Case eller deksel til iphone 6 plus

Case eller deksel til iphone 6 plus

Innleggav fei » ons 24.09.2014 20:12

Var en tur for å se hva som er tilgjengelig til lansering. Telenorbutikken hadde en wallet case i skinn med avtagbart magnetcase for tlf som virket ok. De hadde også en Griffin Survivor slim til 699kr!!. Apple sitt eget er sikkert greit, men her følger det jo ikke med screen guard. Har mest lyst på otterbox defender eller lifeproof men ingen av de er tilgjengelige pr idag. Hva skal dere ha og hva finnes som gir god beskyttelse?.
medlem i 164 måneder
 

Re: Case eller deksel til iphone 6 plus

Innleggav a_man » ons 24.09.2014 20:34

Bestill noe fra http://www.case-mate.eu eller http://www.spigen.com. Case-Mate har noen inne på lager, mens de fleste hos Spigen er i bestilling.
Sist endret av a_man den tor 25.09.2014 9:37, endret 1 gang

Brukerens avatar
medlem i 197 måneder
 

Re: Case eller deksel til iphone 6 plus

Innleggav lamoy » ons 24.09.2014 21:59

Noen som vet hvilke butikker som har fått inn Apples leather case for iPhone 6 Pluss?

Brukerens avatar
medlem i 251 måneder
 

Re: Case eller deksel til iphone 6 plus

Innleggav fei » lør 27.09.2014 11:38

De hadde noen på telenorbutikken på mortensrud ihvertfall.

Har noen fått tak i skjermbeskyttelse til 6plus?
medlem i 164 måneder
 

Re: Case eller deksel til iphone 6 plus

Innleggav Chiang Mai 1963 » lør 27.09.2014 11:41

Jeg har bestilt Apple sitt, i skinn. Blekrosa, som var fargen jeg syns så mest ok ut til iPhone i gull. Men jeg vil gjerne ha noe som ligner mer på det jeg har til iPad Mini, altså noe som også dekker fronten.

Noe survivalgreier kommer aldri på min telefon selv om det nok er det som verner best, snakk om å gjøre en fin telefon stygg.

Brukerens avatar
medlem i 187 måneder
 

Re: Case eller deksel til iphone 6 plus

Innleggav fei » lør 27.09.2014 11:50

Jeg kjøpte denne http://www.xqisit.com/index.php?productdetail=18076 på telenorbutikken. Den dekker sidene til tøff men ikke topp og bunn. Jeg venter på otterbox eller lifeproof sitt blir lansert, men frem til da duger dette. Må bare finne skjermbeskyttelse. Har bestilt fra dealxtreme så ankommer vel Norge rundt juletider. :-/
medlem i 164 måneder
 

Re: Case eller deksel til iphone 6 plus

Innleggav Mars » lør 27.09.2014 14:13

min iphone 6 skal være naken - slik som mine 3 tidligere iphones. telefonen eier enerådende venstre bukselomme. legger den aldri fra meg på bord eller gulv eller annet sted som kan ha støv/sandkorn/fukt/skitt generelt. plasserer den heller på bok/avis/papir. skulle jeg vurdert etui av noe slag ville jeg valgt silikon eller lær fra apple. på fisketur kunne man kanskje valgt noe slikt som otterbox defender (men åpningen på baksiden av otterbox for å vise frem eplelogoen til iphone er tacky) som igjen er lagt i en vanntett pose - men for meg er fiske/naturopplevelser ikke forenlig med mobilbruk... :rolls eyes:

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

Re: Case eller deksel til iphone 6 plus

Innleggav Chiang Mai 1963 » lør 27.09.2014 18:40

Seriøst? Ikke på bord eller gulv fordi der kan være støv der? Hva med bukselommelo da? Finnes vel ikke en eneste bukse uten diverse lo og greier i lomma... Sand også, om man beveger seg ute.

Kan skjønne det med gulvet. Jeg legger aldri min på gulvet, men det er fordi jeg ikke vil at noen skal trakke på den.

Brukerens avatar
medlem i 187 måneder
 

Re: Case eller deksel til iphone 6 plus

Innleggav fei » lør 27.09.2014 19:05

Mars skrev:min iphone 6 skal være naken - slik som mine 3 tidligere iphones. telefonen eier enerådende venstre bukselomme. legger den aldri fra meg på bord eller gulv eller annet sted som kan ha støv/sandkorn/fukt/skitt generelt. plasserer den heller på bok/avis/papir. skulle jeg vurdert etui av noe slag ville jeg valgt silikon eller lær fra apple. på fisketur kunne man kanskje valgt noe slikt som otterbox defender (men åpningen på baksiden av otterbox for å vise frem eplelogoen til iphone er tacky) som igjen er lagt i en vanntett pose - men for meg er fiske/naturopplevelser ikke forenlig med mobilbruk... :rolls eyes:


Jeg jobber i helsevesenet så fukt og mulighet for å desinfisere tlf uten at den tar skade av det er min hverdag.

Syns egentlig at otterbox og lifeproof er pene deksler, men hvor digert de blir på en 6plus gjenstår å se.

Men er enig i at naken iPhone er penest, bare ikke forenelig med hverdagen min. :-/
medlem i 164 måneder
 

Re: Case eller deksel til iphone 6 plus

Innleggav Mars » lør 27.09.2014 20:55

Chiang Mai 1963 skrev:Seriøst? Ikke på bord eller gulv fordi der kan være støv der? Hva med bukselommelo da? Finnes vel ikke en eneste bukse uten diverse lo og greier i lomma... Sand også, om man beveger seg ute.

Kan skjønne det med gulvet. Jeg legger aldri min på gulvet, men det er fordi jeg ikke vil at noen skal trakke på den.

haha - lommelo :-D men det er ikke så skummelt. akkurat som på vaskemaskinen så fjerner jeg lommerusk med jevne mellomrom - og det er utrolig ofte smårester fra salt eller sukker på bord - ett korn er nok - perfekt til å lage kjipe riper med. kanskje det at jeg er lite huslig av meg som er årsaken til at jeg er nøye med hvor jeg setter fra meg saker med strøkne overflater 8-)

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

Re: Case eller deksel til iphone 6 plus

Innleggav fei » tor 02.10.2014 17:55

Kjøpte griffin survivor all terrain nå. Den har innebygd screenguard og dekker alle porter. Bygger ut minimalt iforhold til feks otterbox og ballistic.

Koster 350kr i Sverige. :-)

http://store.griffintechnology.com/ipho ... one-6-plus

Touch id fungerer perfekt.
medlem i 164 måneder
 


Returner til iPhone ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]