikk beskjed om å sende dem kvitteringen på mail så skulle de sendte meg et nytt et kostnadsfritt. Men jeg var dum og kjøpte dekselet fra en ikke autorisert forhandler. Lurer på om det var ebay eller amazon.

Brukerens avatar
medlem i 196 måneder
 

Re: Etui til iPhone 6

Innleggav Stensilcase » ons 19.11.2014 11:56

Jeg bruker iphone 6 smartfon med en ekte lær etui og jeg har både et bank kort og treningskortet inni fordekselt.. Det gjør den enda mer solid foran i tilfelle om jeg skulle være uheldig å miste den... Kjøpte den fra www.lux-case.no, funker bra! :bitchin:
medlem i 132 måneder
 

Re: Etui til iPhone 6

Innleggav bzzlink » tor 20.11.2014 20:36

Ifølge thewirecutters relativt omfattende test av cases:
http://thewirecutter.com/reviews/best-iphone-6-case/

Så er dette den beste å ha hvis man ønsker å ha med kort:
http://www.amazon.com/gp/product/B00MMT ... nkCode=as2
medlem i 192 måneder
 


Returner til iPhone ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron